Heej leuk iemand die zich bij ons clubje voegt! @ Flier, wat een wereldreiziger ben jij zeg! Was dat voor een speciale reden of gewoon omdat je dat leuk vond? Ik word als het goed is over 2 daagjes weer ongi! Ben wel benieuwd! De zenuwen komen toch wel lichtelijk!
@Pluus Spannend hoor...nog geen testdrang hihi... Pff wat erg he van dat jonge meisje...kan het niet begrijpen en denk ook niet dat je het ooit zult begrijpen om zoiets te kunnen doen...een kind van 10 en wij hier allemaal proberen om een kindje te mogen krijgen en zo vieze minne @!$#$%:x..vermoord er 1 niet normaal zieke geesten op de wereld..Bah ben er echt naar van... Vandaag maar is de grote schoonmaak hier houden...en afwachten of ik nog iets van het UWV ga horen...Ben vorige maand ontslagen en zat in de ziektewet nja contract werd dus niet verlengt maar goed dat is een heel lang verhaal...maar nu hopen dat ik een uitkering krijg tot dat ik een goed passende baan vind...wat in deze tijd ook niet makkelijk te vinden is... Fijne dag vandaag meiden Liefs
Deze Week: Spannend NOD 12 -oktober: Pluus - 30 jaar - Ronde 2 NOD 15 -oktober: Engeltje23 - 24 jaar - Ronde 2 NOD's aank. Maand(hopen van niet) NOD 17 -oktober: Ukkie87 - 24 jaar - Ronde 4 NOD 20 -oktober: Jufaman81 - 30 jaar - Ronde 9 NOD 21 -oktober: Wolkje85 - 25 jaar - Ronde 3 NOD 26 -oktober: Sher - 26 jaar - Ronde 5 NOD 06 -November: Danty88 - 23 jaar - Ronde 3 NOD -- -November: Caro - 30 jaar - Ronde 8 NOD Niet duidelijk: Flierefluiter - 29 jaar - Ronde 2 Zwanger: Liz81 -30 jaar-Ronde 1 Beertje1986 -25 jaar-Ronde 3
Zoow, wat is er weer veel geschreven zeg! En een nieuwe meeschrijfster, welkom Sitalita! Wolkje, wat een lief voorstel van dat calorierijke taartje, kreeg er helemaal een warm gevoel van...thnx. Het schijnt wel vaker voor te komen dat vrouwen in het eerste trimester van hun zwangerschap afvallen ipv aankomen. Helaas bestaat dan ook de kans op armoede. Morgen moet ik in het ziekenhuis bloed laten prikken, dan zal het snel blijken. Ik heb wel het gevoel dat ik goed eet, hoewel ik er meestal echt geen zin in heb. 's Morgens 2 bruine boterhammen met mama vitamine pil en een glas sap. Als lunch meestal een schaaltje kwark met fruit en een glas sap. 's Avonds gewoon avond eten met een glas water, maar ik krijg meestal maar de helft of iets meer op. Gisteren heb ik mijn avond eten in drie delen opgegeten...maar had mijn bord aan het einde van de rit wel leeg! En meestal eet ik later op de avond ook nog twee boterhammen en verder drink ik erg veel, vooral Crystal clear, water of limonade. Op mijn drinken let ik wel heel erg goed. Het ziet er erg gezond uit, ik heb simpelweg geen trek in andere dingen. Af en toe eens een opleving in iets lekkers, daar maak ik dan ook dankbaar gebruik van op die momenten! Flierefluiter, ik ga 8 dagen op vakantie. En Engeltje, ik las dat er verder niet heel veel te doen is Fuerteventura en dat het vooral droog en dor is daar hihi. Maar wel mooie stranden. Nou gaan we toch geen gekke of wilde doen, dus voor ons is dat helemaal prima. Gewoon heerlijk een week eruit, even niets en samen wennen aan dat moois wat er in mijn buik groeit. Het blijft nog steeds onwerkelijk hoor.... Ik moet het een aantal mensen ook nog steeds vertellen. Ik heb nog twee vriendinnen die wat verder weg wonen, die ga ik via de sms de echo sturen met de tekst: baby (mijn achternaam en achternaam vriend) under construction. Klaar rond de vijfde van mei 2012! Ik heb er nu al voorpret van haha! Ditzelfde had ik ook bij mijn vader, broer en schoonmoeder/ zus willen doen...maar dan idd op een taart of tompouce ofzo (kun je via de Hema gewoon laten maken) af laten drukken. Maar helaas...ik had er het geduld dus gewoon niet voor en heb het deze mensen vrijwel direct verteld. Wel met de overweging met wie ik het zou willen delen als het mis zou gaan. Daar hoorden zij zeker bij. Volgende week maandag ga ik op kraambezoek bij een vriendin van mij met nog twee andere vriendinnen. Dan ga ik het hen ook vertellen, dan ben ik inmiddels 11 weken en 2 dagen. Ik vertel ze dan dat ik iemand mee heb genomen en graag aan hen voor wil stellen en kijk dan naar mijn buik Zo heb ik het een dierbare tante en nicht ook verteld. Die blikken....geweldig!! Pluus en Engeltje, weer bijna testen...wat super spannend! Ik ga voor jullie duimendraaien hoor!!
