Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Wat een positiviteit hier op ons topic!!

Nu nog wat meer roze!!!!

2. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Heb het de afgelopen week nogal druk gehad, wat denk mijn (lieve) moedertje..? Ik zal de tuin is gaan doen, de was allemaal opvouwen & strijken, en wat opruimen in huis! Maaaar... Al mijn ovulatietestjes (zakjes) lagen in de prullenbak, nouja prullen emmer! Die heeft ze ook verschoond.. weet bijna voor 90% zeker dat ze ze gezien heeft... ze wil heel graag oma worden, maar weet nu niet wat ik moet doen.. Vragen of ze het gezien heeft? (Dan is de verassing eraf) of net doen of ik van niets weet?

Help meeee :(

3. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    #863 Danty88, 28 sep 2011
    Laatst bewerkt: 28 sep 2011
    Flierefluiter gefeliciteerd...

heb antwoord gehad van sensitest zelf..over het feit dat ik dus nu weer posi test met de ovu testen hier het antwoord voor diegene die ook ovu testen gebruiken dan weet je dit ook weer...

Hallo Melody,

Sommige vrouwen hebben na de LH piek nogmaals een toename van de LH na de eisprong. De gevoelige ovulatietest die jij hebt is in staat om dit waar te nemen. In dat geval kun je stoppen met testen. De eerste piek van afgelopen weekend was dé LH piek.

Kan ik 2 maal een LH piek hebben waargenomen? | Sensitest

Met vriendelijke groet,
    Sensitest
    Robert

Idd geval zit het dan toch goed gelukkig dacht ff dat ik me ei had gemist enzo...

liefs

4. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    #864 Flierefluiter, 28 sep 2011
    Laatst bewerkt: 28 sep 2011
    Meiden... allemaal bedankt!!!

Ben zo blij!!!! Voel me een klein kind.. hahahaha... tja.. zou best een glaasje lusten.., maar nog steeds niet ongi... dus weet niet wat ik wel of niet kan drinken... je blijft toch hopen he...!
    Vrijdag ga ik nog een testje wagen...

5. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Danty.. Wauw.. Goed bezig meid, informatie waar we allemaal denk ik wel iets aan hebben !!!

6. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Flier... GEFELICITEERD!!!:D

@engeltje.. heeeeeel veeeeeel plezier op je honeymoon!! en dat er maar een mooi beebje uit voort mag komen!! ;)

@ukkie... tjah... moeilijk zeg..! Dat met je moeder... ik zou denk ik er niet naar vragen.. stel dat ze toch niets gezien heeft..!? Toch?

Hier.... eindelijk de drang niet meer om te testen! Wat een heerlijk gevoel om je gewoon rustig aan het idee toe te geven! pfff...
    Scheelt een hoop geld! ;)

Tweelingen komen ook bij ons in de familie niet voor... marjah.. een twee eiige heeft daar niet zoveel mee te maken toch? Dan heb je gewoon 'per ongeluk' 2 eitjes los gelaten!

7. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Danty: goed bezig! Ik wil deze maand starten met ovutesten, dus goede tip! Ik ga vanaf maandag beginnen met ovutesten, dus ben benieuwd!
    En fijn dat je je piekje toch hebt gehad, nu hopen dat die jongens m ook hebben gevonden ;)

Ik heb zojuist een uur power yoga gedaan, poeh poeh! Dat is heavy! Word spierpijn morgen!!!

8. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Haha...! Wolkje.. fanatiek!! Succes morgen met de spierpijn! ;)

Ik heb nog steeds spierpijn van het squashen maandag... en ga morgen alweer!! pffff.... ;)

9. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Flierefluiter, gefeliciteerd meid! Goed gedaan!

Over de tweelingen... ik ben er zelf 1 alleen is mijn broertje of zusje niet blijven plakken...
    Het was een twee-eiige dus de kans dat ik zelf een tweeling krijg is klein! Ach we zien wel!

