Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Ah pluus! Gefeliciteerd!!!!!
    Wat een mooie test! Super voor je!!!

En beertje: wat een geweldig nieuws, ik heb zoveel aan je gedacht!

Ik zit op dit moment op een boot op terschelling. Uitje met het werk, gisteren vertrokken vanuit Harlingen en nu op weg terug vanuit Terschelling. Maar wat hier vannacht is gebeurd.....
    Dit is het eerste uitje met mijn werk: werk er pas 6 maanden. En dat er op zon weekend wat gedronken wordt; tuurlijk! Maar ze waren dronken, niet normaal. Ik ben in shock. Ik heb gisteren 1 wijntje genomen, ivm met wellicht een mogelijke zwangerschap maar dan nog, het blijft toch een werk uitje denk ik dan, dus dan hou je je sowieso in. Vind ik dan. Maar vooral alle leidinggevenden waren enorm dronken. Mijn baas (vrouw, begin 30, getrouwd). Was zo dronken dat ik haar de taxi in heb getild. Onze afdelingschef (getrouwd) heeft midden op de dansvloer staan bekken met een manager (ook getrouwd en mama). Vervolgens stond mijn baas zich te gedragen als een paaldanseres en stond een of andere man echt helemaal af te lebberen en tegenaan te rijden. Ik heb echt m'n ogen uit gekeken! En uiteindelijk is de chef met mijn baas aan de haal gegaan. Heb hen beiden (ik was de enige nuchtere) de taxi in moeten heisen en zaten hun handen op plekken die ik niet wilde zien. Echt gênant gewoon. En dan vanmorgen met een schijnheilige kop aam t ontbijt. Echt te erg!!

Nou, ik ga lekker uitwaaien op dek! Fijne dag meiden en pluus: heerlijk voor je, ben helemaal blij voor jou! :)

2. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Ooh Wolkje, wat een verhaal en inderdaad wat genant zeg! Dat mensen zich zo kunnen laten gaan joh, onvoorstelbaal he?? Ik zou me kapot schamen de volgende dag....Ik zie dat ontbijt al helemaal voor me muhahaha!

3. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pluus: GEFELICITEERD!!!!!!! Dat is weer eens goed nieuws!!!

@Wolkje... lekker genant... :D

4. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Pluus... WAT EEN GEWELDIG NIEUWS MEIS !!!!
    GEFELICITEERD EN WAT EEN KNALTEST !!!! :D:D:D:D

Ik heb vanmorgen ook getest, negatief :( En voel nu wat ongi krampjes dus denk dat het niet raak is deze maand.. Mijn NOD is pas woensdag dus het kan nog natuurlijk :D

5. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ow wolkje! Wat genant zeg! Ikkan me voorstellen dat je niet wist waar je moest kijken vanochtend!

Hier nog steeds helemaal in de zevende hemel!! Heb voor de zekerheid ook intussen een tweede test gedaan en die is net zo mooi als de vorige!
    Het is zo gaaf!

Ik ben trouwens (al ik goed gekeken heb) 4 dagen voor onze 1e trouwdag uitgerekend! :)

Had nooit verwacht dat ik zo snel zwanger zou zijn trouwens!!!

Nog wat irritants.... omdat ik vannacht zo lang met een volle blaas in bed gelegen heb, doet mijn blaas nu nog steeds kei pijn!

Vandaag verder een drukke dag, dus oppassen dat ik niet te veel straal... :D

Tot morgen allemaal! :)

6. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    GEFELICITEERD PLUUS!!!!!

Zo.... dat moest er even uit...!! :D

Ik dans ook mee met jullie vreugdedansje man..!! Ben zo ongelooflijk blij voor jullie!!!:D
    En ondanks dat het een vet wazige foto is..... duidelijk posi!!!!
    Geniet er lekker van meis!!!

@Wolkje... OWHH...:$ wat erg man dat mensen zich zo kunnne laten gaan heh met alcohol op!! :$ Denk dat je die mensen nooit meer helemaal aan kunt kijken zoals je voorheen deed!
    Zou ik in ieder geval hebben..!!
    Nou... heel veel sterkte in ieder geval nog eventjes daar!! ;)

@Ukkie... balen meis... maar zolang je ongi wegblijft... duim ik heel hard voor je!! ;)

7. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Gefeliciteerd Pluus, mooie test! Geniet ervan!

8. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Heej ukkie, lees nu pas jou berichtje... balen meis! Hopelijk komt het alsnog!

