Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Engeltje...wat naar van je mannentje dat hij weer geen vrij heeft..een idd sneu voor je zwager maar als jij niet zover durft te rijden moet je dat ook niet doen...

En wolkje grappig is dat dan he als je daar zo tussen staat...

En bedankt voor jullie berichtjes voel me alweer beter...het zullen vast de hormonen ook zijn nu...daar had ik toch al zo last van sinds de implanon eruit is....

2. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Lieve Danty
    Gefeliciteerd met je zwangerschap... Geniet ervan!!!! :D
    Wolkje.. Prachtige echo meis, trots zijn op die kleine ukkepuk!

Hier nogsteeds niets.. Dag 53!
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes :)

3. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Denk dat je beertje bedoelde... Ik zou willen dat ik al een echo had :)

Maar bij jou komt t ook vast goed ukkie! *knuffel*

4. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Je bedoeld mijn echo denk ik.. ;) Ben ook supertrots en blij!!

Meis hoop zo dat je ongi snel komt!!

@hier.. gister aan mijn zus en vriend verteld.. helemaal blij!! en vandaag aan broer en vriendin.. vriendin reageerde heel dom.. gelijk ook vragen of het gepland was.. WAT VOEGT ZO'N VRAAG NOU TOE???
    Ging daarna ook gewoon tv kijken.. echo werd aan de kant gegooid..
    Ook mijn broer was minder enthousiast dan in ik had verwacht.. maar wel blij.. al kwamen er wel vragen over geld enzo en of ik wel vast contract had enz.. man wat gaat hun dat nou aan?!

Was helemal van slag na de tijd.. maar kreeg zopas een lief smsje van m dat hij echt wel heel blij was.. (en mn broer smst NOOIT) .. heb m ook terug smst dak hun reactie best heftig had opgenomen..
    Maar na nog een sms dat hij superblij was en zijn vriendin het vaker had meegemaakt enz.. (smoesjes...) dat die daarom zo '' raar' reageerde!

Noujah.. ben blij dat mn broer even een smsje deed.. de vriendin is volgens mij gewoon jaloers...
    Ze sprak me ook zo toe als een schooljufrouw (ze is juf..) van ow maar weet je wel dat een beeb dit kost en zus en marktplaats is goedkoper blablabla...

Zo.... dat moest er eventjes uit..! ;)

Nu ga ik snel slapen!!;)

5. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    @ beertje dat is idd niet een reactie die je verwacht als je zegt dat je zwanger bent. Je zou er vanuit gaan dat mensen je meteen vrolijk gaan feliciteren en vragen hoe jij je voelt etc. Wel weer lief dat je broer daarna toch nog even via sms laat weten dat ie blij is voor je!

@ danty maak jezelf niet gek joh, je bent lekker zwanger ;)

@hiero mijn ongi is er nog niet. Moet ook eerlijk zeggen dat ik niet echt het idee heb dat ik het ieder moment ga worden. Ben vandaag 7 dagen overtijd. Ik zit te twijfelen of dat ik morgen nog een test ga doen of dat ik w8 tot woensdag en als ik het dan nog niet ben nog een test doe. Zit dan op 10 dagen overtijd (als ik tot woensdag wacht dan he)

6. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dobbermama... En hoe voel jij je? Voel je je anders... zwanger? Of heb je niet het idee dat het raak zou kunnen zijn... Spannend toch weer he!!

@Engeltje... Heb jij stiekem al getest? Of wacht je nog braaf tot morgen??

@UKKIEEE!!!! Leuk dat je weer even aanwezig was..! Balen dat de situatie nog niet veranderd is! Meis.. sterkte!!!! Dikke knuf

@hier.. gisteren mijn ongi-puist gekregen... dus ik heb goede hoop dat het geen monstercyclus wordt.... :) alhoewel... vorige keer kreeg ik ook wel mijn puist maar niet mijn ongi... :(

7. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    @ beertje: Wat vervelend dat je zo'n opmerking krijgt... ze is gewoon jaloers moet je dan maar denken. Ik heb dat ook gehad, na mijn mk heb ik het wel verteld aan mn broer en vader en mn vader reageerde ook zo van: "oh wat jammer. weet je wat ik trouwens gisteren heb gedaan?" en dat was het dan weer. had ook verwacht dat hij toch enthousiaster zou reageren dat hij bijna opa was geweest. Mijn broer daarentegen zat echt bijna te huilen en heeft me ook daarna nog verteld (ook na afloop) dat hij het echt heel erg leuk had gevonden en heel blij was geweest om oom te worden.
    Lekker laten gaan dus die mensen, deel het lekker met de mensen die wel blij voor je zijn en geniet er met hen van. de rest kan de *%&$#~! krijgen :)
    Verder ga je al keihard richting de 12 weken, super leuk meid!!! heb je het verder al verteld op werk enzo?

