Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Nou...precies! Maar er schijnen mensen te zijn die het dus wel kunnen zien. Zou fijn zijn als zij mij dat ook even zouden leren ;)

2. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Hahaha dan zet je toch even een oproepje hier :D

3. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Ik heb net trouwens mn buikomvang weer eens opgemeten....ik ben begonnen met 86 cm en zit nu op 89 cm! Er gebeurt dus blijkbaar wel wat, hoewel ik het in de spiegel nog niet zo duidelijk kan zien. In gewicht ook nog niks aangekomen! Wonderlijk...

4. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    NOD 17 -oktober: Ukkie87 - 24 jaar - Ronde 4

NOD 20 -oktober: Jufaman81 - 30 jaar - Ronde 9

NOD 21 -oktober: Sitalita - 24 jaar - Ronde 4

NOD 26 -oktober: Sher - 26 jaar - Ronde 5

NOD 06 -november: Danty88 - 23 jaar - Ronde 3

NOD 07 -november: Engeltje23 - 24 jaar - Ronde 2

NOD -- -november: Caro - 30 jaar - Ronde 8

NOD -- -november: Flierefluiter- 29 jaar - Ronde 3

NOD -- -november: Wolkje85 - 25 jaar - Ronde 4

:DZwanger: :D

Liz81 -30 jaar-Ronde 1
    Beertje1986 -25 jaar-Ronde 3
    Pluus - 30 jaar - Ronde 2

5. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    hoe staat het met wolkje,jufaman en sher eigenlijk

6. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Mijn nod was op de 24e.. heb de 25e helaas negatief getest, maar heb ook nog geen menstruatie! Dus nog even afwachten.

7. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Sher... ik duim voor je! Zou leuk zijn als we nog een zwangere aan het lijstje kunnen toevoegen!

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Liz: ik heb net even naar de nub site gekeken, maar ik zie wel goed t verschil.....wil je nog een keer je echo plaatsen? Kan hem zo niet zo snel vinden.

@ ukkie: wat vervelend dat je zo'n dokter hebt die je niet serieus neemt! Kan je niet rechtstreeks naar t ziekenhuis bellen en je verhaal vertellen? Misschien kan je dan wel naarvde gynaecoloog.

Ik werd vanmorgen echt hyperdepieper wakker en voelde me weer (op mijn keelpijn na) helemaal goed, echt zo raar maar wel heel fijn! Had alleen wel erge ondertemperatuur 35,2 nu weer 37,2 en das vrij hoog voor mijn doen.

9. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Ooh Engeltje, hihi...je maakt me nieuwsgierig! Nou..plaats ik em nog eens. Ik heb nog twee andere foto's als deze te onduidelijk is. Doe een gooi, leuk!!

10. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Meisje:D

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hihi dat wordt spannend, ik zie het bij deze echo ook niet heel duidelijk dus wil je die andere ook plaatsen?

12. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ukkie, zit je ha alleen of binnen een huisartsenpost (of zorgcentrum).. als dit laatste het geval is, mag je gewoon om een andere arts vragen. sowieso mag je je laten doorverwijzen naar de gynaecoloog.. waarschijnlijk schrijft je huisarts dan een briefje dat ze het onzin vindt.., maar dan kan jij ook jouw kant van het verhaal uit de doeken doen.. en word je vast goed geholpen (wij krijgen vaak mensen die zelf aangedrongen hebben op een onderzoek, vaak is er niets aan de hand gelukkig, maar soms ook wel..... wij adviseren de mensen ook altijd wanneer ze denken dat er iets mis is, om dan aan te dringen op een onderzoek.. je hebt toch recht op goede zorg....!!!)

13. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Ik zoek ze ff op, ze komen dr aan! Hihi

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Schiet nou op! Hahaha

15. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Dit zijn de overige 2! Spannend...

16. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Danty, jij hebt gewoon stiekem op de chinese conceptie kalender gekeken! ;) haha

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik durf het natuurlijk niet met zekerheid te zeggen, maar ik denk idd ook dat t een meisje is.......:)

18. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Ooh, nou word ik alleen maar veeeeel nieuwsgieriger!! Haha Ik vind het zo spannend. Pff...en ik moet nog wel even geduld hebben, bah! Wel grappig om er zo met zijn allen over te discusiƫren. Zou leuk zijn als er op de termijn nog meer echo's volgen. Dus dames, kom op...flink 'klussen' de komende tijd!

Zo en nu nu met mn vriend op de bank, hij wacht braaf op me...de grote schat! Misschien kom ik vanavond nog een momentje terug, anders ben ik morgen vast weer vd partij. Als er nog meer gegadigden zijn om een gooi naar het geslacht van ons kindje te doen, leuk...kom maar op! :)

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Misschien moeten we een poll gaan houden ;)

20. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Liz, ik doe ook een gok.... ik gok een kindje :p
    Haha sorry ben ff flauw! Voel me sinds een aantal dagen voor het eerst weer wat beter! :D
    Voor zolang het duurt dan hahaha komt goed!

Morgen is mijn laaste officiele vakantiedag... alles wat ik had willen doen is niet gebeurd... heb alleen maar op de bank gehangen en me beroerd gevoeld... voel me nu wel schuldig naar mijn mannetje toe maar hij vind het niet erg zegt ie...

Is wolkje trouwens op vakantie of....? Heb haar al een paar dagen niet gezien!

Deel Deze Pagina