OW heerlijk! Verlang ook weer naar warmte en zomer... maarja dat duurt nog wel even... we krijgen een verschrikkelijke winter!
Nou Pluus, las vandaag nog in de krant dat het nog lang niet zeker is dat het daadwerkelijk zo verschrikkelijk gaat worden... dus laten we blijven hopen dat het meevalt... en laten we wel wezen.. ze kunnen in NL niet eens fatsoenlijk 3 dagen vooruit voorspellen... laat staan 3 maanden!!!
Ladies.. ik wilde nog iets met jullie delen... volgens mij heb ik vandaag voor het eerst mijn eisprong gevoeld! Had op werk ineens enorme sterk rechts in onderbuik. Net voor de grap een ovu test gedaan.. had ik gisteren nog een licht test-streepje.. vandaag was die zeker net zo donker als het controle streepje... probeerde er net nog een foto van te maken om met jullie te delen, maar heb niet zo'n fancy telefoon (danwel camera) dus de foto is niet zo mooi/duidelijk geworden.... (en daarom heb ik die dus niet gepost)
@ flierefluiter: oh wat fijn zeg! nu maar hopen dat je dan idd binnen 14 dagen of een posi test hebt, of ongi bent, dan is je monstercyclus weer voorbij! nog even extra aan de klus dus!
Flierefluiter, fijn dat je je eisprong hebt gevoeld! (ik voelde hem vorige maand ook) Wel een prettig idee dat het dan in elk geval wel werkt. Nu inderdaad nog 2 weekjes afwachten.. enneh, lekker met je kerel knuffelen!
misschien komt wolkje wel terug met goed nieuws en flierefluiter wat fijn dat je hem hebt gevoeld... hier lekker een rustig dagje..hele week druk geweest vandaag lekker niks doen ja het huishouden...en morgen naar walibi halloween fright nights met mijn mannetje en neefje...hopen dat het net zo leuk is als vorig jaar...hier verder nog steeds niks ja gisteravond dacht ik dat ik griep kreeg maar voel me nu gelukkig weer beter...en zondag naar assen waar een stiefzusje van mij moet racen dus lekker druk weekend en gisteren sollicitatiegesprek gehad dus hopen dat ik aan worden genomen..heb ik iig weer werk... Fijne dag allemaal Liefs
Kijk flier, dat is goed nieuws! Laten we duimen op een positieve test over 2 weken!!!!! Danty, geniet lekker van je dagje! Ik zat er gisteren even helemaal door heen... heb echt zo moeten huilen! Voelde me zo beroerd! Gelukkig heeft mijn mannetje me heel lief getroost! Echt ik weet wat het doel is, maar behalve me zo beroerd voelen heb ik nog niet zo iets van... dat is voor dat doel... klinkt heel stom maar heb nog niks gezien behalve positieve testen. Het is nog heel onwerkelijk. Het enige is me mega beroerd voelen! Ik hoop trouwens wel dat het een beetje geholpen heeft want.... ik moet even afkloppen.... het gaat nu nog redelijk!
Dankjewel.. en je hormonen gieren nu ook door je lijf en alles is in werking ik hoop dat het niet lang duurt en je kunt genieten ervan nog even en je hebt ook een mooie echo Dikke knuffel
@Pluus.... join me meid!! Hier precies hetzelfde.. ik heb goddank 1x iets mogen zien.. noujah.. mijn moeder zag het.. ik zag niks door de tranen! Maar dan nog.. nu.. al weken.. weer in die onzekerheid..! Volgende week heb ik mijn 2e echo gehad nu..!!! Tel echt af! Maar knuf voor jouw meid! Hou nog even vol! Dat beroerde gaat ineens over.. (bij mij dan..) en dan denk je.. Hey.. kom op.. ik wil IETS voelen..! Dus ook beroerdheid geeft je dan een rust! @liz... Nou... ik denk een jochie.. aan je echo's te zien..! Vooral die bovenste waar je 2 hebt geplaatst denk ik wel een grotere hoek dan 30graden te zien.. Mar ach.. t blijft toch ee soort van gokken! Volgens de Chinesen krijg ik een jochie... en zo onnozel.. heb aaaaaltijd geroepen dat ik eerst een meisje zou krijgen.. voelde het gewoon ofzo.. maar weet nu eigenlijk zowat zeker dat het een jochie is.. Heb zo'n gevoel.... noujah.. ben benieuwd!! Kan ook niet wachten tot ik het weet!!! @danty.. have fun meis!! @flier.. YEAAHH voor jou! Nou hopen dat het snel raak mag zijn!! @hier... brak, moe, brak, moe.. en owjah.. ook brak en moe! Heb nu 2 avond/nachten gehad en ben helemaal op... en moet vanmiddag/avond/nacht weer! Heb gelukkig vrij rustig gehad.. moet je nagaan hoe brak ik zou zijn als het druk was geweest! Zal zo ff boodschapjes doen.. hoeft dat morgen iig niet meer als ik uit mijn nachtdienst kom..
