Gewoon lekker eten wat je wilt. Als je straks zwanger bent, dan kan je 9 maanden lang alles laten! Is wel lang genoeg dacht ik zo Dat heb ik ook zo gedaan vlak voor ik zwanger was. Ik heb ook nog met een vriendin op het terras Sangriatjes weg zitten tikken. Voor t zelfde geldt waren we nog 3 jaar bezig met zwanger worden. Vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was, heb ik alles netjes volgens het boekje gedaan. Kijk, wij zijn er hier met zijn allen natuurlijk ook bewust mee bezig, dus je weet ook relatief vroeg dat je zwanger bent, mocht het raak zijn. Als het goed is weet je het vanaf vier weken, dat is de periode dat je ongesteld had moet worden. De stellen die er minder bewust mee bezig zijn, die komen er mischien pas 3 weken later achter en dan loop je ook al meer risico met je leef en eetstijl. Dus kom op, probeer lekker relaxed in je velletje te zitten...lijkt mij ook heel erg belangrijk.
@Liz, daar heb je idd gelijk in. Ik hou er nu wel rekening mee bij familiefeestjes, maar eigenlijk meer om me alvast in te dekken voor als het zover is.. (dat het niet ineens opvalt dat ik dan plots de BOB ben). Thuis drink ik namelijk nog wel mijn wijntje
Wolkje, Je hebt helemaal gelijk, ik blijf ook lekker feesten en vanalles eten & drinken. Ben zoiezo niet zo'n stevige drinker, vrienden van ons wonen 15 km verderop dus ik ben toch meestal de BOB Op het moment dat ik positief test is het nog tijd genoeg om 9 maanden alcohol & eten te laten staan enzo.
Precies! Lekker genieten van het leven! Dat ga ik zo ook eens doen, lekker bbqen bij vrienden in de tuin Geniet van de zon dames!!
Wat is het hier rustig vandaag Nou heb steken,krampjes,rommelende darmen,blauwe aders,steeds misselijk na het eten of koffie drinken...pijnlijke borsten Kortom word er niet goed van....krijg ontzettende testdrang..hihi en jullie meiden al iets iemand?? Liefs
Spannend danty! Heb je dat soort kwaaltjes al eerder gehad? Het klinkt wel verdacht Hoe lang kun je het volhouden denk je? Het is trouwens rondom een aantal dames stil! Er waren er toch meerderen die konden testen dit weekend??
Niet zo duidelijk aanwezig als nu.. En moest gisteravond ook spugen nadat ik het berichtje had geplaatst En nu weer hetzelfde zo misselijk dat ik tegen het overgeven aan zit en mijn ovulatietesten blijven ook nog steeds positief het zakt niet af en mijn (o)(o) worden nu ook steeds scherper pijnlijk heel raar heb gister en nu vanochtend mijn bh niet eens aangedaan maar ga mezelf niet blij maken maar zwangerschaptest nog steeds negatief maar goed is ook nog te vroeg om te testen..:S pfff maar misschien toch een griepje hou ik mezelf voor wil niet te blij worden...want heb ook lichtelijk hoofdpijn....slaap slecht maar ben wel steeds heel moe:S... wachten duurt weer echt vreselijk langgggg Andere meiden al wat?? Liefs
Testen 01-oktober: Caro - 30 jaar (NOD 29 sept) Testen 01-oktober: Inkey - Testen 09-oktober: Danty88 - 23 jaar (03 Okt nega test) Testen 12-oktober: Pluus - 30 jaar Testen 15-oktober: Engeltje - 24 jaar Testen 17-oktober: Ukkie87 - 24 jaar Testen 20-oktober: Jufaman81 - 30 jaar Testen 21-oktober: Wolkje - 25 jaar (5 okt jarig!) Testen 25-oktober: Sher - 26 jaar Testen nog-ff-niet: Flierefluiter - 29 jaar, 30 sep negatief getest.. in afwachting van ongi Zwanger: Liz - 30 jaar Zwanger: Beertje - 25 jaar
Oewww... Danty wat spannend!! Hoop dat al deze symptomen tot een geweldig mooie test leiden van de week!! Hier.. qua eten/drinken.. doe ik niks anders dan voorheen! Ik dronk al nooit.. Ja misschien 3x in het jaar ofzo.. kerst/oud en nieuw en enkele keer bij stappen! Maar vaak was ik al de BOB omdat ik alcohol gewoon niet lekker vind! Ook biefstukjes e.d. heb ik nooit gegeten.. vind rood vlees niet lekker! Dus komt nu allemaal mooi uit! Haha... Schrok gisteravond zo... en ben nog steeds echt bang..! Had in ene 1 druppel bruinverlies! Bij afvegen helemaal niks op wc papier.. en daarna ook niets meer gezien! Maar god... wat schrok ik... en ben nog steeds echt bang dat het mis gaat!! Heb lekker weekend nu.. net 3 avond/nachten gehad dus ga nu lekker luieren deze twee dagen! Misschien heb ik het gewoon veels te druk gehad.. van 16.30 tot 8.00 werken is ook niet niks af en toe!
