Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Ooh beertje wat een opluchting! Ben super blij voor je!

2. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Meiden.. echt super bedankt..!!
    Ik geloof echt met heel mijn hart dat al jullie lieve berichtjes/kaarsjes/duimgedraai heeft geholpen.!!

Nu duim ik heel erg voor iedereen dat jullie ook snel een mooie test mogen krijgen!!

Achteraf gezien.. ja nu eigenlijk pas... dringt het tot me door dat ik constant een soort knoop in mijn buik had..! Zo'n vaag weeig gevoel dat mijn plasbuis ofzo op slot stond.... ;)
    Sinds die bloeding heb ik dat niet meer... en die knoop associeerde ik met de zwangerschap.. en vandaar dat ik dacht dat het mis was..!
    Denk ik....

Kan naar mijn idee ook veel beter plassen nu.. ging steeds wat moeilijk... veel aandrang maar niet goed kunnen plassen!
    Dus blijkbaar zat er iets 'in de weg' wat eruit moest... want heb echt veel bloed gehad.. en ook weefsels/stolsels....!

Maar voor nu... ga ik weer genieten.. al zit de schrik er nog in... en focussen we onze duimen op alle testen die gaan komen!!!:D

@Liz... mooi verhaal!! En waarschijnlijk was je vriend ook dolblij dat je toch ook een kinderwens kreeg!?

3. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Beertje... oooh meid wat een super goed nieuws..
    Hier hebben we met zijn alle op gehoopt !!!

@Liz.. Echte liefde, mooi verhaal..!

Ik vind het ook raar om een test te kopen, dus bestel ze eigenlijk altijd online. Als ik bij de kruitvat een test wil kopen doe ik dat wel in een andere stad/plaats als ik met vriendlief aan het shoppen ben :D

PS Heb vanmiddag 'ongi' krampjes gehad.... :x hopen van niet! :(

4. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Dankjewel meis!! Dikke knuffel..!!
    Ben ook zo mega opgelucht.. kon het ook niet geloven toen ze zei dat ze een mooi hartje zag! Ik zo... ECHT WAAR??? Ik gilde nog net niet... (geloof ik..)
    Beetje jammer dat ik het mijn ouders nu al verteld had omdat ik zeker wist gewoon dat het mis was..!
    Maar mijn moeder zat naast me mijn hand vast te houden en die had ook de tranen in de ogen..! :D

Nee niet ongi worden hoor...! Misschien zijn het nestelkrampjes..!?
    Duim heeeeeeel erg voor je!!!

5. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Bekijk bijlage 190350

Wat denken jullie 5 oktober mijn eisprong gehad?
    Hij is 3 dagen redelijk donker geweest... :)
    Testdrangggggg... (en nu ben ik wel thuis:p;))

@Beertje.. Ik hoooop innestelkrampjes..
    Kan dat? 9 dagen na je eisprong?

6. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Meid... ik had 10 dagen na mijn ei een posi test..! Dus alles kan...!!!;)
    Ik denk idd dat 5okt je ei is geweest... toen wassie echt op zn donkerst!!

7. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik ga morgen denk ik toch een testje doen, of zondag gewoon zo'n goedkope dipstick... en dan doe ik er woensdag op mijn NOD nog een maar dan een goeie! Maandag/vrijdag is mijn vriend weg ivm zijn werk! Dus dan is in het weekend wel leuker :)

8. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Nou meis... ik duim echt ontzettend voor je!!!;)

9. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Das lief beertje, dikke knuffel voor jou !!!!!!!!

10. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Knuf terug... en wie weet spingen mijn HCGtjes wel beetje over naar je toe! ;)

11. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Ukkie, testen we allebei morgen!! Spannend! Duim ook voor jou!!!

@ Beertje, weer een beetje rustiger meid?
    Wat zei je moeder trouwens van je zwangerschap? :)

12. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Jaa, erg spannend.. al is het voor mij mss een beetje te vroeg :(

13. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Ukkie en Pluus heel veel succes morgen!

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Beertje: Wat een opluchting voor je zeg!!! Ben zo blij voor je dat het toch helemaal goed is! Las net pas alle verhalen hier en ben me echt rotgeschrokken hoor! Kun je nagaan hoe erg dit voor jullie geweest moet zijn als wij hier al met tranen in onze ogen zitten! Heeeeeeele dikke knuffel als nog voor jou!