@ Beertje, ja ik dacht een duidelijke foto te hebben gemaakt vannacht maar dat was toch niet hahahaha maar je zag duidelijk de twee strepen dus vandaar dat ik hem wel geplaatst heb! :D

9. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    proficiat pluus!!!!!

10. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Dank je wel allemaal!

Hier blijft de wc mijn grootste vriend... moet zo onwijs veel plassen! Is echt niet normaal meer!
    Verder zit ik nog steeds flink in de zevende hemel! Zo blij!

Had echt nooit verwacht zo snel zwanger te raken!!

Even het lijstje zoeken zodat we kunnen zien wie er komende week gaan testen! :)

11. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    NOD 15 -oktober: Engeltje23 - 24 jaar - Ronde 2

NOD 17 -oktober: Ukkie87 - 24 jaar - Ronde 4

NOD 20 -oktober: Jufaman81 - 30 jaar - Ronde 9

NOD 21 -oktober: Wolkje85 - 25 jaar - Ronde 3

NOD 26 -oktober: Sher - 26 jaar - Ronde 5

NOD 06 -November: Danty88 - 23 jaar - Ronde 3

NOD -- -November: Caro - 30 jaar - Ronde 8

:(NOD Niet duidelijk: :(

Flierefluiter - 29 jaar - Ronde 2

:DZwanger: :D

Liz81 -30 jaar-Ronde 1
    Beertje1986 -25 jaar-Ronde 3
    Pluus - 30 jaar - Ronde 2

Er moet nog wel het een en ander bijgewerkt worden zie ik...

12. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen!

Nou was er laatst iemand die ook al vroeg hoe je het beste je cyclus kon berekenen wanneer er een afwijkende cyclus tussen zit.... Ik heb toen het advies niet echt goed meegekregen.. Moet je gewoon je laatste cyclus aanhouden? Of het gemiddelde?
    Ik zou zo graag weer een (enigszins juiste) banner onder mijn naam willen hebben :D

Mag toch hopen dat ik niet nog zo'n monstercyclus krijg! Deze maand ga ik dus ook maar met ovu-testjes werken om te kijken hoe mijn cyclus gaat worden!
    Dus vanuit mijn positivisme heb ik ook mezelf weer in het zwart op het lijstje gezet!

NOD 15 -oktober: Engeltje23 - 24 jaar - Ronde 2

NOD 17 -oktober: Ukkie87 - 24 jaar - Ronde 4

NOD 20 -oktober: Jufaman81 - 30 jaar - Ronde 9

NOD 21 -oktober: Wolkje85 - 25 jaar - Ronde 3

NOD 26 -oktober: Sher - 26 jaar - Ronde 5

NOD 06 -November: Danty88 - 23 jaar - Ronde 3

NOD -- -November: Caro - 30 jaar - Ronde 8

NOD -- - November: Flierefluiter - 29 jaar - Ronde 3

:DZwanger: :D

Liz81 -30 jaar-Ronde 1
    Beertje1986 -25 jaar-Ronde 3
    Pluus - 30 jaar - Ronde 2

13. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey flierefluiter,
    Volgens mij kun je het beste de afgelopen drie cyclussen nemen en daar t gemiddelde van. Lijkt er trouwens wel op bij jou dat je een cyclus over hebt geslagen. Na de pil moet je lijf weer alles zelf gaan doen en ook zelf het seintje geven dat er een eitje moet komen. Lijkt dn dus wel dat je geen ei hebt gehad en daardoor dus zon lange cyclus! Ik hoop in ieder geval voor je dat je snel weer een fijne cyclus krijgt.

Mijn nod staat op de 21e, maar ik denk dat ie de 20e of zelfs de 19e al is. Woensdag is m'n eerste vakantiedag, dus denk dat ik dan eens ga testen als ik nog niet ongi ben!

14. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uh... heb nog maar 2 getallen he.... zal ik dan (38+66)/2= +/- 35

Spannend wordt het voor jou Wolkje! Heb je enige symptoompjes?

15. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Goedemorgen allemaal,

Hier een enorm slechte nacht gehad! Ben heel erg verkouden en mijn man ook.
    Het eerste deel van de nacht heeft mijn man me wakker gehouden en het tweede deel hebben mijn blaas en darmen me wakker gehouden! Ieder uur op de wc... om gek van te worden!
    Ben nu dan ook super moe!

@ Flier, het gemiddelde lijkt me inderdaad het beste! Je gemiddelde is alleen geen 35 maar 52.

