@Caro... Helaas meis, jammer.... Nieuwe ronde, nieuwe kansen.. toch?! Ik heb net even op de kalender gekeken.. en ik zit vandaag op dag 50.... 50 is normaal gesproken wel een getal wat reden zou kunnen zijn voor een feestje.... toch voelt het niet zo... Inmiddels begin ik weer mijn maandelijkse puistjes te krijgen.. dus ik blijf hopen dat ik toch deze week nog ongi word...
@engeltje!! Blij dat je zo'n superdag hebt gehad! En hoe was je huwelijksreis? waar ben je naartoe geweest? Had je beetje mooi weer... weet het niet eens meer! Mooi feestje gehad?
hihi Beertje blijf je nu testen? Hij is en blijft positief hoor meis! Ja we hadden een supermooie dag met echt een heerlijk mooi zonnetje, ideaal koetsweer dus Over een paar daagjes gaan we op huwelijksreis naar Cyprus, lekker voor het eerst een all inclusive geboekt, dus dat wordt echt genieten! Ik zal voor iedereen een vruchtbaarheidssteentje meenemen bij de rots van Afrodite vandaan hihi, hopen dat het dan voor ons allemaal lukt hier! @ Caro: Jammer meis, maar wel fijn dat de ovutesten goed werken, hopelijk is het de volgende ronde dan wel raak! Liefs
Tjah... ik wilde gewoon een knaltest!! Maar stop er nu mee!! Nu mag ik van mezelf niet meer testen! Met deze laatste ben ik ook blij! Zo echt superpositief issie nog niet eerder geweest! Nu ga ik echt genieten! Heb het mijn beste vriendin al verteld! Ze wist dat we bezig waren.. en we wilden een squashabo afsluiten.. toen vroeg ik zo.. mag je volop squashen als je zwanger bent..?! Heeft ze zelfs ook voor mij lopen zoeken op internet.. zo lief! Oew.. lekker man! Cyprus..!! Wanneer ga je? Hoe lang?
@ beertje: wat fijn dat je zo genoten hebt van jullie dag!! Hier alles zijn gangetje.... mijn ongi is weer voorbij, dus wij gaan weer hard aan de klus!!
We vertrekken vrijdagavond en zijn dan heerlijk 8 daagjes weg M'n broertje ook weer blij, kan die op ons huisje passen Kan me wel voorstellen hoor dat je een knaltest wilt! Zou ik waarschijnlijk ook hebben hihi Zeker lief van je vriendin dat ze het voor je opgezocht heeft! Heerlijk he om een vriendin te hebben met wie je alles kan delen? Kan je tenminste jullie geheimpje aan iemand kwijt!
@Engeltje... Geniet ervan meis! En neem die steentjes voor ons mee! @Beertje.. Dit is een knaltest meid! Super! @Flierefluiter.. Pff, ik ken het (lees 58 dagen cyclus )
Nee idd meer kan je niet doen...maar weer wachten en fijn hier rond hangen hahaha...en stiekem toch hopen maar proberen niet teveel bij stil te staan... @Beertje... Mooie test hoor....nogmaals GEFELICITEEERDDDD... @engeltje...Geniet er lekker van met zijn tweeen wie weet jullie laatste vakantie saaampjes...Veel plezier alvast toegewenst...
Engeltje, nog van harte! En heel veel plezier op je honeymoon!! @Beertje, super mooie test, echt zwanger hoor!
Bekijk bijlage 186199 Hier mijn posi Ovutesten...alleen heel raar is dat ie maandag 26 sept afzakte de test lijn met kleur en toen straks nog 1tje gedaan en dacht die zal wel bijna wit moeten zijn dan...maar nu is die lijn weer heel duidelijk Snap er echt helemaal niks van "zucht"...
Dames, we waren al gezakt naar pagina 3 met ons topic... wat een stilte haha @ Danty: Hmmm ik heb ook geen verstand van ovutesten sorry! Ik stond vanmorgen op en toen voelde ik mijn eisprong heel duidelijk aan de rechterkant. Jammer dat ik toen al te laat uit bed was anders hadden we nog even kunnen klussen! We hebben maandagavond voor het laatst geklust dus vanavond maar weer aan de gang met de hoop dat we nu raak 'schieten'.
@ Danty: Heb er helaas ook geen verstand van, maar vind het ook wel gek dat ie eerst vrij donker is, dan heel licht en dan weer heel donker......Zou gewoon lekker veel klussen als ik jou was meid! Hier is er zo te voelen ook weer een eitje in aantocht....ik hoor hem al zingen hihi Zijn gister wel naar de sauna geweest en mn ventje drinkt wel wat meer nu we vakantie hebben, dus denk dat dit toch een gemiste kans gaat worden, maargoed je weet het nooit Gewoon weer lekker veel klussen, hebben we nu alle tijd voor Stond vandaag in de KV en echt waar er stonden op een gegeven moment gewoon 3 kinderwagens om me heen met 4 baby's erin....dan besef je toch echt hoe graag je mama wilt worden! Vooral die tweeling was zooooo schattig! Lijkt me ook echt super om twins te krijgen, zit helaas niet in de familie en bij jullie? Liefs
Hier ook geen tweelingen in de familie... aan beide kanten niet... Ohhhhh... ben zoooo blij!!! Lees net op internet dat ik dat lastige examen gehaald heb...!!! FEESTJE!!!
@Danty.. Helaas weet ik er ook niet zoveel van, ben pas deze maand begonnen met ovulatie testen! @Pluus.. Fijn dat je zo goed je eisprong voelt! Flink klussen dan maar!! @Engeltje.. Bij ons zitten er wel 2-lingen in de familie. Mijn overgroot oma is van een 2-ling, mijn oma zelf is van een 2-ling, en heeft een 2-ling gekregen (waarvan 1 er bij de geboorte is gestorven) dus bij ons zit het wel in de familie, doe mij er maar eerst 1.. moet er niet aan denken meteen 2 kinderen hahaha @Flierefluiter.. Gefeliciteerd !!!!!
@Ukkie... Dankjewel!!! Sta ook echt te dansen in de woonkamer!!! Ben zoooooooooooooooo blij! Het was zoveel stof.. en zo gedetailleerd... en ik had zo hard geleerd.. moest er niet aan denken om het opnieuw te doen
Gefeliciteerd Flierefluiter!!! Altijd een heerlijk gevoel als je weet dat je een toets goed hebt afgerond he! Tijd voor Jip en Janneke champagne hahaha (of een glaasje gewone natuurlijk ) @ Ukkie: hihi nee lijkt het je teveel? Kan ik me ook wel een beetje voorstellen hoor, maar mij lijkt het geweldig! Bij mn vriendin en haar vriend zat het bij beide in de familie, maar zij heeft er ook maar eentje gekregen hoor ( om je even gerust te stellen ) Haar zusje daarentegen was wel zwanger van een tweeling, waarbij het er helaas bij eentje al in een vroeg stadium misging.
@Flierefluiter.. Ik kan mezelf voorstellen dat je erg blij bent! @Engeltje.. Ja bij de eerste lijkt het me wel fijn om er even aan te wennen.. al is een 2-ling natuurlijk erg leuk !!
@flierefluiter: gefeliciteerd!!!!!! Super goed van je! Heb je niet voor niets zo hard gestudeerd! En engeltje: hoe mooi zou het zijn dat jullie kindje verwekt wordt tijdens je wittebroodsweken? Wie weet is het nu welsnel raak, doordat jullie allebei helemaal relaxt zijn! Helemaal ontspannen, geen bruiloftstress meer... Veel plezier op jullie honeymoon vast!