@Pluus... Ik ben ook erg benieuwd naar Nick. Vind Maxime zo wel leuker dan continu zo bitchy! @De rest... Ben helemaal geen keukenprinsesje.... Zou willen dat ik het iets meer was!!
@pluus...En??? Ben je ongesteld geworden of heb je misschien 2 roze streepjes @Beertje nog 8 daagjes meis en dan ga je je kindje zien... @engeltje nog 3 daagjes spannend hoor @ de rest fijne dag vandaag
Ja, Pluus...en, en?! Spannend! Beertje, misschien vind jij dat ook wel leuk. Ik heb me opgegeven voor 'Berichtje uit je buik' van moeders voor moeders. Krijg je iedere week een filmpje van je kindje en info over zijn ontwikkeling. Ik kijk er iedere week weer naar uit, zo mooi!Google even op 'berichtje uit je buik' of kijk even op de website van moeders voor moeders, echt de moeite waard! Verder ben ik vandaag leeggeprikt, maar liefst 6 buisjes bloed afgenomen. Ben blij dat ik het weer achter de rug heb. En even over GTST, Nick. Hij wil Maxime natuurlijk in een kwaad daglicht stellen en haar verantwoordelijk houden voor een fout met de medicatie. Als zij nu weer naar haar eigen woning gaat, dan gaat dit feestje natuurlijk niet door. Daarom moet ze in het huis van Ludo blijven wonen. Dan kan hij zijn plannetje met de verkeerde medicijnen door laten gaan en haar de schuld geven. En dan heeft hij alsnog zijn wraak op haar. Tadaa!
Hoi dames, Ik heb nog steeds mega ongesteldheidskrampen maar de rode vlag hangt nog steeds niet buiten... Normaal heb ik ook altijd wel een paar dagen van te voren wat donkere afscheiding maar ook dat heb ik nu niet... Ik vind het wel heel spannend worden moet ik eerlijk zeggen! Zaterdag zijn mijn man en ik beide vrij, dus als er dan nog niets is ga ik testen!!! Dus ik hou jullie (en mezelf) nog even in spanning!!
Deze Week: Spannend NOD 12 -oktober: Pluus - 30 jaar - Ronde 2 (15 oktober testen!) NOD 15 -oktober: Engeltje23 - 24 jaar - Ronde 2 NOD's aank. Maand(hopen van niet) NOD 17 -oktober: Ukkie87 - 24 jaar - Ronde 4 NOD 20 -oktober: Jufaman81 - 30 jaar - Ronde 9 NOD 21 -oktober: Wolkje85 - 25 jaar - Ronde 3 NOD 26 -oktober: Sher - 26 jaar - Ronde 5 NOD 06 -November: Danty88 - 23 jaar - Ronde 3 NOD -- -November: Caro - 30 jaar - Ronde 8 NOD Niet duidelijk: Flierefluiter - 29 jaar - Ronde 2 Zwanger: Liz81 -30 jaar-Ronde 1 Beertje1986 -25 jaar-Ronde 3
Ik heb net even gekeken en de banner klopte niet... had in de banner me een dag verkekeken! Hoe doen jullie dat trouwens? Want daar gaat het bij mij steeds de mist in met tellen. Tellen jullie de dag dat je ongesteld wordt als dag 1 of de dag erna als dag 1? Ik heb nu de banner staan op dat dag 1 de dag is geweest dat ik ongesteld geworden was.
je moet de dag dat je ongi word als dag 1 tellen...deze site is wel makkelijk om alles te zien. Die gebruik ik zelf ook elke maand...samen met banner van hier... liefs
Ik kijk altijd op mentruatiekalender.net Die is ook enorm duidelijk en daardoor kwam ik er achter dat ik hier verkeerd geteld had! Ik ga zo uit eten en had me voogenomen gewoon lekker een wijntje te drinken maar dat laat ik nu toch maar even zitten... (hahaha de spanning stijgt!!!)
Heej Ladies, Voor iedereen die geen gejammer wil lezen... gij zijt gewaarschuwd...! Ik heb een beetje een off day..!! Besef me net dat er 2 mensen binnenkort kunnen testen.., en hopelijk ook positief... en dat daarna al weer bijna andere mensen kunnen testen... begrijp me goed.., ik gun het iedereen HEEL erg.., maar besefte me toen dat jullie misschien dan de club hier gaan verlaten... en dat ik dan alleen zal overblijven en toen voelde ik mezelf even heel zielig... (Vandaag had ik ook nog iemand meelopen die me geen seconde met rust hield, dus ik heb nog geen moment gehad om de huisarts te bellen voor een afspraak. Morgen: nieuwe dag, nieuwe kansen, nieuw humeur...!)