Poe Beertje, doe je wel rustig aan! Ik kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent! Gelukkig ben ik dus niet de enige die er zo over denkt qua eten en drinken! Dat scheelt weer! Drinken laat ik wel achterwege! Ik heb trouwens iets stoms... Ik begin onzeker te worden of ik ooit zwanger raak. Klinkt heel stom natuurlijk want zit pas in de tweede ronde en heb rond het ei helaas niet veel geklust dus deze ronde zal het ook niet raak zijn. Maar ik weet niet... Ik lees bij iedereen zo veel symptomen en hier nog helemaal niets, nada, noppes! Bah! Ach ik weet dat het nergens op slaat en als ik nadenk slaat het ook nergens op maar mijn gevoel gaat toch met me aan de haal! Heel irritant!
Ha meiden, @ Pluus: ik heb die twijfels ook een tijdje heel erg gehad! Deze gevoelens zijn gelukkig ook vanzelf weer over gegaan, ik weet eerlijk gezegd ook niet waar dat aan lag! Ben in ieder geval blij dat ik daar niet zo veel meer over na denk... Ik heb mn ei nog niet gehad, maar dat zou anders ook veel te vroeg zijn. Waarschijnlijk woensdag of donderdag.... gelukkig dat mijn vriend dan niet hoeft over te werken!!! Groetjes jufaman
Dames, Ik heb dit weekend kamp gehad... pff erg druk!! Mijn streep word steeds duidelijker dus mijn ei komt eraan denk ik, voel alleen nog niets... Mijn vriend komt vrijdag pas thuis dus... grrr hij zei als ik zeker wist dat ik mijn eisprong had dat hij wel 1 dag naar huis probeerde te komen, ook al was het 01:00 snachts hahah..
Jah heb na het squashen vanmorgen ook niks nuttigs meer gedaan eigenlijk.. vanmiddag zelfs nog even een tukje gedaan en buikpijn was gelijk stukken minder! Gelukkig! Moet ook eerlijk toegeven.. toen ik zag dat ik zwanger was was mijn eerste opluchting van poeh... dus we zijn beide vruchtbaar! Natuurlijk ook de tranen van blijdschap maar ook van pure opluchting hoor! Dus denk dat dat gevoel wat je hebt heel normaal is! Tis moeilijk om moeder natuur haar gang te laten gaan zonder dat jij weet of het allemaal goed komt! maar... rustig blijven meis... jij krijgt vanzelf een mooie test!!
@ Pluus, weinig gemeenschap in je vruchtbare periode wil helemaal niets zeggen. Daar ben ik zelf een prachtig voorbeeld van haha! Dus, kop op..heb vertrouwen. En is het deze keer geen bingo, dan wacht daar gewoon de volgende keer. Het klinkt misschien heel erg stom, maar ik had zo'n zin om samen met mijn vriend die spannende periode van ''proberen'' in te gaan. Ergens vind ik het echt heel erg jammer dat het meteen raak was, ik had willen genieten van die periode en van mij had dat zo een half jaar tot een jaar mogen duren. Ik vond het geweldig om daar met zijn tweetjes zo mee bezig te zijn in het geheim! Zo stonden wij er allebei in, we stonden dan ook even raar te kijken toen ik al zo snel met een positieve test in mijn handen stond.
Hey lieve meiden, Hier nog steeds geen posi test maar wel nog steeds alle symptonen wat ik al had gezegd en net weer moeten braken maar voel me verder niet ziek, alleen erg misselijk gelukkig alleen als ik wat heb gegeten mueslirepen kan ik wel goed hebben maar verder bah bah. Ben zo benieuwd of ik het meer weer allemaal verbeeld en dat ik gewn ziek ben hahaha achja maar weer hier ff mijn verhaal kwijt lucht opdenk ik hier nog iemand verder nieuws?? Het is zo rustig hier... Liefs
@Danty... Wat spannend allemaal zeg!!! De symptomen die je beschrijft klinken ZEER verdacht!! Wanneer kan je (betrouwbaar) testen? Ik ga voor je duimen!!! Zou leuk zijn als we nog een zwangere aan deze groep kunnen toevoegen! @Liz.. Ben jij je al enorm aan het verheugen op de echo? Spannend hoor! Krijg je er eindelijk beeld bij!!!! Wat is het hier stil ineens? Heeft er afgelopen weekend nog iemand getest? Ik zit zelf nu op dag 57
Ja ik weet dat het er verdacht uitziet en ik kan eigenlijk pas 10 oktober denk ik echt betrouwbaar testen...maar vandaag ook getest en ik zie wel wat maar vind het niet betrouwbaar ik vind dat je toch 2 duidelijk strepen moet zien voordat ik kan zeggen ik ben zwanger...en ook voor zelf bescherming dat ik mezelf niet te blij maak.... En het is idd erg rustig hier Liefs
Ik heb de zekerheid dat ik niet zwanger ben... hahahah... heb al 3 negatieve testen gehad... met alle goede wil van de wereld kon ik er geen twee streepjes in zien... zelfs niet als ik 'm in het licht draaide Maar dank je... ik word er wel moe van... morgen zal ik ukkie's record denk ik verbreken...