Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ flier: spannend hoor meis! Heb je zelf l een voorgevoel of het raak is ja of nee?

@ beertje: strooi maar lekker veel hcg rond dan! Hihi zie je al aan de gang met de flessen die je moet verzmelen voor moeders voor moeders, wordt vast een lekker zootje! Dikke knuf teruf

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pluus: oh wat fijn dat je werkgever zo positief reageert zeg! Is toch altijd wel een spannend iets om t aan je werkgever te vertellen lijkt me!

3. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ik heb op zich wel een goede band met mijn werkgever dus dat is heel fijn! Had zo'n reactie wel verwacht moet ik eerlijk zeggen! Hij kan een mega hork zijn maar met dit soort dingen is hij heel tof! :)

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Gelukkig maar! Hoop dat als ik zwanger ben dat mn oude vm er dan weer is want de tijdelijke vm die we nu hebben is echt een hork! Totaal geen affectie met mensen en al helemaal niet met kinderen...geen idee hoe ze bij ons terecht is gekomen.....

Ik ga me ff omkleden voor t dansen meiden, misschien ben ik er vanavond nog ffies en anders weltrusten alvast!

5. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Engeltje... Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik denk... :) begin vorige week dacht: "JA"... einde van de week en het weekend dacht ik: "NEE"... en nu ben ik weer niet helemaal topfit (lees: misselijk na elke maaltijd en eten/drinken smaakt ook niet helemaal)... dus denk ik weer: "Misschien...?!"

Maar goed.. als ik heel realistisch ben... er heerst in mijn omgeving ook griep enzo.. dus tja... IK WEET HET NIET MEER!

@Beertje... jammer dat je van die minder positieve mensen in je omgeving hebt! Jaloezie is een lastige en minder mooie eigenschap... helaas hebben we er allemaal wel eens last van... :(

6. Daisy87

Daisy87 Lid

20 sep 2011
    15
    0
    0
    Ik werk part-time
    Tiel
    Hoi meiden!
    Ik kom hier nog niet zo vaak en ben dus ook nog onbekend haha.
    Zit toch met een vraag en hoop dat jullie me kunnen helpen.
    Ik had 30 okt mn ongi moeten krijgen, maar die bleef uit. Vanaf de 30ste heb ik krampen in mn buik, de hele dag door. Als ik niet om de 2 uur wat eet word ik misselijk. Heb ontzettend gevoelige borsten en het zijn nu net 2 waterzakken, weet ff niet hoe ik het anders moet noemen. En heb gigantisch veel puistjes en bultjes op mn kin terwijl ik daar normaal nooit last van heb.
    Heeft iemand hier dezelfde ervaring?
    Heb al een aantal testen gedaan en elke keer negatief. Contact gehad met de huisarts omdat ik echt niet wist wat ik moest en zij vertelde me dat als ik vrijdag mn ongi nog niet is, ik dan langs moet komen voor een echo. Zou mn lichaam me voor de gek houden?????

liefs

7. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Hoi Daisy!
    Ik zie dat je in ronde 2 zit,.. kan het zijn dat je nog aan het ontpillen bent als je de pil hebt gebruikt? Sommige vrouwen hebben hier best lang nog last van.

8. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Daisy,

Ten eerste: Welkom!
    Wat betreft je vraag.. tja.. ik denk dat er veel opties zijn... Zoals Sitalita zei.. misschien ben je nog aan het ontpillen (als je eerder aan de pil was)... Ik heb ook ergens gelezen dat niet alleen het stoppen met de pil je lichaam van slag kan maken... maar ook het stoppen met andere vormen van anti conceptie.
    Als ik alleen al naar mezelf kijk.. Ronde 1 duurde 38 dagen, Ronde 2 duurde 66 dagen... en ik had toen ook allerlei klachtjes dat ik dacht ongi te worden.. of zwanger te zijn (maar tests waren negatief).. uiteindelijk werd ik toch nog ongi... (en ik ben echt niet de uitzondering!!)

Ik ben er nu wel achter dat mijn lichaam mij goed voor de gek kan houden... :)

Je hebt al een afspraak bij de huisarts staan he... die kan je iig meer info en duidelijkheid geven.

Suc6!!

9. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Hoi Daisy, ik kon mijn voorgangers niet verder aanvullen maar wil je wel succes wensen!

10. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    @ daisy klinkt idd veel als ontpillen tenminste ik kan me nog heel vers herinneren dat ik de eerste 3 maanden echt alleen maar ja kon invullen bij alle zwangerschaps tekenen. Echt om gek van te worden.... Ben bang dat je niet veel meer kan doen dan afwachten tot vrijdag en als het dan nog niet is veranderd naar je huisarts gaan.

