Ooh, wat erg....hihi..niet de eerste keer dat ik namen en mensen door elkaar haal. Niets voor mij! Ik heb het al gewijzigd Maar voor MSN moet je allemaal tegelijk online zijn en dat is toch lastig denk ik. Voor Hyves kun je ook gewoon een ander profiel aanmaken, dan ziet niemand iets van onze speciale Hyves en kun je het zo prive en anoniem houden als je zelf wilt. En volgens mij kan ik de instellingen ook zo instellen, dat je niet eens lid hoeft te zijn om te kijken of te posten...dus dan heb je genoeg aan de link. Ik ga in ieder geval eens kijken wat er mogelijk is om aan ieders zijn wensen te voldoen.
Nja geeft niet...zag het ja om te chatten wel maar om dingen te posten niet...en het chat gedeelte lijkt me ook erg leuk...
Hello! Ik moet eerlijk zeggen dat ik me niet aan zou melden via hyves.... Niet iedereen hoeft te zien dat ik van zo'n clubje lid zou zijn (is lekker prive) en een ander account aanmaken is niet handig want dan zou ik vergeten te kijken! @ Liz, je vroeg trouwens in je vorige berichtje of ik me al aangemeld had bij berichtje uit je buik! Jup van die site van moeders voor moeders... ik krijg daar alleen geen email van... moet gewoon iedere week op die pagina kijken. Waar heb jij dat? Krijg jij wel email?
Nou...dan schrappen we het Hyves idee maar gewoon. Ik hecht misschien ook wel iets minder waarde aan dat prive en anonimiteit gebeuren. Van mij mogen mensen best weten dat ik hier of elders schrijf. Ik hang het niet aan de grote klok ofzo hoor, dat ook weer niet. Maar als iemand die mij kent hier toevallig leest en mij herkent...boeiend! Wat heeft die persoon hier dan te zoeken? Die komt hier ook niet voor niets dan he. En die heeft zelf dan hoogst waarschijnlijk ook iets te verbergen Pluus, ik krijg inderdaad iedere week een mailtje met wat info en een filmpje. Ik kijk er altijd erg naar uit!
@Danty... Lieve meid, je zeurt NIET.. ik kan me de teleurstelling zoooo indenken... en dan ook die goedbedoelde adviezen uit je omgeving.. af en toe zou je die lieve mensen iets aan kunnen doen Wacht nog rustig tot vrijdag.. wie weet wordt je dan verblijd met een posi test!! Dikke knuf @Liz... wat een PRACHTIGE RING!!! En ik dacht dat ie kneiterduur zou zijn.., maar dat vult dus wel mee... @Wolkje... welkom terug... lekker uitgerust en bijgekleurd???
@ danty: He wat â¬Â£Â£Â§%¥⩠meid! je zeurt echt niet hoor! Ik weet zeker dat als t nu bij mij ook niet raak zou zijn dat ik er ook wel heeeel erg van baal hoor! Heb nu ook zo het idee dat t deze keer raak is en als t niet zo is dan ben ik denk erg verdrietig. Dikke knuf voor jou meis en gelukkig wel gefeliciteerd met je baan! Wat t hyves msn gebeuren betreft...msn heb ik nare ervaringen mee en komt nooit meer op mn pc en hyves heb ik wel maar kunnen we elkaar niet gewoon toevoegen als vriendjes, valt minder op als een clubje
Hey meiden, Er wordt weer volop gekletst! Gezellig hoor... Voel jezelf vooral niet schuldig Danty! Ik voel mee ook vaak verdrietig en heb zelfs wel eens medelijden met mezelf. Of ik vind de wereld echt vreselijk oneerlijk. Gelukkig duurt dat maar 1 dag (NOD!!!), want ik baal er altijd van als ik mezelf zo voel. Het hoort er wel bij denk ik maar. Gelukkig kunnen we hier, meiden onder elkaar, lekker zeuren over vanalles wat ons dwars zit!! Gelukkig kun je je nu wat meer richten op je nieuwe baan. Heerlijk toch?! Ik vind het idee van elkaar aanmelden via hyves ook wel leuk. Niet dat we daar dan openbaar kletsen over zwanger worden of zwanger zijn. Maar wel leuk om bij te houden waar we ons de rest van de tijd mee bezog houden, want naast zwanger worden zijn er nog heel veel leuke dingen in het leven. Lijkt me juist wel leuk, al is het alleen maar om gezichten te zien bij de namen hier! Groetjes jufaman
