Ik heb dan de intake bij de verloskundige en ik krijg dan ook de eerste echo. Volgens mij is het heel normaal dat je de eerste echo rond de 9e of 10e week krijgt hoor. Mits je in het verleden bijvoorbeeld een miskraam hebt gehad oid, dan kun je al eerder terecht. Maar daar is bij mij geen sprake van. Maar...ik vind het ook erg lang duren. Ik ben zo toe aan iets tastbaars!
Zo! Tijd voor een update dacht ik? Aanpassen maar weer dames! heb iedereen die al voorbij al even vewijderd, zelf weer aanvullen met de goede datum! Testen 01-oktober: Caro - 30 jaar (NOD 29 sept) Testen 01-oktober: Inkey Testen 01-oktober: Flierefluiter - 29 jaar, 17 sep negatief getest.. in afwachting van ongi Testen 10-oktober: Danty - 23 jaar Testen 12-oktober: Pluus - 30 jaar Testen 15-oktober: Engeltje - 24 jaar Testen 17-oktober: Ukkie87 - 24 jaar Testen 21-oktober: Wolkje - 25 jaar (5 okt jarig!) Zwanger: Liz - 30 jaar Zwanger: Beertje
Testen 01-oktober: Caro - 30 jaar (NOD 29 sept) Testen 01-oktober: Inkey Testen 01-oktober: Flierefluiter - 29 jaar, 17 sep negatief getest.. in afwachting van ongi Testen 10-oktober: Danty - 23 jaar Testen 12-oktober: Pluus - 30 jaar Testen 15-oktober: Engeltje - 24 jaar Testen 17-oktober: Ukkie87 - 24 jaar Testen 21-oktober: Wolkje - 25 jaar (5 okt jarig!) Testen 25-oktober: Sher - 26 jaar Zwanger: Liz - 30 jaar Zwanger: Beertje __________________
Testen 01-oktober: Caro - 30 jaar (NOD 29 sept) Testen 01-oktober: Inkey Testen 01-oktober: Flierefluiter - 29 jaar, 17 sep negatief getest.. in afwachting van ongi Testen 10-oktober: Danty - 23 jaar Testen 12-oktober: Pluus - 30 jaar Testen 15-oktober: Engeltje - 24 jaar Testen 17-oktober: Ukkie87 - 24 jaar Testen 21-oktober: Wolkje - 25 jaar (5 okt jarig!) Zwanger: Liz - 30 jaar Zwanger: Beertje - 25 jaar Ik denk dat dat dan bij elke vk anders is.. ik mag 20okt. voor intake en inderdaad ook gelijk een echo!! ben dan 8w1d.. Wel spannend ook.. kan me voorstellen dat je iets tastbaars wilt Liz.. ik heb dat nu al! haha..!
Heej Dames, Vandaag heb ik weer negatief getest Ik had het al een beetje verwacht.., maar toch jammer.. en mijn vriend reageerde ook zo teleurgesteld... maar goed... Inmiddels dag 53.... Ik heb mezelf maar even onderaan het lijstje gezet. Morgen heb ik familiefeest... en zondag ga ik lekker genieten van het zonnetje.. dus bij dezen... FIJN WEEKEND ALLEMAAL!!! En voor degenen die gaan testen dit weekend: VEEL SUC6!! IK DUIM VOOR JULLIE OP EEN MOOIE POSI-TEST!!!! ------------------------------------------------------------------ Testen 01-oktober: Caro - 30 jaar (NOD 29 sept) Testen 01-oktober: Inkey Testen 10-oktober: Danty - 23 jaar Testen 12-oktober: Pluus - 30 jaar Testen 15-oktober: Engeltje - 24 jaar Testen 17-oktober: Ukkie87 - 24 jaar Testen 21-oktober: Wolkje - 25 jaar (5 okt jarig!) Testen 25-oktober: Sher - 26 jaar Testen nog-ff-niet: Flierefluiter - 29 jaar, 30 sep negatief getest.. in afwachting van ongi Zwanger: Liz - 30 jaar Zwanger: Beertje - 25 jaar
Ha meiden!! Ik zet mezelf er weer tussen!! Nu net van mijn ongi af, dus wij gaan hier weer lekker aan de klus!! Prettig weekend allemaal... Testen 01-oktober: Caro - 30 jaar (NOD 29 sept) Testen 01-oktober: Inkey Testen 10-oktober: Danty - 23 jaar Testen 12-oktober: Pluus - 30 jaar Testen 15-oktober: Engeltje - 24 jaar Testen 17-oktober: Ukkie87 - 24 jaar Testen 20 oktober: Jufaman81 - 30 jaar Testen 21-oktober: Wolkje - 25 jaar (5 okt jarig!) Testen 25-oktober: Sher - 26 jaar Testen nog-ff-niet: Flierefluiter - 29 jaar, 30 sep negatief getest.. in afwachting van ongi Zwanger: Liz - 30 jaar Zwanger: Beertje - 25 jaar