Wat je ook kunt doen is de menstruatiekalender.net bij houden. Daar geeft hij dan precies aan wanneer je volgens de berekeningen ongesteld zou moeten worden. Hele duidelijke en overzichtelijke site!

@ Wolkje, spannend zeg! Ga duimen dat je woensdag een positieve test in je handen hebt! :)

16. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Pluus wat geweldig gefeliciteerd :D:D

Ik ben nu een weekend in Noord Holland bij mijn moeder een weekend want we zijn gisteren naar Najib Amhali geweest vandaar dat ik ook verder niet veel actief ben hier maar ff toch gauw een berichtje hier plaatsen en toen las ik het geweldige nieuws van Pluus...nummer 3 nou wij nog dames :D...

Maar wat een geweldige show van Najib echt ik heb in coma gelegen van het lachen tranen over me wangen...lang geleden dat ik zo heb gelachen en heerlijk gegeten met het gezin van me moeder en haar vriend...kortom was een heerlijke avond...lang geleden en ff niet bezig met Zwanger worden dat was ook ff heerlijk...

Dus ben weer dinsdag hier weer aanwezig...

Liefs:D

17. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi meiden!
    Flier: ik denk dat je idd het makkelijkste een kalender bij kan houden. Als je een smartphone hebt zijn daar allemaal apps voor en als je dat niet hebt kun je er ook een maken op allerlei websites.

Pluus: vervelend dat je ziek bent! Goed veel drinken als je last hebt van je blaas!

Ik ben alweer heerlijk psychopatisch aan het worden... Ik kon me niet inhouden dus heb een test gedaan. Daar een half uur naar lopen staren, maar niks. Toen dacht ik dat het aan de test lag, dus heb nu maar een andere gedaan (alsof daar dan wel ineens een streep zou staan) en dus ook een half uur naar die staan staren.
    Grrrr!!
    Word gek!

Ga dalijk lekker een uurtje yoga doen, wellicht helpt dat om weer een beetje zen te worden!! :)

18. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja.. daar was ik dus al bang voor... ik vind 52 ook al veel te lang... :D Ga idd maar een kalender bijhouden! :)

Beterschap Pluus!

19. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Goede morgen dames!

Pluus, in de eerste weken van min zwangerschap pikte ik ook ieder virusje en wissewasje op, ook koortsuitslag erbij. Alsof mijn lijf en mijn weerstand zich even helemaal moesten reorganiseren en zich aan moesten passen aan het nieuwe leven dat zich in mijn buik had gepland. Vanaf halverwege week 8 ging ik me wat beter voelen. De moeheid en het vele plassen is wel gebleven, maar alles beter dan die ellendigheid! En ik merk ook echt dat als ik veel heb gedaan op eendag, ik dit de volgende dag moet bezuren.

Vrijdag avond is mijn beste vriendin langs geweest en lekker blijven slapen. Zaterdag lekker een high tea gedaan en de hele Kalverstraat door geslenterd...nou, dat is echt way to much! Ik ben vandaag echt niets meer waard. En dat had ik ook al vanaf de eerste weken. Heel gek vind en vond ik dat! Dat je zo gauw al iets merkt en je zo aan moet passen. Ik dacht echt dat ik die eerste weken zo door zou fietsen, nou mooi niet dus. Volgend weekend staat het concert van George Michael op de planning. Daar ga ik met mijn nicht heen, van jongs af aan zijn we al grote fans van George Micahael. 4 jaar geleden ook geweest en toen stonden we helemaal voor aan! Zo gaaf! Dan komt ze ook eerst naar Amsterdam, het plan was om dan eerst lekker het centrum in te gaan. Maar eh, ik denk dat we t plan toch even iets aan moeten gaan passen, dat ga ik nooit trekken als ik nu terug kijk op gisteren. Ik ben nu achteraf wel blij met onze zitplaatsen! Hoeven we niet de hele avond te staan.

En Danty, wat leuk dat je bij Najib bent geweest! Daar ga ik in januari heen. Ik houd helemaal niet van cabaratiers, maar Najib vind ik echt helemaal geweldig! Ik hoor alleen maar enthousiaste verhalen over zijn show...heb er nu al zin in!!

Beertje, hoe is het nu met jou dan?? Alles nog rustig?

20. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

ik ga in november naar Najib Amhali! Wat leuk dat er meer meiden zijn die hier naar toe gaan of al zijn geweest! Ik heb er nu nog meer zin in, vooral omdat Danty het zo geweldig vond!!

Deel Deze Pagina