Dankjullie wel ja ik voel me dan zo k#t zit echt janken vandaag je.ziet iedereen.om je heen of bevalen of zwanger worden/zijn en dan hoop je diep.in je hart deze maand mag ik ook vast en dan weer die vreselijke negatieve test dan baal je zooo en wat ik al de ene maand kan ik er beter mee omgaan dan de andere ach ga nu ff lekker bankhangen
Lieve allemaal, Ik ben een paar dagen niet op het forum geweest en ik moet zeggen... ik kan het wel iets beter loslaten. Ben over 6 dagen alweer een half jaar gestopt met de pil. Zit inmiddels op dag 49.. gistere wat ongi krampjes gehad maar het zet niet door, geen bruin/oud bloed, niets.. alleen nogsteeds wit/dik slijm... Sorry lieve meiden, maar ik neem iets meer afstand. Zal nog wel af en toe lezen hoor! Succes met de mensen die binnekort gaan testen... Dikke kus
Lieve Ukkie, Wat jammer dat je afstand gaat nemen..., maar wel heel begrijpelijk!!! Ik hoop voor je dat de ongi nu wel gaat doorzetten komende dagen... Kom je dan weer actief terug??? Dikke knuffel
Al een hele tijd niet meer geweest, zat zo te bale van een negatieve test dat ik er even geen zin in had. Nu ben ik al weer 3 dagen (ongeveer aangezien mijn cyclus niet regelmatig is) over tijd. Heb eigenlijk ook niet veel zin in nu een test te gaan doen ookal ben ik het nog niet. Heb met manlief afgesproken dat ik tot het einde van deze week wacht. @danty heel erg herkenbaar. Vandaag kwam me ventje thuis met het bericht dat er "weer" iemand zwanger was bij hem op de afdeling en dat het wel lijkt alsof iedere vrouw zwanger is op dit moment.... Nou daar zit je dan te bale al twee negatieve testen achter elkaar, nu 3 dagen over tijd en sterk het vermoeden hebben dat ik toch niet zwanger ben nu.
Tjah... ga er dan ook op hameren dat mijn kindje onderzocht word op een reflux..!! Mijn zus had het namelijk ook en daar kwamen ze erg snel achter! Toen ik werd geboren vroeg mijn moeder nog.. moet ze onderzocht.. nee dat hoefde niet want was niet erfelijk en kwam vaker voor bij jongetjes en bijna NOOOOOIT bij meisjes.. nou mooie bende nu hier mijn nieren!:x Mar ik heb sinds ik zwanger ben juist geen blaasontstekingen gehad.. en ben zonder ab!! JEEEEJ!! Altijd maar zwanger zijn lijkt me zo! haha! @danty... dikke knuffel meisje!! @Ukkie... gaan je missen meisje.. maar begrijpelijk... hoop zo voor je dat je snel ongi mag worden of posi test!! @Pluus.. ik krijg ook elke week een mailtje.. echt heel erg leuk!! Kijk er ook echt naar uit! @Liz.. wat een mooie ring meis! Ennn.. geniet van je vakantie!! @Dobbermama... duim voor je! @hier... nog maar (bijna) 1 dag dan zien we ons kleintje weer.. ben echt zoooo nieuwschierig man! Pff.. en heeeel miss dat we daarna de hele familie inlichten! Ook op mijn werk word het moeilijk.. gister zei de ene collega die het weet van 'hey ik zie het echt goed joh' tijdens het omkleden.. En vandaag zei de ander precies hetzelfde... Moet mijn kleren uit doen en wit pak aandoen in de kleedkamer.. dus tjah.. heb vaak een beetje strak spaghettibandje shirtje aan.. maar mn buik valt niet meer te verstoppen! Wa nu? wilde het nog niet zeggen daar maar straks weet eigenlijk iedereen het al voordat ik ook maar iets gezegd heb!?