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ ukkie: Oei wat lastig zeg! Wel een grote kans dat ze het gewoon niet gezien heeft ook hoor. Het is dat jij weet dat het erin zit, maar als je bij iemand anders een zak zou verschonen, zou jij dan kijken naar wat erin zit? Ik heb met vuilniszakken altijd gelijk zoiets van bah, dat moet zo snel mogelijk weg.....Snap wel je paniek hoor, wij hadden dat namelijk 2 weken geleden ook, toen mijn schoonouders hier stiekem de boel kwamen versieren...Weet namelijk niet of ze zelf plakband bij zich hadden of dat ze ernaar gezocht hebben, maar anders hebben ze zeker weten de testen zien liggen of de zwangerschapsvitamientjes. Denk alleen dat als mensen het nog niet van je verwachten, dat het ze ook niet opvalt, omdat ze er niet zo mee bezig zijn als dat je zelf bent.

@ Danty: Kijk, hebben we weer wat geleerd! Goed dat je je vraag daar hebt gesteld! Zo te horen heb je dan tot nu toe wel een lekkere regelmatige cyclus als dit zo doorzet he? :)

@ Allemaal: Dankjewel, we gaan er zeker heel erg van genieten! Vandaag alvast de eerste paar spulletjes ingepakt en tsjaaaa.....dat wordt dus in het vliegtuig klussen he hahaha heerlijk op zo'n knus wctje...(niet dus haha)

Hier ook net lekker geslenderd, echt de meest relaxte manier van sporten :D Vanaf volgende maand gaan we toch ook weer lekker op dansles, had nooit verwacht dat mijn "man" dat zo leuk zou vinden! ( hij zelf eigenlijk ook niet hoor haha)

11. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Goede morgen meiden,

Ik zal ook weer eens van me laten horen, is weer even geleden! Ik heb me de afgelopen tijd alleen maar ellendig gevoeld. De laatste dagen voel ik me kiplekker. Ik had nu ongesteld moeten zijn, mijn schoonmoeder zegt dat, dat hiermee te maken kan hebben. Maar ik hoop eigenlijk dat, dat hier los van staat...want dit bevalt me zo wel. Volgende week vrijdag eindelijk de eerste echo, sta echt te springen. Ik heb zo'n behoefte aan bevestiging en iets tastbaars, het heeft nu wel lang genoeg geduurd!

Ik heb wel wat bijgelezen, maar niet alles...want er is flink veel geschreven. Ik heb niet de energie om alles te lezen. Maar voor iedereen die gauw mag testen: good luck!! Ik las ook het een en ander over hormonen. Grappig, daar heb ik tot op heden nog helemaal geen last van! Ik merk niet heel veel veranderingen op dat gebied...gelukkig maar ;)

12. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    @iedereen Graag gedaan..vond het wel handig idd om het ook met jullie te delen want niet iedereen weet dit en je baalt best als je dan weer zo'n goeie test in je hand hebt...je snapt er dan helemaal niks meer van...heb gisteren ook een Zwangerschapstest gedaan want die ovulatietesten reageren ook als je zwanger bent..zo in de war raakte ik ervan maar goed weet nu hoe het zit:D...

@ engeltje..Ja tot nu toe gaat het lekker met mijn cyclus ben er ook trots op hoor...miss raar zeggen maar ik weet ook van een hoop dat het ook anders kan en dan maakt het gerichter klussen moeilijker..
    Als 09 Okt weer ongi wordt dan heb ik nu 2 maanden achter elkaar 28 dagen dus dan ga ik geen testen meer halen en ga ik van die eisprong dag die ik nu ook 2 keer heb gehad aan...succes in het vliegtuig hihihi wel spannend in zo'n hokkie hahahaha....

@liz spannend hoor!!

13. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Engeltje.. Jij geeft mij goede hoop, ben er zelf ook wel veel mee bezig, maar hopen dat mijn mammie ze niet heeft zien liggen. Ze kan het anders toch niet laten om te vragen en heeft vanmiddag de hele middag niets gevraagd :D

@Liz.. Volgende week vrijdag? Spannend! Wel best laat voor een eerste echo toch? Of heb je er al een gehad?

14. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Mijn menstruatie duurt maar 2 a 3 dagen en stelt eigenlijk niet zo veel voor, het is meer bruinverlies dan rood... Herkent iemand van jullie dit? Weet eigenlijk niet of dit wel normaal is!

15. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Hoi allemaal,

Ik was gisteren zwaar gefrustreerd met als gevolg dat ik enorm sjaggie wakker werd!
    Had gisteren mijn ei gevoeld en mijn man had geen zin... Zo vervelend! Had er bijna ruzie om willen maken maar dat heb ik maar niet gedaan want we moeten er wel plezier in blijven houden!
    Heb me dus maar ingehouden en wat afleiding (werk) hielp wel!

Haha vrouwen en hun kinderwens... verschrikkelijk :D

16. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Pluus... Ik heb er nooooit last van dat mijn vriend niet wil!
    Hij doet het liever 3x per dag dan niet!! Je hoort hem nu dus niet klagen.
    Bekijk bijlage 186651
    Wat denken jullie... is dit mijn eisprong of komt hij eraan??
    Sorry, ben echt een ei met eisprongen zoeken hahah ;)
    Mijn vriend komt morgen gelukkig weer thuis..(zit heel de week intern, defensie) Vrijdag avond klussen, dan personeelsfeest, zaterdagochtend klussen en dan op kamp tot zondag avond, dan zitten we wel goed toch ;)

17. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @engeltje: Heel veel plezier op je huwelijksreis...!!! Ik hoop dat het een droomreis voor je wordt!

@ukkie... ik zou idd niets tegen je moeder zeggen... wie weet heeft ze het niet (bewust) gezien.. en als ze het wel gezien heeft, zou ze het toch wel zeggen... of niet....

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Graag gedaan hoor! :D

Hier voorlopig m'n laatste berichtje voor we lekker gaan genieten van onze huwelijksreis.....Heb voor de zekerheid toch maar wat tampons ingepakt, want je weet het maar nooit he ;) Testjes blijven wel thuis liggen voor als we terug zijn:D
    Voor degenen die bijna weer mogen testen...heel veel succes! Ben benieuwd wie de 3e zwangere van ons clubje gaat worden!

@ Liz: Spannend, je eerste echo!! Je plaatst er toch zeker wel een foto van he!! Hoop voor je dat je je vanaf nu vooral goed gaat voelen en dat je heerlijk kan genieten van je zwangerschap!

@ Danty: Je wacht wel met testen tot ik terug ben he hihi! Ga je gelijk de 9e testen, of wacht je dan nog een paar daagjes mocht je niet ongi zijn?

Liefs engeltje

19. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Ik probeer te wachten...

Gisteravond heel veel last van mijn maag en darmen:(:( gehad...dan weer pijn in mijn zij links en rechts...en gisteren toen ik na de wc ging had ik een heel klein beetje helder bloed...nog geen 5 drupjes bij elkaar denk heel vaag..ik dacht misschien wel een wondje daar ergens maar heb nergens last van...dus heel vaag allemaal...al 2 dagen super moe smiddags wil ik echt ff na bed slapen...en mijn darmen zijn weer helemaal van slag pfff..mja we zullen het weer zien....op naar 09 Okt;)

20. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    @engeltje.. ja zal het wel lezen als je terug komt! Maar heeeeel veel plezier!!! En klusze! ;)

@Liz.. Waarom heb je zo laat je eerste echo meid? Of is dat standaard rond week 9/10 bij jou vk?
    Lijkt me erg om zo lang te moeten wachten! Al moet ik ook nog 20 dagen wachten!! pff...

Voor de andere meiden!! Enn.. wie mag er bijna een testje wagen!?

Deel Deze Pagina