Oh flierefluiter! Wat naar dat je een off day had... Maar ik beloof je plechtig dat mocht het raak zijn, ik je niet ga verlaten! En weet zeker de rest ook!! Dikke knuffel voor jou, komt vast goed allemaal!
@flierefluiter...Ik wil graag dit clubje houden drm heb ik dit topic ook geopend om alles te kunnen delen met iedereen die leuk nieuws heeft maar ook minder leuk nieuws...wat betreft cyclussen tot zwangerschappen..dus wees niet getreurd lieve schat ik blijf hier toch wel plakken hahaha...en ik hoop dat je snel je cyclus weer in orde krijgt..en hou je koppie omhoog want er zijn helaas meerdere vrouwen die een jaar ontpillen... een helleeeeeeeeeeeeeeeee dikkkeeeeeee knuffel voor jou.... ik ken die dagen ook heel goed met die fijne hormoontjes van mij
@Flierefluiter... 4EZPF (4-ever zwangerschapspagina friends!) Dit wil zeggen, in goede & in slechte tijden!! Weet als de beste hoe jij jezelf voelt, heb toen ook een 'vervelende' tijd achter de rug, pff dat wachten is gewoon kl*te.. Je wil gewoon graag ongi worden en doorgaan.. Ik moet deze maand ook maar weer afwachten hoeveeld dagen.. ik leef met je mee, dikke knuffel !!!!
Meiden.....help!!! Ik weet t echt niet meer nu!! Af en toe heb ik wat drupjes bloed in m'n inlegkruisje net als gister, maar heb nog steeds geen ongi gevoel en verlies ook geen bloed bij t plassen. Normaal zit er altijd wel wat vlies tussen zeg maar ( sorry voor de details!) maar dit heb ik nu dus ook niet.... Ben ik nou ongi, of zou dit toch een innestelingsbloeding kunnen zijn? Weet iemand hoelang zown bloeding kan duren? Pffff.....zenuwslopend!! @ flierefluiter: ook al zou ik zwanger zijn dan blijf ik in dit clubje hoor! Ti's tog gezellig zo? En mochten we allemaal uiteindelijk zwanger zijn dan kunnen we ons topic toch over laten plaatsen ofzo? Nou ik ga maar ff slenderen, misschien kan ik daarmee ontspannen Liefs mij....
@Engeltje... Toen ik de vorige keer een cyclus had van 58 dagen heb ik tussen door ook 'wat drupjes' bloed verloren... Heb dus geen idee wat het is/kan betekenen. Nog 3 dagen voor je NOD je zou al kunnen testen?
Flierefluiter, gun jezelf ook gewoon een off-day. Niets mis mee. Maar morgen een nieuwe dag en een frisse start! Je kunt niet alle dagen vrolijk en blij zijn! En eh...ondanks mijn zwangerschap blijf ik gewoon vrolijk mee schrijven hoor, veel te leuk en veel te spannend. Ik vond de dag van het testen tot nu toe de spannendste dag van ... nou, misschien wel heel mijn leven en kijk daar graag op terug. Door lekker mee te blijven lezen (en schrijven)kan ik daar vaak aan terug denken en voelen en lekker met iedereen hier mee blijven leven en meimeren. Heerlijk! En Engeltje, ik snap je spanning hoor. Niets zo vervelend als dat je je eigen lichaamssignalen niet af kunt lezen, plaatsen of begrijpen. Het lijkt wel of het zijn eigen leven leidt! Wat jij omschrijft herken ik verder ook niet, het zou alle kanten op kunnen. Ik heb geen innestelingsbloeding gehad, überhaupt (nog) geen bloedverlies gehad tijdens mijn zwangerschap. Maar ik begrijp dat dit bij iedere vrouw weer heel anders is. Bij de een vindt een flinke innestelingsbloeding plaats, bij de andere weer nauwelijks en bij weer een ander helemaal niets. Ik zou zeggen, haal adem en laat het op je af komen. Bedenk je dat deze onzekerheid slechts van tijdelijke aard is. Dat gaf mij wat houvast in de periode dat ik begon te vermoeden dat ik misschien wel zwanger was. Voor iedereen een dikke group hug!! Fijn dat iedereen zoveel steun aan elkaar heeft hier.
Lieve meiden, hartstikke bedankt voor de lievelievelieve reacties!!! Dit gevoel overviel me ineens (en dat zonder zwangerschapshormonen ) En bedankt voor alle knuffels!!! Xx 4EZPF: GENIAAL!!!