Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Ooooh my God!!! Ik ben zwanger.....!

2. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @liz huh? zwanger haha.. dan klopt je banner niet. Vertel details aub!

@engeltje, spannend he zo'n huwelijk regelen. Wij gaan 11-11-2011 trouwen. 's middags om 12 uur. 11 uur kon jammer genoeg niet meer. In de zomer van 2012 doen we het GROOT en trouwen we ook voor de kerk. 11-11 is voor het stadhuis. Die datum wilden we hebben omdat we elkaar tijdens carnaval beter hebben leren kennen en mijn mannetje als Prins carnaval op zijn knieen is gegaan. Dan moet je haast wel op het gekkengetal 11-11 trouwen haha.
    Wij hebben er bewust voor gekozen om al met kinderen te beginnen voor we getrouwd zouden zijn. Alleen nu alles zo dichtbij aan het komen is vind ik het toch wel erg fijn dat ik straks dezelfde naam als me kinderen en man heb.

liefs Mel

3. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Als ik nu ongesteld zou zijn, dan zou mijn banner wel kloppen. Maar ben drie dagen overtijd en heb zojuist een test gedaan: zwanger. Ik eh...ben er stil van. Heel vreemd, kan me er nu nog steeds geen voorstelling van maken. En...zit helemaal alleen thuis, kan er met niemand over praten en vriendlief komt pas rond 18u thuis...aaaargh!!

Maar goed...adem in, adem uit! Ik lees allerlei dingen over trouwen, ook heel spannend en mooi naar uit te kijken. Pff..sorry, ben er even vol van. Mijn empathisch vermogen komt straks vast wel weer terug ;)

4. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    hahaha heel normaal hoor liz! Gefeliciteerd meid!!! echt helemaal super!
    Ben je gewoon de eerste met een positieve test!
    Al plannen aan het maken hoe je het aan je mannetje gaat vertellen?

liefs Mel

5. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Gefeliciteerd Liz :) Geniet ervan!

6. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Hihi...mijn vriend was zenuwachtiger dan ik! Mijn zogenaamde kwaaltjes van de afgelopen periode vond hij al erg verdacht, zoals hij dat zelf zo verwoordde. Dus we hadden afgesproken dat ik na mijn werk een test zou kopen, we konden niet langer wachten. De laatste tijd moet ik om het minste, geringste al plassen, maar op het moment dat het moet lukte dat natuurlijk niet. Dus ben maar even lekker gaan douchen, en daarna heb ik de test gedaan. Ik wist niet wat ik zag! En ja...gelijk vriend gebeld. Die wist ook even niets te zeggen...

7. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Liz! Wat geweldig!!! Gefeliciteerd!!!
    Eerste ronde raak?

Ik ben super blij voor je! De eerste van om topic; gaat de goede kant op!!

Maar dacht je zelf van niet dan? Dat het zo als een schok kwam?

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ liz : Wow! Gefeliciteerd!!!! Mag ik vragen vanaf wanneer jij dat vele plassen hebt gekregen? Ik heb er namelijk ook erg veel last van en mijn gevoel zegt ook eigenlijk dat ik tog mn ei aan het begin van afgelopen week heb gehad dus dat zou betekenen dat ik een kortere cyclus heb

@ wolkje : Ik kan als ik van een cyclus van 28 dagen uitga op 11 september testen dus dan weten we het voor de bruiloft :) We wilden aan kindjes gaan beginnen gelijk nadat we getrouwd waren en eind juli kon ik mn laatste nuvaring van het pakje inbrengen. We hebben er toen voor gekozen om geen nieuwe meer te kopen :D
    We gaan 23 sept trouwen. Mn jurk moet ik zaterdag voor de laatste keer passen. Na het trouwen gaan we nog even langs mijn kdv en daarna eten in t restaurant waar mn ventje werkt en savonds natuurlijk ern groot feest

9. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Dank jullie voor de leuke en enthousiaste reacties!