Spannend weekend voor een aantal dames! Jufaman: gezellig, lopen weer bijna gelijk Oh meiden, waar ben ik aan begonnen!!! Ik ben zo'n hobby-bak-muts en maak van die marsepeinen taarten. Hartstikke leuk! Alleen nu heb ik via via een aanvraag gehad voor een wordkshop. Het is morgen en ik moet 9 dames entertainen (vrijgezellenfeest) en zorgen dat ze allemaal een mooie taart maken... Oei!! Vorige week al begonnen met de biscuits (staan in de vriezer) en ben nu alle vullingen aan het maken.... Het is echt heel veel werk! Maar het lijkt me wel erg leuk, dus ben heel benieuwd morgen! Vanavond een Sligro pas aangevraagd op naam van het bedrijf van m'n broer en ben daar lekker spullen gaan shoppen (taartdozen enzo) maar man! Dat is een slechte winkel voor mij! Allemaal lekkere dingen, maar dan in meeeeega! Die snoepafdeling.... Ik ben er maar nel voorbij gelopen Maargoed, pauze weer voorbij, ik ga weer een berg citroenbavarois en witte choco crème maken! (mmmmm!!)
@wolkje... hahha.. herken het probleem een beetje... maak ook taarten.. en heb een Makro-pas... en ik koop ook altijd TEVEEL!
Goedemorgen Dames... @ dames die testen vandaag...Spannend hopen op die mooie roze l l.. Gisteren heel raar...hier ergens in de buurt is altijd Jaarlijks een hele groottteeee markt hihi..maar nooit heen geweest maar mijn man en zijn moeder gaan daar al jaren ieder jaar heen..dus ik dacht ooh ik ga nu gewoon ook een keer erheen...Alsof het lot ermee speelt hahaha..heel grappig.. Ik loop daar de 5e kraam allemaal nieuwe avent en difrax flessen in verpakking en plastic erom heen en nagelsetje babytandeborstel en massage tandvlees borstelje..nieuwe drinkspenen nou hoop iets van 1-1/2 tasje vol was ik 13.50 kwijt...dus heb het gewoon mee genomen heb 5 nieuwe flesjes van advent en difrax en spenen er voor difrax etc.. Loop verder een tummytub ook niet gebruikt 2.50...van bebéjou...echt waar dus ook meegenomen en we gaan naar huis dus loop langs de laatste kraam zie ik daar een splinternieuw badset staan bronze en mijn schoonmoeder vroeg aan die man wat die er voor moest hebben en ik zei nog schrik maar niet..en toen zei die man normaal 30 euro maar voor jullie 25 euro..dus heeft mijn lieve schoonmoeder die voor ons gekocht zo lief...(Ik zei Maar als ik nu niet zwanger kan worden wat ik natuurlijk niet hoop schoonmoeder zegt zet je alles weer op marktplaats voor een mooie prijs...) (maar dat badje kost bij prenetal 109 euro en dat vond ik best prijzig en liet ze donderdag nog aan mijn schoonmoeder zien dat ik die zo graag wou hebben maar dat zag ik later wel als ik zwanger ben wat ik doe) Kom ik thuis zien we ook nog dat tummytub bij het badsetje hoort allebei van Bebéjou en dus kan ik de TmyTub er ook op vast klikken.. Heel toevallig allemaal hihi..ik zei misschien hebben we deze maand geluk wie weet..Ja zegt ze dat is allemaal voor jou weggezet echt waar..Lieverd..!! Moest ff kwijt hier vond het zo leuk gisteren.. Liefs
Haha Wolkje!! Ik heb dit jaar zo'n workshop mogen volgen..! Vond het zo gaaf! en leuk vooral ook om te doen!! Ben alleen niet zo handig met bakken enzo.. dus heb daarna zelf niks gemaakt.. maar goed ook..! Succes nog.. en vooral.... veeeeel plezier!!!