Liz, niet met zekerheid, maar ook ik denk een meisje! Ben benieuwd wat het nu uiteindelijk is. Enneh.. over klussen hoef jij je geen zorgen te maken, dat komt hier wel goed. Duurt alleen nog even voordat ik weer mn nod heb, 17 nov pas!
Pff...heel stuk getikt, alles weer weg..zucht! Pluus, naar dat je je zo rot voelt. Ik weet precies hoe je je voelt. De eerste 8 weken was ik niets anders dan ellendig en moe. En op een gegeven moment heb je behoefte aan meer bevestiging dan alleen die positieve testen. Dat had ik ook, ik wilde het op een gegeven moment gewoon concreet hebben, iets tastbaars. Dat wachten duurt zo lang op een gegeven moment! Maar dat moment komt, en dan denk je...huh, dat ging toch sneller dan gedacht! En voor je het weet passeer je ineens de 12 weken. Net op het moment dat ik dacht dat ik het echt niet meer zou trekken, ging het steeds een klein beetje beter. Wat een verademing, want het begon me echt wel een beetje op te breken. Zeker in combinatie met die verrekte onregelmatige diensten. Probeer het over je heen te laten komen, want hoe meer je in het verzet en de baalmodus gaat, hoe vervelender het voor je wordt. Neem je rust en luister naar je lijf. Heb geduld en houd moed, het wordt echt beter! Ik merk nu sinds een paar dagen dat ik niet meer veel achter elkaar kan eten, anders heeft het de neiging om weer langzaam omhoog te kruipen. Daar waar ik eerst lekker een bakje kwark en een banaan at, daar moet ik dit nu opsplitsen in twee delen. Want mijn maag zat al wat sneller vol, maar nu zit ie nog sneller vol lijkt wel! Ik heb de indruk dat mijn maag en darmen een kleine verhuizing hebben ondergaan. Dus nou ja, dan ga ik maar weer mee met de flow, ik pas me wel weer aan. Al met al gaat het steeds lekkerder. Morgen al weer 13 weken!! En we moeten het nog steeds aan de familie van mijn vriend vertellen....geen zin ihiiiiin Danty vandaag een lekker dagje vrij. Ben je een beetje tot rust gekomen? Flierefluiter, idd fijn dat je je eisprong hebt gevoeld. Dat geeft den mens weer moed he?! Nou, volgens mij hebben we er nu 2 of 3 die denken dat het een meisje is en 1 die voor een jochie gaat. Haha, ik vind die speculaties zoooow leuk! Kan er echt van genieten En Sitalita, haha...fijn dat ik me niet druk hoef te maken over de frequentie van het klussen. Ik had niet anders verwacht, maar toch...ik vind het belangrijk om op deze wijze ook mijn steentje bij te dragen aan een productieve en vruchtbare voortzetting! Haha, zo..dat is een hele mond vol Spannend die NOD's die er weer aan zitten komen!
Dank je wel voor je lieve woorden Beertje en Liz... Ik weet dat ik niet te veel moet druk maken maar dat is zo lastig! Ik kan gewoon helemaal niets... naar de keuken lopen zorgt er al voor dat ik mega misselijk ben, laat staan gaan plassen... pffff! Ik krijg ook echt geen hap eten naar binnen! Heb vandaag met veel moeite een pakje toastjes en een koekje op... Ik moet van mezelf zo nog wat fruit maar daar moet ik weer even moed voor verzamelen! Echt hulde voor jullie met je onregelmatige diensten! Ik weet niet eens hoe ik maandag weer moet gaan werken... laat staan onregelmatig... Heb net weer anderhalf uur liggen slapen op bed... Sorry voor mijn gezeur trouwens! Snap dat dat voor de niet-zwangere heel vervelend is... zal op houden!