@ Liz: Wat een leuke manieren om te vertellen! krijg er zelf helemaal inspiratie van! Hoop dat het hier ook weer snel raak is. deze maand is wel weer apaprt... vorige week wo/do ei gehad (volgens ovutesten) dus lekker weer een beetje op schema (cyclus 28/29 dagen weer) dus alles is na de miskraam weer goed hertseld heb ik het idee. heb wel vrijdag en gisteren echt een beetje vage gevoelens gehad in mn buik. geen echte krampen maar meer een zwaar gevoel, alsog je bijna ongesteld moet worden. darmen helemaal van slag en vannacht zwetend wakker geworden. had ik toen ook.... ik wil mezelf niet gek zitten maken, maar ik weet niet.... het voelt anders. en het vreemde is ook dat ik het al twee dagen na ei begon te voelen. heel snel dus. ben erg benieuwd! Kunnen we op vakantie een test doen, dat is wel leuk! we gaan een paar dagen naar vrienden in cairo en daar blijven we tot zaterdagmorgen. wil denk ik vrijdag een testje wagen, dus zou leuk zijn als we het hen dan meteen kunnen vertellen. ze hebben zelf ook een kleine van een jaar, dus die vinden het vast fantastisch. kunnen we er gelijk samen lekker een weekje van genieten... Ik hoop het zo!!! en danty: wat vervelend dat je ontslagen bent... in deze tijd is dat geen pretjes. Ik heb afgelopen januari tot half april thuis gezeten, dus ik weet hoe je je voelt. ik heb wel veel baat gehad bij een (goed) uitzendbureau. als je daar een klik hebt met de intercedentes en je laat regelmatig van je horen, dan doen ze echt hun best voor je. en het fijne daar aan is ook dat ze vaak maar 2 of 3 mensen voorstellen, je hebt dus veel minder concurrentie in je sollicitatie. nadeel is dat je dan wel een tijd via een uitzendbureau werkt, maar ik vond dat geen probleem. ondertussen heb ik een jaarcontract, dus ik ben weer happy Maar kan me goed voorstellen dat je er van baalt, vooral met dit weer..... bah bah, wordt je ook niet vrolijker van. Dikke knuffel voor jou dus! fijne dag allemaal dames!
Dankjewel voor de knuffel en spannend hoor die gevoelens ga ook voor jou duimen draaien ...zou leuk zijn als je een mooie test in je handen straks hebt..
Hoi dames, Nou hier is het spannend hoor! Ik werd vanmorgen wakker met het gevoel dat ik vandaag ongesteld ging worden. Wat krampjes e.d. en dat gevoel heb ik dus heel de dag al! Iedere keer is het weer een verrassing dat ik nog niet ongesteld ben op de wc. Dus ik verwacht niet dat het raak is deze ronde hoor! @ Danty, hoop voor je dat je een uitkering krijgt! Lastig hoor! @ Wolkje, hoop voor je dat je gevoel juist is!! @ Liz, wat een leuke manier van vertellen van dat smsje! Van die tompoucen had ik ook al gezien bij de hema! Ik zit het zo te denken (als dat past) en babyfoto van mijn man + foto van mij = foto van de echo!