@ Danty: Wat een geweldig verhaal zeg.... Als dat geen vootekens zijn voor een zwangerschap?!?! Dan weet ik het ook niet meer. Hopelijk kan je het snel in gebruik nemen! Prettig weekend allemaal
Ja he vind het zelf ook echt geweldig heel toevallig allemaal hihi... Nja zit nu weer op het wachtbankje hoor... Ga het ff spannend maken..09 okt NOD.. tot nu symptonen: donderdag een veegje bloed gehad (wcpapier) Sorry..!! lichte krampjes onderin dan weer links en dan weer rechts.. Misselijk Boeren en veel plassen verschild wel per dag Blauwe aders over borsten en ze zijn heel gespannen en doen hier en daar soms pijn en kleine steekjes erin.. Dus het is weer zooo spannend Liefs
Wat leuk Danty! Dat moet haast wel een voorteken zijn! Ik heb even een vraagje... Hoe doen jullie het met alcohol, kaasjes, biefstuk etc? Zat vanavond lekker een biefstukje te eten en dacht ineens... als je zwanger bent mag dat natuurlijk niet...
Ja dat hoop ik dat het een goeie voorteken is... Ik eet dat of drink dat niet meer een week naar mijn menstruatie... Ik heb hetzelfde met mijn migraine medicijnen die mag ik dus ook niet meer maar als ik toch ongesteld ben geworden en een negatieve test in de handen heb..En ik heb weer zo lekkere aanval dan neem ik ze toch echt wel in...maar zo gauw de eisprong weer nadert laat ik alles lekker een week van te voren staan.... Liefs
Hey pluus, De afgelopen maand heb ik panisch alles laten staan wat niet goed was. Ik heb me deze maand beseft dat ik daar alleen niet gelukkiger van wordt. Je wil er niet aan denken, maar stel dat het wat langer duurt voor je zwanger wordt, dan blijf je je hele leven er op aanpassen. Elke maand 3 van de vier weken niet drinken, geen biefstukjes... Ik wil wat minder bezig zijn met het zwanger worden en ik denk dat dit er niet echt aan bijdraagt. Ik heb wat zitten opzoeken en de bloedband met e kindje komt pas met 6 weken, dus als je stopt met alle "slechte" dingen op het moment dt je een posi test hebt lijkt me vroeg genoeg. Dat neemt niet weg dat het goed is om gezond te eten en goed voor jezelf te zorgen. Regelmatig bewegen, goed eten etc. Maar dat ene wijntje dat ik in het weekend een keer drink (want ik drink sowieso niet heel veel) die blijf ik lekker drinken! Ik word t snelste zwanger als ik zelf happy ben denk ik dan maar! En een roseetje kan dan echt geen kwaad. Natuurlijk laat ik op t moment dat ik zwanger ben wel alles staan hoor!!! Maar komende week ben ik jarig (rond ei) en dan neem ik lekker een wijntje hoor!
Van die bloedband had ik ook al begrepen van mijn huisarts! Ik denk dat ik het zo doe... geen wijntjes van het moment van eisprong tot menstruatie maar ik blijf wel gewoon biefstukjes, kaasjes etc eten! Daarnaast vind ik het soms best lastig om dingen te laten staan. Niet zo zeer voor mezelf maar voor mijn omgeving! Ik weet dat iedereen denkt dat we bezig zijn want iedereen weet dat we een kinderwens hebben, we zijn net getrouwd en daarbij beginnen de jaren toch al een beetje te tellen. Dus iedereen weet wel dat we bezig zijn maar toch wil ik niet dat ze het weten... Niemand vraagt er ook naar overigens! Maar als ik echt alles laat staan gaan er wel vragen komen denk ik!
Wat ik nu altijd doe bij familiefeestjes.. is de BOB zijn... goede reden om niet te drinken!! En aangezien alle familieleden ver weg wonen, lukt dat best. Bij andere feestjes zeg ik dat ik eerder die week al een feestje heb gehad en toen voldoende alcohol heb gehad voor de rest van de week, of dat ik niet zo lekker ben.... Tot nu toe werkt dit prima!
Tja dat zou hier wel lukken maar ik woon op loopafstand van heel de familie, we zien elkaar dagelijks! Dus smoesjes zijn lastig te verzinnen! Tips zijn dus van harte welkom! Haha