Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Vervelend is dat he, al die hormoonwisselingen. Wat dat betreft hebbendie mannen het toch wel makkelijk hoor!
    Zijn over het algemeen wat meer down to earth, hebben die maandelijkse problemen niet en hebben geen last van hormonen!
    Grrrr gemeen!

2. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Haha... nee had mijn vent ook altijd.. snapte er niks van als ik wat down was ofzo! Marjah dan was ik natuurlijk ongi!
    Altijd al gehad..

En nu... nu snapt ie er niks van dak om de stomste dingen kan kokhalzen! Of zomaar huil achter mijn pc..! Haha...

Kerels heh...! ;)

3. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    hahaha ja ze komen toch echt van mars he! :)

4. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Jah joh... heb jij dat boek ook gelezen?

Vrouwen komen van venus, mannen van mars??

Staan echt zo ontzettend veel dingen in die mij zooooo bekend voorkomen! Echt zo grappig dat iemand dat heeft omschreven!

5. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Nee heb het nog nooit gelezen, wil dat ooit nog wel een keer doen maar het komt er steeds niet van!

ik ga nu ff the voice terug kijken... ben benieuwd!

6. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Haha, ja die mannen....
    Die van mij probeert het wel te snappen maar zegt zelf ook: het gebeurt allemaal in jouw lijf, jij voelt het, dat is voor mij heel anders, ik ben maar toeschouwer tot het moment dat de baby er is eigenlijk.

Beertje: mijn vriend heeft twee maanden geleden zaadbalkanker gehad toen hebben ze een bal weggehaald. Dat was voor ons het moment om te beginnen voor een kindje. Wilden het al langer maar hebben daardoor de knoop sneller doorgehakt. De avond dat we te horen kregen dat hij ziek was hebben we t voor t eerst voor de echie gedaan en was ik meteen zwanger! Helaas mk toen we t pas net wisten... Ondertussen is met hem alles goed, operatie goed gegaan enzo en met 1 bal kun je nog prima produceren. (door die tumor deed die bal waarschijnlijk al tijden niks meer dus het is toen ook eigenlijk met 1 gelukt) nu voelde ie alleen vorige week ineens van alles aan de andere kant. Meteen bloed laten prikken en vanmiddag een afspraak. Met m'n verstand zeg ik: dat kan niet (4 weken geleden bloed nog getest en was toen helemaal goed) maar toch is het erg spannend. Ben benieuwd dus, ik laat vanavond wel even weten hoe het ging.

7. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Hoelaat heb je de afspraak Wolkje?

8. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Ow wat heftig wolkje!! *knuf*
    Kan me voorstellen dat hij natuurlijk zodra hij denkt dat er iets is gewoon zekerheid wil dat alles wel goed is!
    Maar goed ook dat je vanmiddag dan al heen moet... Zijn jullie toch beiden weer gerustgesteld! (Hoop ik natuurlijk...)

Echt heftig...!

Aan de ene kant.. als bij het bloed laten prikken wel iets mis was geweest weer dan had je dat vast al wel gehoord!

Echt heel veel sterkte en succes vanmiddag!!!

*knuffel*

9. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Heb vandaag getest... helaas negatief!
    @Beertje heb je foto gezien met je testen, maar mag ik vragen waarom je op 22/9 alsnog een keer teste nadat er bij de 1e geen streepje te zien was?
    (misschien is er nog hoop voor mij! hihihi)

10. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    He jammer sher! Hopelijk heb je over een paar dagen alsnog een positieve test in je handen!

11. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo dames... Ben weer thuis... Had vandaag jaargesprek. Ging allemaal goed, dus ben blij!!! Zo meteen ga ik even lekker hardlopen, maar wilde eerste even jullie verhalen lezen.. En er is zooooooooo veel getypt.. jemig.. ik had vanochtend voor ik wegging nog gekeken.. en moest nu weer ongeveer 2 of 3 pagina's bijlezen :D

@Beertje... ZIE JE NOU WEL...!!! HARTSTIKKE ZWANGER!!!!! Zo... ik hoop dat de tests je nu helemaal overtuigd hebben.. en als dat niet zo is.. denk eens aan je hormonen!!!! :p

@naomi.. ik heb wel ongeveer dezelfde symptoompjes gehad, maar ik werd vlak erna ongi... maar ik begrijp wat je bedoelt.. ik had ook wel hoop, aangezien het net zo goed zwangerschapstekenen kunnen zijn!!

