Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Wow liz, ik krijg er gewoon kippevel van! Wat ongelooflijk mooi!! Het is al een echt mensje! Schitterend!!

En de vraag der vragen... is je vraag beantwoord? Weet je het geslacht? :)

2. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Flierefluiter.. Pffffffffff…..
    @Pluus.. Nee
    L
    , alweeeer op het wachtbankje haha
    @Jufaman… Jaloers op jou cyclus !!! (Dan zat ik al in ronde 6 ipv 4)
    @Liz.. Wat een prachtige echo !!

3. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Pluus, nee..nog geen antwoord op mijn prangende vraag. Daar was het nog te vroeg voor! Pas rond week 17 kun je het geslacht zien zei de mevrouw. Pff...dan moet ik nog bergen geduld opbrengen! Zo niet mijn ding...hihi

4. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    hele mooie echo liz...

Mag je zeker trots op zijn:D

5. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    He jammer liz, ga je nu die andere test doen?

6. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Ik ben het wel aan het overwegen Pluus. De 20 weken echo is pas op 20 december. Duurt nog zoooow lang!

7. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    hahaha wat ben jij lekker ongeduldig zeg! Heerlijk!

8. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Hihi...best wel he?! Je moet op alles al zo lang wachten, zeker aan het begin van je zwangerschap. Is niet voor mij weggelegd geloof ik ;)
    Heb jij daar geen last van? Dat je gewoon de bevestiging wilt dat alles goed is enzo? Wil jij ook weten wat het wordt?

9. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Nee, wij willen beslist niet weten wat het wordt!

Natuurlijk ben ik wel heel benieuwd of alles goed gaat! Maak me daar soms ook wel druk om!
    Wat ik gisteren wel had was toen ik zo misselijk was.... als ik dit 9 maanden zou houden dan duurt het nog wel héél erg lang!
    Maar goed we gaan er maar vanuit dat het na de twaalfde week over is! :)

10. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Ik was tot een week of 8 redelijk misselijk. Daarna eigenlijk alleen geen trek, geen eetlust en weerstand tegen eten...en dan vooral het avond eten. Na het ontbijt heb ik vaak wel redelijk trek. Maar dan niet in tussendoortjes of andere dingen, dan heb ik t echt over een boterham, fruit of kwark ofzo. Dus, tot dusver erg gezond en ook nog geen grammetje aangekomen.

Jouw geduld rulez...haha!

11. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Hahahaha ja ben juf he... als ik mijn pluspunten moest noemen met een sollicitatie zei ik altijd dat ik veel geduld had! :D
    Ook hier blijkt dat maar weer in...

Ik kan ook heel ongeduldig zijn hoor... bijvoorbeeld voor een legpuzzel heb ik geen geduld, voor andere prielwerkjes ook niet! :D

Eetlust heb ik ook totaal niet, ben ook al 1 kg afgevallen maar daar was ik al mee bezig... was in de vakantie 2 kg aangekomen en die wilde ik er weer af hebben. Heb nog steeds overgewicht helaas!

Heb net wel mijn bord leeg gegeten (een kwart van normaal) en zit echt bommetje vol!

12. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Zwanger zijn is goed voor de lijn, dat heb ik ook al ondervonden. Ik ben ook 2 kg lichter dan voor mijn zwangerschap. Maar volgens mij kruipt mijn gewicht nu heel langzaam omhoog. Het leek er vanochtend op alsof de weegschaal probeerde er een kilootje bij de doen, maar hij bleef nog een beetje achter.

Het stomme is dat ik op mijn werk ook best wel een engelen geduld heb. En prielwerkjes enzo...kan ik mezelf bij tijd en wijlen helemaal in verliezen! En toen ik overtijd was had ik ook het geduld om tot drie dagen te wachten met testen. Maf is dat he?! Misschien heeft het wel met mijn hormonen te maken nu. Daar kan ik nu alles op afschuiven, dus dit vast ook wel! ;)

13. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    hahahaha ja hormonen is een goede smoes! :D;)

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Wat is er weer gezellig veel gekletst zeg! Stilte is weer voorbij :D

@ Liz: wat een onwijs mooie en duidelijke echo zeg! Beweegt hij/zij ook goed? Ben een keer met m'n beste vriendin meegeweest naar een echo, maar wat een ongelooflijk mooi moment is dat toch zeg! Zo mooi om de reacties van de aanstaande papa's en mama's te zien :) lijkt me heerlijk als je dat zelf kan ervaren, ben blij voor jullie hoor meis! Hoop voor jullie dat de komende jaren vooral heel positief mogen zijn na alles wat jullie hebben meegemaakt!

Heb vandaag een ei gehad waar ik echt niet om heen kon, net alsof er een elastiek werd strak getrokken en daarna los werd geschoten....hoop dus dat de zwemmertjes er ook niet omheen kunnen hihi t voelt gewoon beurs nu!

15. Liz81

Liz81 Niet meer actief

@Engeltje: ja het bewoog ook goed. Een keertje maakte het zelfs een soort van sprongetje, alsof het even hikte ofzo. Heel aandoenlijk om te zien als je kindje zo liefelijk beweegt. En dan het geluid van het hartje....zucht.

Dan gaan we nu even met zn allen die zwemmertjes aanmoedigen!! Zet 'em op jullie!!

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hahaha hoop dat ze goed luisteren naar jullie :D

Oh wat gaaf zeg! Heb t niet gezien maar zelfs ik zit nu met tranen in m'n ogen.......Heb weer zown heerlijk gevoelige emodag vandaag....nu maar hopen dat gtst niet om te huilen is ;)

Weten jullie trouwens of t zo is dat je de ene maand links een eitje hebt en de andere maand rechts? Heb zelf namelijk t idee dat t nu voor de tweede keer achter elkaar rechts is, is dat nie gek?

17. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Inderdaad erg gaaf! Daar kunnen we weer eventjes op teren. De eerst volgende echo is nu pas met de 20 weken, 20 december. Duuuuuurt laaaaaang!

Volgens mij is dat niet gek hoor Engeltje. Het schijnt zelfs zo te zijn dat de heftigheid van je menstruatie ook afhankelijk is van welke eierstok zijn eitje afstoot.

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ok gelukkig maar dan! Heb altijd van die gekke dingen, maar dit is dus zo gek nog niet :D

Hebben jullie al ideetjes voor de kinderkamer enzo? En al een brie geshopt?

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Fijn woordenboek..... Brie = beetje

20. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net naar Abduction geweest... film die me eigenlijk zeer verraste... in aangename zin... :)

Morgen mag ik weer werken.. zijn mijn vrije daagjes weer voorbij... heb vandaag mijn eerste ovutest gedaan... en die was negatief volgens het doosje (test-lijntje was lichter dan het controle-lijntje)... dus over 2 dagen maar weer herhalen... :)

Fijne avond nog allemaal! En alvast weltruste!

Deel Deze Pagina