Ja, ik wil heel graag weten wat het wordt en dan mag de rest van de wereld dit ook weten! Ik wil dit bewust meemaken en voelen en het is gewoon ook heel praktisch. Hoef je je ook maar op 1 naam te richten enzo. Het enige wat wij geheim laten is dan de naam. En dat vind ik ook wel prima. Tja...en hoe groot is de verrassing eigenlijk nou werkelijk? Per slot van rekening heb je maar 2 smaken hihi. Verder hoorde ik vandaag dat een heel goede vriendin van mij ook zwanger is. Dat is zo leuk!! Dan schelen we maar 3 weken en kunnen we lekker samen de zwangerschap delen, heb er nu al zin in! Alleen is het voor haar wel heel erg spannend, ze heeft al eens met 5 weken een miskraam gehad. We slepen elkaar er de komende dagen gewoon doorheen. Een beetje blij mag ze best zijn, er zit immers op dit moment gewoon leven in dr buik. Heel speciaal!
Ik ben er nog niet uit hoor, eens kijken hoe ik erover denk als ik zwanger ben Nu denk ik dat ik het geslacht niet wil weten, mijn zussen wisten dit ook niet bij mijn neefjes en nichtjes en dat vond ik eigenlijk wel wat hebben. Maar aan de andere kant ben ik ook heel praktisch ingesteld, dus lijkt me wel handig om het wel te weten. Dilemma Mijn vriend wil het trouwens niet weten en verrassing houden, dus ik denk wel dat het daarop uitkomt
Goeiemorgen Ladies, Ik heb mezelf maar even op 1 oktober gezet om weer te testen, als ik voor die tijd nog niet ongi ben. Oh ja... Caro, ik heb de vrijheid genomen om jou er ook tussen te zetten. Ik zag dat je NOD ongeveer op 29 sept zou zijn, daarom heb ik je testdatum op 30 sept gezet.... Weet uiteraard niet of dat je plan was.., ik heb het er ook meer voor ons op gezet zodat we je rond die tijd kunnen steunen omdat het dan weer een spannende periode is. Werkse alemaal! Testen 20-september: Wolkje - 25 jaar, 19 sep Negatief getest Testen 23-september: Jufaman81 - 30 jaar Testen 27-september: Beertje1986 - 25 jaar Testen 28-september: Sher - 26 jaar Testen 30-september?: Caro - 30 jaar (NOD 29 sept) Testen 01-oktober: Inkey Testen 01-oktober: Flierefluiter - 29 jaar, 17 sep negatief getest.. in afwachting van ongi Testen 10-oktober: Danty - 23 jaar Testen 12-oktober: Pluus - 30 jaar Testen 15-oktober: Engeltje - 24 jaar Testen 17-oktober: Ukkie87 - 24 jaar Zwanger: Liz - 30 jaar
Goedemorgen dames, Hie nog geen ongi... Gisteren de hele dag misselijk geweest (niet heel erg maar gewoon steeds op de achtergrond) en word nu wakker en voel me echt beroerd. Griepje? Of misschien toch? ..... Denk dat ik morgen nog maar eens een testje doe, of donderdag, dan ben ik echt te laat als ik d laatste datum dat ik nod zou kunnen hebben neem. Pfff ga lekker douchen, hopen dat ik me dan beter voel. Fijne dag allemaal!
Dank Flierefluiter! Altijd leuk zo'n lijstje, kunnen we elkaar idd steunen. Ik ben van plan 1 oktober te testen, maar dat heeft meer te maken met dat het dan weekend is en mijn vriend graag in huis wil zijn als ik aan het klooien ben op de wc Dus dat worden er al 3 op 1 oktober! Spannend hoor! Testen 20-september: Wolkje - 25 jaar, 19 sep Negatief getest Testen 24-september: Jufaman81 - 30 jaar Testen 27-september: Beertje1986 - 25 jaar Testen 28-september: Sher - 26 jaar Testen 01-oktober: Caro - 30 jaar (NOD 29 sept) Testen 01-oktober: Inkey Testen 01-oktober: Flierefluiter - 29 jaar, 17 sep negatief getest.. in afwachting van ongi Testen 10-oktober: Danty - 23 jaar Testen 12-oktober: Pluus - 30 jaar Testen 15-oktober: Engeltje - 24 jaar Testen 17-oktober: Ukkie87 - 24 jaar Zwanger: Liz - 30 jaar
Hopelijk knap je wat op van de douche! Spannend hoor, hoop dat je morgen of donderdag een positieve test in handen hebt!
Goeiemorgen allemaal! @ Wolkje: Spannend meid! Ik hoop voor je dat je morgenochtend 2 mooie roze strepen te zien krijgt! Ik zou wel graag het geslacht willen weten maar mijn ventje niet, moeten we tegen die tijd dus nog even samen eens worden hihi. Ik hou van verrassingen en ben van mening dat je dus je eerste verrassing hebt als je weet wat het is en je 2e verrassing als je kan zien hoe hij/zij eruit ziet Iedereen zou het van mij ook mogen weten en het lijkt mij toch wel erg handig met het inrichten van het kamertje en het kopen van de kleertjes..... Mijn vriend kennende denk ik dat hij uiteindelijk toch ook wel wil weten wat het is, maar dat hij het dan aan nog niemand wil vertellen.