Ik heb ineens al een paar dagen last van m'n tepels. Zijn gevoelig en alleen maar hard lijkt wel... Nog ooit last van gehad. Zou dit te maken kunnen hebben met ontpillen of?
Reflux heeft toch niks te maken met je nieren? Voor zover ik weet is het het terugstromen van de voeding van de maag naar de slokdarm doordat bij een baby de sluitspier ( het klepje ) hiertussen nog niet goed genoeg ontwikkeld is. Of heeft dit op lange termijn dan ook invloed op je nieren ofzo? @ Ukkie: He wat frustrerend toch meid! Vind t echt jammer dat je niet meer zoveel meekletst, maar als je je daardoor beter voelt dan moet je zeker even afstand nemen! @ dobbermama: Welkom terug Van wat voor cyclus ben je nu uitgegaan dan? Je laatste? of een gemiddelde van alles bij elkaar? Nog een paar daagjes spannend dus....zal voor je duimen! @ Marik: Ja dat zou heel goed kunnen hoor....ik heb sinds ik gestopt ben met de nuvaring iedere keer harde tepels van mn ei tot en met mn ongi.... Ben net weer wezen slenderen meiden en kreeg toch zulke rare steekjes in mn buik en in mn liezen....en ik wist van tevoren al dat het veel te vroeg was, maar heb toch al weer stiekem getest...ik houd t gewoon niet meer....!! Maar helaas, negatief dus....Nu maar netjes wachten tot NOD voorbij is......
@ marik ik had ook hele gevoelige en aanwezige borsten/tepels toen ik net gestopt was met de pil dat heeft zeker toch wel 3 maanden aangehouden... @ Beertje kan me voorstellen dat het heel erg moeilijk te verbergen is als je je moet omkleden met je collegae. Heb je niet lossere shirtjes of dergelijke in de kast liggen? Denk dat je ook niet te overdreven andere kleren aan moet gaan trekken... lijkt mij dan juist meer opvallen. Succes met het geheim houden @Ukkie Succes en hoop dat het je goed doet even afstand nemen. @ Engeltje Het gemiddelde is 27 dagen en dan zou ik nu 2 dagen over tijd zijn. Maar aangezien ik ook een cyclus heb gehad van 24 dagen had ik voor mezelf 26 dagen gepakt en dan kom ik op 3 dagen uit
TNX @ dobbermama Denk het ook ja. Ze blijven gewoon hard en doen echt beetje zeer. Er omheen verder niet....
@dobbermama: wanneer heb je voor t laatst getest? Je zit dan nu op dag 29? Anders nog twee daagjes wachten en nog eens testen? Hoop dat het raak is voor je! Spannend!! Hier is de ei-tijd aangebroken! Heb krampjes sinds einde dag en ook ovutest was stukken donkerder vandaag. Mogen dus lekker aan de klus. Alleen was ik helemaal in the Mood vanavond, heeft vriendlief geen zin!!!! Aaaarghhh!!!! Heeft last van z'n maag zegt ie en is nu echt heel zielig op z'n typisch man's... Zucht... Als ik nooit zou willen sexen als ik ook maar iets ergens voelde zouden we het nooit doen. Klinkt misschien even heel lomp hoor, maar ven even gefrustreerd! Er springt binnenkort een mooi eitje: gebruik van maken!!!! Hahaha!! Erg ben ik hè! Ik ben gewoon een oventje dat piept: hallo, ik ben klaar! Nu consumeren!! Hmmm, ga maar slapen... Wellicht morgen meer geluk Truste meiden! Xxx