Pluus, lucht lekker je hart! Daar is het dit forum ook voor. Ik vind niet dat je zeurt hoot! De eerste paar weken/ eerste drie maanden zijn zwaar en moeilijk. Ik hoor het van heel veel vrouwen om mij heen. Ja, er zijn ook vrouwen die er zo doorheen fietsen. Maar iedere vrouw en ieder lijf is weer anders. Jouw lijf reageert zoals het hoort te reageren, maar het doet wel precies wat het moet doen en dat is me toch een knap staaltje werk. Het werkt kei hard om jou een mooi en gezond kindje te bezorgen, denk daar aan op de zware momenten. Ik vind het zo bewonderingswaardig! Mijn lijf is nooit eerder zwanger geweest, maat het weet wat het moet doen zodra het eitje bevrucht is, het is direct in beweging om alles in goede banen te laten leiden. Er gebeurt nogal wat in je lijf, kan me ook haast niet voorstellen dat dit onopgemerkt voorbij gaat. Ik had en heb soms nog steeds het gevoel dat mijn lijf als een malle van alles moest reorganiseren en moest wennen aan deze nieuwe situatie, daar is het heel hard mee aan de slag. Geef het die tijd en geef het die ruimte en die rust. Meer kun jij met je bewuste vermogen niet doen. Niemand heeft gezegd dat het makkelijk zou zijn en dat blijkt nu ook. En ja, daar mag je best van balen...logisch als je er zo beroerd door bent. Maar vergeet niet wat er allemaal gaande is in je lijf en dat ons lijf er maar zo toe in staat is. Misschien dat je dat wat helpt om het te accepteren dat het nu even niet zo makkelijk gaat allemaal? En eten is nu, na bijna 13 weken zwangerschap, nog steeds geen favoriete bezigheid van mij. Ik ben nog steeds 2 kg lichter dan voor mijn zwangerschap. Ook ik moet mezelf dwingen om op tijd te eten. Steeds kleine hoeveelheden, anders komt het weer naar boven. Als ik niets in mijn maag heb, dan ga ik me ellendiger voelen. Dus eten en iets in mn maag hebben is belangrijk. Maar ja, nergens zin in, niets is lekker en zeker het avond eten is iedere avond weer een strijd. Bah! Maar ja, ik ben nu niet meer het belangrijkste en dwing mezelf om gedurende de dag toch te blijven eten. Gelukkig ben ik nu niet meer zo ver dat ik er daadwerkelijk misselijk van word, maar lekker en leuk is anders. Het is nu eenmaal zoals het is en ik zal mezelf, mijn ritme en mijn schema er aan moeten passen. Ik merk dat deze instelling helpt mijn weerstand en verzet te verkleinen...dat maakt het wat makkelijker en aangenamer. Ja, het is vervelend...maar we hebben er mee te dealen! En we kunnen er van blijven balen, maar dat verandert zo weining..alleen dat je je nog net wat rotter gaat voelen. Dus meis, kop op! Vandaag mag je nog lekker balen en 'zeuren', probeer morgen de knop een beetje bij te stellen en probeer een beetje de go with the flow instelling toe te laten. Dikke knuffel voor jou!!
he liz ja ik ben wel beetje tot rust gekomen heb klein beetje huishouden gedaan..maar ben nog steeds heel moe...ik heb gevoel dat ik ziek moet worden of toch niet of dat het niet goed doorzet..ik heb verder geen symptonen dus heb ook niet gevoel dat het raak is deze maand. Morgen even lekker uitwaaien in Walibi daar heb ik wel veel zin aan..heb beetje dipmoment vanalles willen doen maar nergens zin in hebben achja moet morgen over een week ook weer ongi worden dus misschien zit dat me wel weer dwars die lekker hormonen gieren weer lekker...en eten nja je zal zeggen dat ik ook zwanger ben is niet zo hahaha maar bah wil vanalles wel eten en heb echt wel honger maar krijg er geen hap in...en het mooiste is roken heb ik ook niet echt trek in dus vandaar dat ik ook denk dat er een griep op de loer ligt... Vandaag een schoondochter en zoon van nicht van mijn schoonfamilie bevallen..een zoontje Jeremy... en nu lekker Atwt kijken en zo lekker pizza eten tot nu toe lekker zou je zien als ik het op moet eten dat ik bedank...maar goed moet toch echt eten.... nja morgen lekker uitwaaien en denderen in de achtbanen en lekker gillen van die engerds daar want morgen is halloween(ben echt een schijterd in het donker)...geweldig nog steeds hahahha....
@Danty.. Ik ga morgen ook naar Fright Nights... !! Hebben alleen geen kaarten voor die spookhuizen, die waren alweer uitverkocht! @Rest.. Lief van jullie, heb samen met mijn mannetje besproken dat we begin 2012 naar de HA gaan als mijn cyclus nogsteeds zo k*t is, ben totaal 11 jaar aan de pil geweest, dus ik geef het ontpillen nog even de schuld
Danty en Ukkie, have fun morgen! Lekker griezelen Danty, ik heb ook pizza gegeten, ging er voor de verandering eens een keertje prima in. Wat is dat genieten zeg, even eten zonder weerstand...heb er flink van genomen! Dat kwakelen is dood vermoeiend ja. Je kunt maar beter een keertje flink ziek zijn, dan ben je er daarna gewoon lekker vanaf. Ik ben ook een type die eigenlijk nooit ziek is en gauw gaat kwakkelen als ik dan toch iets op heb gepikt. Dan voel je je 2 dagen lamlendig maar kun je er niet zo de vinger op leggen, 3 dagen later voel je je weer beter en 4 dagen later is het weer mis. Dat kan zo gewoon een maand aanmodderen. Kosten bakken energie. Ukkie, groot gelijk dat jullie nu een ultimatum hebben gesteld. Misschien neemt dat onbewust ook wel wat druk weg. Ik ben ook ruim 12 jaar aan de pil geweest, maar na het stoppen had ik vrijwel meteen een regelmatige cyclus. Maar ja, er zijn ook vrouwen die 1 tot 2 jaar moeten ontpillen, dus daar valt eigenlijk niets over te zeggen. Het verschilt echt van vrouw tot vrouw en van lijf tot lijf.