Hoi dames, voel me gelukkig weer wat beter dan vanmorgen! Nog steeds blijft het op de achtergrond, dat misselijke gevoel maar niet meer zo heftig als vanmorgen. Ben benieuwd allemaal, af en toe heb ik ech best last van m'n rug en wat krampen en verwacht ik elk moment m'n ongi, maar nog niks. Kan natuurlijk morgen ook nog... Irritant dat m'n cyclus zo apart is deze maand!!!
Dames, Even stiekem op ZP... konnie wachten Bij hoeveel weken vertel je het je werkgever?? Ik heb nl. net een vast contract gekregen...
Ukkie87, dat heeft een goede vriendin van mij nu precies hetzelfde! Ze heeft net een nieuwe baan en weet sinds gisteren dat ze zwanger is. Zij heeft rechtsbijstand gebeld en die adviseerde haar om het na de proeftijd te doen. Dat is natuurlijk nog geen garantie of het contract uiteindelijk wordt verlengd, maar dan heeft ze in ieder geval wel de zekerheid van verlof. In jouw geval is er toch geen vuiltje aan de lucht? Je contract is toch al binnen? Is het voor een jaar of onbepaalde tijd? In het eerste geval geldt voor jou ook dat je verlof in ieder geval veilig is gesteld. En officieel mag je niet ontslagen worden vanwege zwangerschap. Maar ja, je zit nu met het verlengen van een contract he? Officieel mag zwangerschap geen reden zijn van niet verlengen, maar ja...andere redenen zijn wel weer gegrond. Dus dat is erg lastig! Ik ben bijvoorbeeld op zoek naar een andere baan. Dat heb ik ivm zwangerschap ook maar even op een laag pitje gezet. Mijn plan is om dat na mijn bevalling te doen. Plak ik nog een paar weken vakantie achter mijn verlof en dan ga ik in die tijd op zoek naar een andere baan. Dat zou voor jou ook een optie kunnen zijn als je zeker weet dat je contract niet wordt verlengd.
Ukkie: volgens mij ben je wettelijk pas verplicht het te vertellen aan je baas 6 weken voor je verlof ofzo. Maargoed, tegen die tijd hebben ze het vast al wel door Ik zou het na de 12 weken echo doen, week 13 of 14. Dan weet jij zeker hoe alles gaat en weten zij het op tijd om vervanging te regelen.
Zeg, kan iemand mij even een schop geven?! Die badkamer wordt niet vanzelf schoon..... *geenzingeenzin*
@Liz: hahaha!! Ik ken het probleem... Zit alleen nu achter m'n bureau op werk en ben helemaal op! Drukke dag vandaag en m'n concentratie is op, bah bah... En heb ook nog een flinke stapel werk liggen hier, zucht! Morgen lekker dagje thuis werken, lekker in alle rust m'n dingen doen!
@Liz, heb een jaar contract gehad maar nu een contract voor onbepaalde tijd (28 u), ze zijn erg tevreden en weten dat ik graag 20 of 24 uur wil blijven werken. De andere 10 uur werk ik bij mijn ouders op kantoor, dus dat kan ik altijd flexiebel blijven doen... @Wolkje.. Ik denk dat ik het ook vertel na 12 weken, ik ben alleen nogal extrovert en deel (bijna) alles met mijn collega's.. Iedereen weet ook wel dat ik jong mama wil worden dus dat is wel fijn (Al zijn de meningen nog wel verdeeld, meid je bent nog zo jong, geniet van het leven.. alsof dat niet kan met een kleine?)
@Ukkie GEFELICITEERD met je contract!!!! Vandaag is niet mijn dag qua geheugen. Vanochtend vergeten mijn fiets op slot te zetten (gelukkig zag een collega van mij dat en die had mijn sleutel er uit gehaald). Daarna ook nog vergeten mijn personeelspas uit mijn witte jas te halen toen die de was in moest.. en weer had een collega me gered.... Vanavond maar eens op tijd naar bed... morgen moet ik ook om half 8 beginnen....
oh... ff nog een grappig verhaal... een meisje op het werk was er van de week achter gekomen dat ze zwanger was... al 30 weken!!!!! ik moet wel zeggen dat het me verbaasde dat ze het niet eerder door had... want je kunt het nu in ieder geval wel zien....
Wow! Ik blijf me verbazen over dat soort dingen... Hoe kan je niet weten dat je zwanger bent? Ik weet dat iedereens cyclis anders is, maar dan nog! Maar waarschijnlijk komt dat gewoon omdat wij er hier zo veel mee bezig zijn, wij vinden elk kriebeltje al verdacht
nou... 30 weken niets in de gaten hebben vind ik wel erg lang hoor!!! toevallig zag ik haar vorige week nog en toen dacht ik.. goh.. die heeft een wat bol gezicht met zo'n glans.. en toen wist ze het zelf, blijkt nu, nog niet eens...
Vaag hoor! 30 weken... Is het wel gewenst? Aangezien het zo lang niet bij haar is opgekomen? Ik denk dat ik morgenochtend toch maar ga testen, werk thuis en als het dan negatief is kan ik mezelf lekker een dagje zielig vinden in m'n joggingbroek Nog leuke plannen voor vanavond allemaal? Ik ga hier weer voor een lekker bankavond. Nog steeds niet topfit, dus kopje thee en lekker filmpje kijken met m'n schatje
tja.. ik vind het ook een vaag verhaal.... het ligt ook wat ingewikkeld qua relatie begreep ik... maarreeee Wolkje.... SPANNEND dat je morgen gaat testen!!! ik ga voor je duimen! ik vraag me ineens af... zijn hier al mensen die al namen bedacht hebben voor hun toekomstige babies?