Ik heb haar wel streng toegesproken of ze mij niet even stiekum had kunnen inlichten! al die stress terwijl ze het gewoon wist! De boef! Haha!
@Beertje... GEFELICITEERD!!! En leuke foto... geeft me telkens kippenvel als ik weer een positieve test zie.
Sign In Zou over 11 dagen pas mijn eisprong moeten hebben maar als ik dit geloof is het over een paar dagen ?!? (Heb mijn banner wel gebaseerd op 35 dagen) Wat zeggen jullie ervan? Hoe zet ik het plaatje er ineens neer?!
Sorry dames, Hoe zet ik een foto neer? Dacht dat het gelukt was maar blijkbaar niet.. heb vanmorgen een ovu gedaan (denk beter vroeg dan te laat) en er kwam een duidelijk 2e streepje te staan... maar mijn eisprong moet pas over 11 dagen zijn. (gebaseerd op cyclus 35 dagen) Maargoed dat ik heb getest... __________________
Beertje, gefeliciteerd! Nu ben ik niet meer in mijn eentje Er is weer een hoop geschreven, maar ik krijg een beetje moeite met bijhouden. Ik ben afgevallen ipv aangekomen, eten is niet mijn beste vried meer...alles staat tegen en dat heeft tot gevolg dat ik alleen maar eet wat ik moet eten en verder niets. Ik drink wel heel veel, maar eten gaat echt niet van harte. Heel af en toe heb ik een opleving dat ik ineens zin in het een of ander krijg, wat dan opeens ook zo weer is verdwenen. Het zal er wel bij horen, ik hoop dat die weerstand tegen eten na drie maanden gewoon voorbij is. Verder ben ik moe, moe, moeeeeeeeeeee! Dus ik slaap heel veel. Engeltje, ik wens jou een heel mooie bruiloft en een heerlijke honeymoon! En Ukkie...die eisprong he. Pff...daar is geen pijl op te trekken. Ik voelde het ook altijd en wist dat ik wat eerder was dan de berekeningen. Achteraf bleek dat ik een heel vroege eisprong had, namelijk een dag of 8/ 10 na mijn menstruatie. Dus...you never know Verder iedereen heel veel succes met testen en het geduld opbrengen..spannend en slopend!
http://www.zwangerschapspagina.nl/images/albums/thumbs/44/6798edbb0ab68910306b27630adec2de_44009.jpg?dl=1316771850 Geeft de ovu altijd iets aan of kan dit zijn dat ik binnen nu en een aantal dagen een eisprong krijg??
Hallo allemaal, Ik ben helaas ongi geworden vannacht... Niks aan te doen en op naar de volgende ronde!!! Vanmiddag bruiloft van vriendin, dus geniet ik lekker van een glaasje bubbels!!! Prettig weekend! Grts jufaman
Balen Juf.... Inderdaad: op naar de volgende ronde!!!! Veel plezier op de bruiloft.. en ik zou een extra glaasje bubbels nemen
@ukkie: Oh ja, tuurlijk, dat kan ik gewoon opzoeken! Blond maar het is dus vandaag! dus Engeltje: Ik wens jullie een hele mooie en leuke dag toe en een geweldige huwelijksreis!!!!
Ben blij dat jij het hebt teruggezocht.. ik had haar gisteren alvast een fijne dag voor vandaag gewenst... maar zag verder geen berichten.. dus ik begon spontaan te twijfelen... Ik weet niet hoe het bij jullie is..., maar hier is het een prachtige dag om te trouwen... een zonnetje... lekkere temperatuur... Engeltje.. ik hoop dat jij het minimaal net zo prachtig hebt!!!!
Ja man! Mijn borsten zijn groter.. en dat valt best op aangezien ik in verhouding met mijn gewicht (en das TE zwaar) best kleine borsten heb! Mijn buik is echt erg opgezet..! En het voelt constant alsof mijn buik gewoon rammelt van de honger(trek) maar eigenlijk heb ik nergens zin in! Echt heel vaag gevoel! Beetje zeurende pijn mar lijkt op honger... Vaag toch! En natuurlijk af en toe bij vlagen misselijk! Maar moet eerlijk zeggen dat dat 2 weken terug echt veeeele malen erger was!! Voor de rest... op de vage buikpijn/beetje misselijk na heb ik echt nergens last van.. Dacht dus ook eerst aan een buikgriepje! Haha..!
@Beertje: Leuke banner!!! Ik heb trouwens ook een poezebeest, maar die komt altijd al bij mij liggen... heb haar net uitgelegd dat dit alleen nog mag als zij voelt dat ik zwanger ben... @iedereen: hier nog steeds niet ongi zit nu al op dag 46
@flier ... dankjewel..! Vond m zelf ook wel toepasselijk aangezien ik altijd twinkeltje zeg ipv wondertje.. haha..! Jah je kat goed toespreken hoor...! Het idee alleen al dat zij het wel wist en ik niet..! Onze kwam op de bank of stoel wel bij ons maar nooit op bed.. en in ene elke nacht! Kon me niet omdraaien want madam wilde op mijn buik! Zo grappig.. achteraf gezien..!
Goodmorning Ladies! Wat een prachtig weer he?! Heb net lekker buiten ontbeten... Was lang geleden dat ik zo heb kunnen uitslapen!!! Heerlijk.... Helaas werd ik wel door de wespen weggepest... Als er zo wat meer wind staat ga ik het weer proberen Geen testers dit weekend zag ik... Of gaan er mensen alvast een testje wagen... Sher?? Volgende week weer veel testers.. hoop ik..! Geniet allemaal lekker van het weer en het weekend!!!!
Morgenochtend waag ik nog een testje.. gewoon om er zeker van te zijn dak echt wel zwanger ben! Ik voel het wel.. maar wil gewoon een knaltest! Zodat ik er niet meer omheen kan!! Onwerkelijk nog.. En op een ander forum vroeg iemand mij of je serieus zo vroeg kan testen als ik nu heb gedaan.. Mijn ongi was 30aug. en afgelopen donderdag had ik al positief getest... Das dus 23 dagen later.. mm.. Omdat in mijn banner staat 3 weken en 4 dagen zwanger vroeg zij het zich af.. Of zou mijn cyclus gewoon zo kort zijn deze keer? Snap dr niks van!! Jah heerlijk weertje heh Flier!! Denk dak even buiten ga lezen zo.. moet stofzuigen maar doek dat vanavond wel als het zonnetje weer weg is! Enjoy deze mooie dag dames!