@ Dobbermama: Wat spannend!!! al zo lang overtijd! voel je je anders dan anders of nog niets? Spannend om weer te gaan testen zeg! hou ons op de hoogte!

@Flierefluiter: ik hoop voor je dat je niet weer zo'n monstercyclus krijgt zeg.... hopen dat je fijn ongesteld wordt deze week of natuurlijk zwanger blijkt te zijn! ik duim in ieder geval voor je!

@hier: Ik zit weer in de spannende dagen voor nod. we hebben vorige week niet heel veel geklust, dus ik hoop dat het voldoende was. ach, de eerste keer was het bij mij ook met maar 1 poging raak, dus ach.... wat me wel opvalt is dat mn boobs echt flink zeer beginnen te doen. zaterdag begon het met pijnlijke tepels maar het breid langzaam uit naar de rest van mn boobs. ze beginnen aardig op blauwe plekken te leuken nu, qua gevoel dan he. En dat begon dus al een dag na ei.... ik heb normaal ook altijd pijnlijke borsten voor mn ongi, maar dat begint vaak pas een paar dagen voor mn menstruatie. de eerste maand na miskraam had ik dat juist helemaal niet en afgelopen maand begon het echt een heel klein beetje een paar dagen voor nod. nu dus al dik 1,5 week voor nod en het wordt naar mijn idee ook erger per dag.... ik ben dus heel benieuwd. toen ik zwanger was was dit namelijk ook echt iets dat me opviel, dat ik zo snel na mn ei al pijnlijke borsten kreeg. ik herinner me dat ik me daar toen over verwonderde omdat je pas na 10-14 dagen na bevruchting kan testen, maar dat je lichaam blijkbaar al zo snel zelf weet dat er wel degelijk iets aan de hand is en dit soort dingen dus in gang zet. het valt me nu dus ook wel echt op dat het nu alweer pijn begint te doen. wil niet teveel hopen..... maar vind het toch al wel weer spannend!!

fijne dag allemaal!

8. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Zo.. dr is aardig wat afgeschreven de laatste dagen!

Beertje, wat een mooie echo! Schitterend zo'n klein mini-mensje! Enneh.. de 12 weken zijn aardig in zicht! Schiet mooi op. ;)

Wolkje, ik zie dat wij allebei over 10 dagen kunnen testen.. Spannend he?

Hier:
    gisteravond in 1 keer beroerd. Was de hond aan het uitlaten (laatste rondje) en had in 1 keer het gevoel mn ongi te krijgen. Buikkrampen, zere onderrug.. Was maar even! Na die tijd voor de zekerheid nog maar even geklust. Voel nu weer wat ongi-krampjes.. Vorige week zou ik mn ei hebben gehad en vandaag volgens de calculator mijn innesteling kunnen hebben. Zou ik die dan toch gevoeld hebben gister en vandaag? Duurt nog zo lang om te kunnen testen! Had me echt voorgenomen om niet teveel op kwaaltjes te letten, maar heb nu toch echt die krampjes. Verder zijn mn boobs ook wat gevoeliger dan normaal. We klussen nog maar door, stel dat ik mn ei laat heb... Ik temp niet en gebruik ook geen ovu-testen, dus het is toch wat giswerk!

9. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    @Sitalita: ja inderdaad, we lopen gelijk, wat leuk!
    Als ik zo naar je data kijk ben je redelijk regelmatig, hooguit twee dagen verschil. dan kun je er dus vanuit gaan dat je je ei al gehad hebt. meer dan een dag ofzo verschil zit daar nooit tussen. Ik had m do/vrij dus als we gelijk lopen heb jij m dan ook zo gehad. :)
    Ik had dit weekend ook vage krampjes enzo... en vandaag af en toe wat steken die ik niet zo goed kan plaatsen... vind het ook allemaal weer heel spannend!
    kunnen we samen gaan aftellen!

10. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Wolkje, kunnen we idd samen gaan aftellen! Ik ga er ook vanuit dat ik woensdag of donderdag mn ei heb gehad. Afscheiding werd daarna ook weer wat korreliger... M'n cyclus loopt eigenlijk perfect nu. De eerste ronde was denk ik 31 dagen door het ontpillen en misschien de 2de maand ook nog iets. Laatste 2 maanden issie echt top! Ben er wel erg blij mee dat m'n cyclus zo regelmatig is. Geeft wel een stuk duidelijkheid en rust!

11. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ladies... ik heb testdrang... en ik moet mezelf nog ff inhouden.... :D

@Engeltje... heb jij al getest???