@ Wolkje85: Was idd de eerste ronde raak. En ik was zo verbaasd omdat we voor mijn gevoel redelijk ver voor mijn ovulatie gemeenschap hebben gehad. Maar 2 dagen daarna voelde ik me echt misselijk en hoofdpijn, ik dacht zelf nog dat ik gewoon grieperig was. Zeker ook omdat het op mijn werk een beetje leek te heersen, er waren meer collega's met dezelfde klachten. We hebben exact een week later ook weer gemeeschap gehad, voor mijn gevoel dus weer na mijn ovulatie. Maar ja, de grap is natuurlijk dat je nooit exact weet wanneer je eisprong is. Ik voel het rond die tijd wel rommelen in mijn buik...maar de exacte dag weet ik niet, want ik heb nooit getempt of een ovulatietest gebruikt. Voor mijn gevoel hebben we tijdens mijn vruchtbare periode dus relatief weinig seks gehad en dat kwam mede doordat ik me zo beroerd voelde. Ik kon me gewoon niet voorstellen dat je zo snel al iets kon merken! Vind ik nog steeds erg vreemd.

En Engeltje23, dat plassen heb ik sinds vorige week. Toen leek het net of ik iets van een blaasontsteking had. Veel plassen, ook hele kleine plasjes en last van mijn onderrug. En ik moet nog steeds om de haverklap naar de wc! Verder heel gevoelige borsten, met name de tepels en mijn aderen op mijn borsten vallen erg blauw uit. Was me eerder nooit zo opgevallen. En ik gloei heel erg heb ik het idee. Ik ben van nature best een koukleum, maar loop nu al een paar dagen standaard met blosjes op mijn wangen rond. Verder een rommelend gevoel in mijn buik, eten kan raar vallen en ik lijk een beetje afwezig.

Het is nog heel erg pril, dus ik ga de komende tijd maar eens aan het idee wennen. Er kan nu natuurlijk ook nog van alles misgaan, dus spannend hoor!

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ liz : ik heb dus precies hetzelfde als jij, zei vanmorgen nog tegen mn mannetje pfff lijkt wel of ik een blaasontsteking heb! Gaf mn buikpijn, rugpijn, duizeligheid, hoofdpijn en minder eetlust eigenlijk dus schuld van het ontringen, maar nu ik jou zo hoor!.... Naja laat ik er nog maar van uit gaan dat het gewoon het ontringen is, des te leuker mocht het straks toch zo zijn. Echt geweldig voor je meis! :D

11. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Klinkt hoopvol engeltje.. Duurt nog wel even voor je kunt testen op je banner te zien, ga je dat volhouden?

12. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Ooh Engeltje, kun je pas over 13 dagen testen?! Wat spannend joh... Je kwaaltjes klinken in ieder geval hoopvol! Geniet gewoon van de voorpret, de rest volgt vanzelf wel ;)

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ja t duurt echt nog wel lang, maar heb genoeg te doen, dus gaat vast lukken haha Ik kan het me ook gewoon niet voorstellen dat het in een keer raak zou zijn, dus neem mezelf maar zoveel mogelijk in bescherming door te denken dat het door het ontringen komt. Ik denk zelf ook dat ik niet eens zou durven testen op de 11e en dat ik het dan nog 1 of 2 daagjes zou afwachten, maar wie weet denk ik er dan wel heel anders over :D

14. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Dat testen is ook spannend Engeltje23! Ik heb het ook pas op de derde dag gedaan, vandaag dus drie dagen overtijd. Pff...wat een gek idee zeg. Zo raar om me te beseffen dat we eigenlijk net pas hebben besloten er voor te gaan en dat het dan al zo gauw raak is. Deze dag zal ik nooit meer vergeten denk ik!

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Weet je al hoe je het aan jullie ouders gaan vertellen?

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hey meiden,

ik heb onze vraag over bv en fv aan de voedingsdeskundige voorgelegd en dit is haar antwoord:
    Voor mij is de keuze nu veel makkelijker, misschien helpt dit jullie ook voor als het straks zover is :D

17. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    @ Liz81

Van harte gefeliciteerd heel erg leuk...

Liefs Mel

18. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Ik kies zelf het liefst voor borstvoeding. Pas als dit niet lukt (ben bang dat ik te weinig zal produceren vanwege mijn kleine borsten haha) wil ik flesvoeding gaan gebruiken.

19. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Spannend hoor...ik loop gelijk met jou...:D...maar merk verder niks dus wacht op mijn ongi...maar wel spannend voor jou;)

Liefs Mel

20. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Mijn vader woont een eind bij mij vandaan, dus die heb ik vanmiddag al gebeld. De ouders van mijn vriend weten het ook. En voor de rest houden we het nog lekker voor ons zelf. Mijn vader wil in ieder geval direct deze kant op komen om ons te feliciteren! Maar dat gaat niet direct, ik werk wisselende diensten haha

Deel Deze Pagina