Nou ik ga mn banner dan maar gewoon op 28 dagen zetten en dan zien we de volgende maand wel hoelang t dan duurt;)
    Wat betreft de ovutesten, die zijn voor mij denk ik wel overbodig, want ik voel mn eisprong goed en heb ook dan last van eislijm hihi
    En wat t klussen betreft......dat doen we tog al wel om de dag vanaf de eerste dag dat mn ongi voorbij is totaan mn volgende ongi :D Veel te lekker om niet te doen hahaha

@ Pluus en Ukkie: Spannend meiden!! Ben benieuwd of jullie wel posi testen hebben, zal voor jullie duimen!! :D

Liefs

15. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    SUPERRRRRRRRRRRRRRRRR nieuws Beertje!!! Pffffffffffffffffffff wat een schrik moet dat geweest zijn! Nu even bijkomen en vooral genieten meid! Het is je zo vreselijk gegund!

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    NOD 12 -oktober: Pluus - 30 jaar - Ronde 2 (15 oktober testen!)

NOD 7 -november: Engeltje23 - 24 jaar - Ronde 3

NOD's aank. Maand(hopen van niet)

NOD 17 -oktober: Ukkie87 - 24 jaar - Ronde 4

NOD 20 -oktober: Jufaman81 - 30 jaar - Ronde 9

NOD 21 -oktober: Wolkje85 - 25 jaar - Ronde 3

NOD 26 -oktober: Sher - 26 jaar - Ronde 5

NOD 06 -November: Danty88 - 23 jaar - Ronde 3

NOD -- -November: Caro - 30 jaar - Ronde 8

NOD Niet duidelijk:

Flierefluiter - 29 jaar - Ronde 2

Zwanger:

Liz81 -30 jaar-Ronde 1
    Beertje1986 -25 jaar-Ronde 3

17. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Die zat met tranen in de ogen naast me tijdens de echo..!
    Zo jammer dat ze het zo te weten is gekomen :(... had zoveel leuke manieren in mijn hoofd die ook voor ons leuk zou zijn om het bekend te maken! ;)

Mijn vader weet het dus inmiddels ook... en heb het m niet eens zelf verteld... :( das wel jammer allemaal...!

Weet niet of ik nu nog een taart ga maken.. wilde een taart maken met daarop iets wat erop zou wijzen dat we een beebje krijgen!

Mijn moeder ook zo lekkere reactie.. als grapje hoor... daar gaat onze vakatie volgend jaar! :D ze gaan altijd in juni.. en rond die tijd ben ik dus uitgerekend...
    Mijn neefje is ook in juni geboren en toen hebben ze hun vakantie ook geannuleerd..!

Maar ze was echt heel blij... we hebben het gevierd met een ijsje..!:D

18. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Beertje: GEWELDIG NIEUWS!!! Ben zo blij voor je!!!!

@iedereen: Bedankt! Ben nog nooit zo blij geweest met m'n ongi :D :D :D

@de testers.. suc6!!!

Wat betreft testen halen... heb ik nog een leuk verhaal.. ik ken bijna niemand in mijn dorp, dus het boeit mij niet zo om ze bij het kruitvat te halen... nu was ik daar een paar weken geleden, dus ik dacht.. ik haal er meteen een paar..... ik reken af.. kassameisje deed heel discreet, zodat niemand iets zag... loop ik naar buiten... gaat het alarm af... moet ze alsnog het tasje leeghalen om extra over zo'n magneetstrip te halen... zij vond het blijkbaar vervelend voor mij en bood wel 3 keer haar excuus aan.. tsja... toen had de hele rij het wel in de gaten... :D :D

19. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    #1159 Pluus, 15 okt 2011
    Laatst bewerkt: 15 okt 2011
    * Doet vreugde dansje!!!!

De test was positief!!!

ik was vanmorgen al om 4.30 uur wakker omdat ik zo nodig moest plassen. Veel te vroeg dus! Tot 5.30 heb ik het kunnen rekken maar toen stond ik dus echt op ploffen!
    Heb toen ook gelijk getest! Ik de test gedaan, terug in bed gedoken en mijn mannetje wakker gemaakt. Ik ben aan het testen hoor! Hij: HMMM Ik slaap WAT?
    Ik het licht aan... je wordt papa!!!! hij: grinnik grinnik grinnik! Ik het bed weer uit om foto's van de test te maken!
    Toen ik terug kwam was hij wel wakkerder! Toen waren we beide super blij! Hebben we een uur liggen stuiteren!

Om 7.00 uur hebben we toch nog wat proberen te slapen maar dat was lastig voor mij hahaha!

Maaruuuuuhhh

ik ben zwangerrrrr!!!!!!

20. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Pluus!!! Wat goed, wat leuk, wat geweldig! En wat een mooie start van de dag en het weekend!! Ik doe mee met een vreugdesdansje, gefeliciteerd schat! Ga er van genieten en ga het lekker vieren :)

Hoe is het nu met je? Nog steeds door het dolle heen???

Deel Deze Pagina