@Wolkje... SPANNEND!!! en dan nog 10 dagen wachten tot je (betrouwbaar) kan testen... ga je dat volhouden?

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hey meiden,

Heb vanmorgen getest en helaas weer negatief....ben echt al de hele dag sjaggo erdoor :(
    Heb wel nog steeds hele gevoelige borsten en heb steeds erge trek, maar als ik dan awn t eten bent wordt ik snel misselijk. Heb geen ongikrampen meer.....Pfff ik wou dat ik een man was! (sorry weer voor mijn gezeur.....)

13. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Engeltje... Serieus??? Ik vond jouw klachten zo verdacht dat ik wel een posi test verwacht had... misschien was het toch nog iets te vroeg... (net zoals bij Danty)
    Ik blijf voor je duimen!
    Dikke knuf!

14. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    He engeltje, lieverd, wat vervelend! Een hele dikke knuffel voor jou!!!! Ennuh... je zeurt niet hoor!!!

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Dankje flier! Ik snap mn lichaam gewoon echt niet meer, ben ook op sommige momenten gewoon zo bang dat er iets mis is en dat ik niet zwanger kan worden... Had nooit verwacht dat ik zo zou gaan denken, zeker niet na de 3e maand. Ben ik normaal gesproken echt veel te nuchter voor.

16. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Engeltje... balen meis... maar inderdaad.. misschien was het gewoon nog te vroeg nu..! Want je hebt veel symptomen!!

Wolkje.. oewh.. zere boobies... was ook het eerste wat ik had... (en ook bijna het enige..)! Spannend meis!!

Flier.. en.. je in kunnen houden?? ;)

Voor de rest.. bedankt voor jullie lieve woorden ivm die stomme reacties die ik op mijn zwangerschap had..! Denk inderdaad dat ze misschien heeeel erg jaloers is.. mijn zus zei ook al dat ze ook zo reageerde toen mijn zus vertelde dat ze zwanger was.. beide keren..!
    Dus tjah... maar toch... je verwacht een dikke knuffel of op zijn minst een felcitatie... maar niks hoor! Stomme mensen lopen er ook rond op de wereld.. nu blij kunnen zijn voor een ander..!:x

@hier... jahaaaa... richting 12 weken.. al moet ik mijn banner nog wel aanpassen nadak bij de vk was geweest... mar dan ga ik weer 5 dagen achteruit...;) en dat wil ik niet!:(

Dan nog... ben ik nu 10 weken volgens haar... dus klinkt al beter dan 9w6d... haha!:D
    Moet er toch maar aan geloven anders hou ik mezelf zo voor de gek..!:D

Sitalita... nee niks nog op mijn werk gezegd.. op die 3 collega's na dan (die moest ik om hulp vragen na mijn bloeding..) weet niemand het..!
    Wil het wel met 12 weken gelijk bekend maken ivm nachtdiensten en dat de roosterplanner al druk bezig is om het volgende kwartaal in te plannen.. zo lullig als ie dat dan eindelijk klaar heeft en kom ik de boel in de war strooien!:D

Zo.. mannetje is aan het koken... heeeeerlijk zo vanuit werk op de bank ploffen!!:D

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx voor de lieve reacties meiden....pfff k ga dr alweer van huilen :(

@ beertje: die andere mensen zijn gewoon jaloers hoor meid! (ben ik ook wel een beetje, maar ben wel superblij voor je! )

18. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Beertje... Ik doe mijn best om me in te houden.. morgenochtend zal sowieso niet gaan, want ik moet naar een lesdag en daar ver (en vroeg) voor reizen. Dus woensdag zou kunnen.., maar ja.. dan kan ik net zo goed wachten tot donderdag.... :p

Wat ik met net afvroeg... ik zie dat meerdere dames voor je gependeld hebben... heb je het idee dat het klopt? of is het tegenstrijdig wat je gehoord hebt?

19. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland

Meissie.. jij krijgt binnenkort ook een mooie test hoor... ben druk HCG aant rondstrooien!!;)

Jah snap wel dat mensen jaloers zijn..was ik ook wel beetje idere x dat hierof elders in een topic mensen roze kleurden.. ;) Is ook niet erg..
    maar daarom kun je wel blij zijn voor andere mensen..! Die reactie snap ik niet van mijn schoonzus:x

Dikke knuf meis!

20. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Heej Beertje, had het nog niet gelezen van je familie en vriendin... Wat een stomme reactie zeg! Wat je zegt... ze zijn gewoon jaloers!!!

Ik heb het vandaag tegen mijn werkgever verteld omdat ik me soms zo beroerd voel en zo ongelooflijk moe ben dat ik meestal eerder weg ga. Hij was heel begripvol en lief! Was mooi om te zien!

Deel Deze Pagina