@sher.. Jammer meis.. ik leeft met je mee! ik ben trouwens ook benieuwd naar wat je vroeg aan beertje over die eerste test.... anders ga ik er morgen idd direct nog eentje wagen!!!! :p

12. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Ha meiden!
    Nou, goed nieuws gelukkig! Niks aan de hand! Bloedtesten waren goed en geen reden om te denken dat er iets mis zou zijn, dus toppie!

En over mijn voornemen om mezelf niet meer gek te maken en niet teveel rond te hangen op het forum is al weer helemaal niks terecht gekomen vandaag, haha! Maarja, t is ook zo gezellig hier!!!

Ik heb net het meest leuke ding gespot voor de babykamer!!! En dat is nou echt iets waar ik nog helemaal niet mee bezig ben! Maar ik zag het en dacht: jaaaa! Die wil ik!!

Woonmarkt | KARWEI

Zo leuk!! En niet duur! En dan leuk aanvullen met eigen hangertjes! Ik zie het al helemaal zitten!
    Hebben jullie al ideeën voor de kinderkamer? Wij hebben de boel pas verbouwd en de kamer die kinderkamer gaat worden is nu wit met zandkleurige vloerbedekking, heel neutraal dus. Denk dat ik witte meubeltjes wil en de muren, of 1 muur, een leuk kleurtje geven en dan veel leuke asseccoires met kleur! Lekker van die hippe kleurtjes. Hoi d basis liever neutraal en dan kleuren in de asseccoires. Dan kun je nog eens wisselen of straks nog eens gebruiken ;)

13. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Oh en dan bedoel ik trouwens die boom boven aan de pagina :)

14. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha Wolkje, ik herken dat wel... Zag een van de week een buggy in de aanbieding bij het kruidvat... vind mezelf heel dapper dat ik er voorbij gelopen ben... :p

Leuke witte boom trouwens!
    Ik heb nog helemaal geen idee voor de kinderkamer.... dus als ik hier goede ideeen hoor zou het best kunnen dat ik die ga kopieren! :D

15. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Gelukkig Wolkje, dat alles goed was! Ben blij voor jullie!

Hier nog geen echte ideeen voor de kamer... zit er wel al een beetje over na te denken maar echte ideeen heb ik nog niet.

16. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Dacht al wel dat die vraag zou komen.. ;) Ik zag sochtends dus bij die test niks met mijn slaaphoofd.. gedoucht en kwam ik weer.. wierp nog een blik op de test en zag een iiiiieeeeennniieeemmiiiieeenniiii klein pennenstreepje!
    Je ziet hem dan ook niet op de foto..! ;)
    Dus.. vandaar smiddags een kv2v5 gedaan en die was gelijk goed positief ondanks de minder geconcentreerde urine!!

En nu nog steeds is de kv2v5 veel duidelijker dan die van testjezelf!

dus vandaar.. smiddags ook getest..

Dus als je een testjezelf hebt gedaan... zou ik toch ook een kv2v5 aanbevelen!! :D

17. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Jah.. had vanmorgen dankzij Pluus in ene een halleluja momentje! :D Tis gewoon echt zo..!!
    Nog meer blij nu! haha..!

@wolkje... Gelukkig!!!
    Ideeën voor de babykamer.. niet heel erg nog.. zou graag een woezel en pip kamer willen denk ik.. dat zonnetje en die bloempjes..! Zo schattig!! en natuurlijk Woezel en Pip..! LIEFLIEFLIEF!! :D

18. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Het was helaas de test van de kv2v5 :(
    Ach jah volgende ronde beter!

19. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Balen Sher..!! Hoop voor je dat het snel raak is!! *knuf*

20. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Dat hoop ik ook :) Dankje!
    Voel jij je nu zekerder?

Deel Deze Pagina