Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Pluus ja ik bedoelde meteen :D Dat is wel fijn :D

Ik moet erg nodig plassen, zal ik nu testen of is het echt beter s' morgens?!?!

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ ukkie: nu, nu, nu! hihi nee ik zou t ochtends doen, dan is je urine geconcentreerder, of heb je er 2;)

3. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Heb er wel 2 in huis... :D
    Heb vandaag wel niet veel gedronken?

Heb alleen helemaal symtomen, maar ook niet om ongi te worden..
    Ik hoop niet weer op een dikke vette cyclus...

4. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Zit te wippen op mijn stoel... reactie's.... ?!?!??!!
    :D

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
  6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    hihi vind t gewoon net zo spannend als dat ik zelf moet testen en nu moet ik nog weg ook! Kom gelijk na t slenderen online....succes!!!!

7. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Zoals verwacht, maar niet gehoopt... Negatief... :(

8. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Maargoed, nog steeds niet ongesteld.. Wel duidelijk mijn ei gehad rond 5 oktober, dus heel ver weg kan mijn ongi dan niet zijn.... Heb mag van mij niet snel genoeg doorbreken :(

9. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Aah wat balen ukkie!

10. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hmmm.. baal er zelf ook van :( Hoop alleen niet dat ik weer zo'n 'monster' cyclus heb....:x

11. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Nee dat was wel heel lang!
    Maar het kan zijn dat deze iets langer is en je nog te vroeg bent met testen! Let's hope so!

12. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ja, ik heb 5 okt. ongeveer mijn ei gehad (Zie mijn fotoalbum)... dus verwacht wel binnen een aantal dagen ongi te worden... :) Alweer ronde 5 :( (ben 8 mei gestopt met de pil)

13. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej Ukkie, balen joh! Maarre.. je gaat geen monstercyclus hebben hoor!!!!!! Ik vind dat 1 monstercyclus p.p. al 1 teveel is! :)
    Ik duim voor je dat je of nog ff lekker positief test.. of anders maar snel ongi wordt... dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Hoe heb jij je banner voor afgelopen periode ingesteld? Op het gemiddelde van je ronden (dus ongeveer 42)?

14. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Haaai meiden,

Ik ben ook helaas ongi geworden vandaag. Ik baal er ontzettend van zeg.... op naar ronde 10 dan maar!

Grts jufaman

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    He ukkie en jufaman wat balen zeg!!! Dan maar weer lekker genieten van het klussen.....Ennuh ukkie, misschien was t gewoon nog te vroeg, kan ook natuurlijk! Dikke knuf voor jullie!

16. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen jufaman....! :(

17. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Flierefluiter... Heb volgens mijn ovulatietestjes (zie mijn fotoalbum) mijn eisprong 5-oktober gehad, daar heb ik mijn banner op ingesteld... anders was ik van 42 dagen uitgegaan inderdaad..

@Jufaman.. Dikke knuffel.. :)
    @Engeltje.. Denk je wel !! :D

18. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Heyhey meiden!!
    Ah balen Ukkie en Jufamans... knuffel!!

Ukkie... heb dr niet zo erg veel verstand van hoor mar als je ei 5okt is geweest heb je dan niet ongeveer evenveel weken tussen je ongi-ei als je ei-ongi?
    Hoop dat het alsnog wat moois word meis!!

@Hier.... had een erg goede dag... zelfs mandarijntjes gingen er lekker in!

Totdat... ik een sms kreeg van een vriendin... dat ik twitter/facebook whatever moest checken..!
    Gaat MIJN band... DE band waar ik al 13jaar fan van ben... ga zelfs naar het buitenland voor ze elk jaar om concerten te zien....
    Volgend jaar uit elkaar... na hun (laatste) tour..!

En die is... jawel ... in MEI!!!!:x dan ben ik dus hooooogzwanger!!

Loop echt zooo te huilen..! Wat een klote timing van ze zeg! :x:(

Sorry... moest het even kwijt....
    IK weet natuurlijk dat ik er iets veeeeeeel mooiers voor mijn hele leven lang voor terug krijg :D.. maar god... wat valt het nu even zwaar!
    Al die jaren ga je trouw naar het buitenland..!
    Kun je (een paar maand in 2012) niet... besluiten ze dat ze er maar mee stoppen..!

Maarjah... als ik er om huil.. voel ik me zelfde tijd ook schuldig.. want ow mijn god onze kleine beeb is ook zohoooo welkom.. en die heb ik toch 10.000.000.000x liever dan een concert!! Dus weet niet zo goed wat ik mag/kan voelen...! ;)

Sorry van mijn zeurbericht maar voel me best k*t.... ;)

19. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Heej meiden,

Ukkie, wat balen zeg! Maar wellicht duurt het inderdaad nog wat langer??? Hoop het wel!

Beertje, wat balen zeg van je band! Kan me goed voorstellen dat je flink baalt en flink moet huilen!

Juf, balen zeg... hoop dat de volgende ronde raak is! Duim voor je!

Ik zit hier ook enorm te huilen... zit al meer dan de helft van mijn leven op een hobby en ben daar na vanavond mee gestopt.... Ga er niet te veel op in vanwege prive dingetjes (weet niet wie hier ook lezen) maar ben zo verdrietig! Het doet me echt enorm pijn! :(

20. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pluus, klinkt heftig meis, sterkte! 't Is altijd moeilijk om iets waar je jarenlang je ziel en zalig in hebt gelegd, op te geven.

@Beertje.. ben nu wel benieuwd naar die band... maar als dit hun laatste toer wordt, zullen er dan geen extra data komen?

@Ukkie, ah, ik snap. Ik heb nu idd ook ovu-tests gekocht om dezelfde reden. Hoe heb jij dat aangepakt... wanneer ben jij de eerste gaan gebruiken? Hoeveel tijd na je ongi?

Deel Deze Pagina