Dames, wat is er weer veel geschreven! Sitalita welkom... Spannende week deze week voor: PLUUS & ENGELTJE Hopelijk jullie allebei op roze !!!
@Pluus.. Vriendlief had naar een baan gesolliciteerd in Denemarken (eigenlijk in eerste instantie voor de grap). Tsja.. toen mocht hij op gesprek komen en werd hij aangenomen... dus toen zijn we maar verhuisd. We kenden daar al veel mensen, dus dat verlaagde de drempel wel hoor!!! Maar kan het iedereen aanraden.. Kopenhagen is een superstad met een zeer goede sociale regeling mbt kids!!! @Danty... Meis, wat ontzettend vervelend!!! Ik wist eigenlijk niet dat je ontslagen kon worden als je in de ziektewet zat..... Dikke knuffel! @Wolkje... Spannend meid! Ik duim voor je! @Liz... Ook een heel leuk idee van dat smsje zeg!!! En de voorpret is natuurlijk ook al helemaal geweldig!! Hahaha.. daar zou ik ook enorm van kunnen genieten!
Jeetje wat is er een hoop gekletst zeg! Neem het onderwerp taart en zo 3 pagina's vol hahaha @ danty: jeetje meid wat balen dat je contract niet verlengd is! Hoop voor je dat je snel een andere leuke baan vind! @ Liz: ja t is een echt vulkanen eiland hè....wel wat minder als Lanzarote, maar inderdaad erg dor. Wij zijn er wezen snorkelen en hebben met een gids een rondrit gemaakt naar de mooiste plekjes van t eiland....verder vooral gerelaxed. @ pluis en wolkje: wat spannend hè! Ben zo benieuwd of t raak is bij een van jullie en natuurlijk ook bij mezelf! Ik snap echt helemaal niks meer van mijn lichaam! Had vanmorgen 2 drupjes bloed in m'n slipje, dus ik ging er vanuit dat ik ongi was en heb een inlegkruisje gepakt en tegen m'n mannetje gezegd dat t helaas niet raak was. Heb verder helemaal geen ongikrampjes gehad en ook geen bloed meer. 2 dagen geleden wel hele erge steken rechtsonderin m'n buik ter hoogte van m'n schaambot gehad. Zou dit dan nu nog een innesteling kunnen zijn? Das toch erg laat voor als ik zondag ongi zou moeten worden? Naja wie weet ben ik morgen wel gewoon ongi..... Hebben jullie dit wel eens gehad zo?
@Pluus... nog geen testdrang meid?? @Danty.. hoop voor je dat je een uitkering krijgt of een leuke baan vind!! @Flier... en nu zijn jullie weer terug verhuisd ofzo? Genoeg gezien van Denemarken?! En inderdaad... het nadenken over hoe het te vertellen brengt al zoveel leuke gevoelens met zich mee! Heb al 100 manieren in mijn hoofd gehad maar vind de taart toch echt nog het leukste idee! Plus... mag ik weer eens lekker bakken!!
Hahaha nee geen testdrang... heb geen test in huis en moet er een stukje voor rijden als ik er een wil halen (en heb geen auto!) Dus zolang ik die niet in huis haal valt het wel mee! Maar moet zeggen dat ik het wel heel spannend vind hoor! Ga ontzettend vaak naar de wc om te kijken of het al zo ver is maar nog steeds niet! Ach het niet komt ga ik vrijdag een test halen en zaterdag testen! Maar vermoed niet dat het zo ver komt!
Echt spannend hè pluis! Ben net ook weer to THE toilet geweest en nog steeds niks erbij gekregen.....dacht dat ik deze ronde minder spannend zou vinden, maar ti's juist nog erger hihi
Hahaha de volgende ronde wist ik niet wanneer ik ongesteld zou worden dus toen vond ik het ook niet spannend! Nu wel een beetje maar denk dat ik gewoon ongesteld aan het worden ben!
Hier wel iemand met testdrang pfffff...... Heb best wel een goed gevoel over deze ronde (voor het eerst! ) Wat lichte steekjes gehad links onderin mijn buik, dus erg spannend Zometeen gtst
Misschien leuk om te weten, in de nieuwe Allerhande staan wat recepten voor cupcakes, ook hartige. Ik heb de pagina's er al uitgescheurd! Erg leuk voor een feestje of zo..