@ hiero vandaag een nieuwe test gekocht. Heb met mezelf afgesproken dat ik wacht tot woensdag morgen. Moet wel echt vaak naar de wc. Ook voel ik eigenlijk de hele tijd mijn onderbuik en het is net alsof ik een "zware" rug heb (sorry weet het niet anders te omschrijven)
    Heb vannacht een emmer gepakt omdat ik heel erg misselijk was... ook wordt ik of zomaar misselijk of nadat ik iets heb gegeten of gedronken en heel raar ik merk dat ik veel zucht.
    Ik wordt op het moment gek van mezelf, ben zo bang dat ik me allemaal dingen zit te verbeelden en dat ik gewoon een hele lange cyclus heb.

11. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Heyhey meiden!!:D

Jah dommee idiote niet leuke reacties gehad.. maar laat ze lekker.. dan zijn ze toch niet blij.. jammer dat het zo moet mar kan er niet meer mee zitten! Ik ben blij met mijn kleine minimensje in mijn buik!:D

@flier.. wat goed van je..! maar... wat zegt je gevoel nu?;) (ps... ik dacht ook dak een buikgriepje had... toen....);)

over de pendels... jah weet het niet zo goed... heb altijd gezegd en beweerd dat ik echt eerst een meisje zou krijgen.. maar sinds ik zwanger ben heb ik zo'n sterk gevoel dat het een jochie word!;)
    Maar miss komt dat dan ook weer dat mijn vriend met allemaal jongens thuis was.. zijn vader heeft ook 8 broers(geen zus..) en mijn zus heeft 2 jochies.. dus miss dat ik stiekum niet op een meisje durf te 'hopen' ...

Ben een echt meisjemeisje dus zou het super vinden als ik het eerste meisje krijg in beide families..!
    ( al is een jochie ook meeeer dan welkom.. You know what I mean.. toch?)

Hoop ook dat mijn werkgever zo positief reageerd maar verwacht het niet.. in zijn ogen zijn we allemaal poppetjes die een werkplek moeten bezetten ook snachts.. dus dan heeft ie een poppetjes voor de nachten minder...
    Maar... hoop dak het verkeerd heb...;)

@dobbermama... succes! Hoop dat je symptomen uit iets moois voortkomen!

12. Daisy87

Daisy87 Lid

20 sep 2011
    15
    0
    0
    Ik werk part-time
    Tiel
    Thanx voor de reacties! Eerste ronde cycles van 28 dage en 2de ronde ook. Eerste ronde met condoom geklust om goed te kunne ontpille op advies van de huisarts... Dus ben benieuwd!

13. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Hoi meiden net wakker pff ben heel moe dat ik er saggie van word maar dat is ook het enigste soms wat last van mijn borsten en af em toe iets misselijk verder nog steeds geen last van symptonen helemaal niks dus mag niet klagen hoop dat het zo blijft..8 december eerste gesprek verloskundige en van de week maar is bellen voor echoafspraak...hier vanaf tien weken maar probeer toch eerder hahaha...ik lees morgen vroeg ff alles bij pff zo moe en lig nog steeds op de bank

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Dobermama: Wat spannend zeg, klinkt echt veelbelovend!

@ Daisy: Welkom hier! De symptomen die je beschrijft heb ik ook al 3 maanden, maar nog geen posi test gehad, dus zouden gewoon heel goed ontpillingsverschijnselen kunnen zijn. Lastig he, dat t zoveel op elkaar lijkt?

@Danty: Wat fijn dat je nog niet zoveel kwaaltjes hebt! Hoop voor je dat het zo blijft!

Hier nog steeds niet ongesteld, maar durf niet zonder inlegkruisjes van huis af te gaan, denk dat het nu ieder moment gaat komen en zo niet dan doe ik vrijdag pas weer een test. Heb ze ook nog maar niet in huis gehaald, want anders zou ik t iedere dag weer gaan proberen denk ik haha....Als ik van mn laatste cyclus uitga ben ik nu 2 dagen over tijd, maar misschien moet ik toch gewoon het gemiddelde nemen van mijn beide cyclussen en dat zou betekenen dat het dan morgen zover moet zijn. Pfff wie heeft dat toch verzonnen dat je ook onregelmatig ongesteld kan worden? Weet dat ik tot nu toe nog niet moet klagen, want t is niet boven de 31 dagen uitgekomen en ik heb dan ook echt respect voor degenen bij wie dat nog veel langer duurt!

15. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Engeltje: heb je je nog in kunnen houden? goed dat je je testen nog niet in huis hebt gehaald, slim :) zou ik ook moeten doen. of ze in een kluis moeten stoppen die pas op nod opengaat ofzo :)
    ik zou inderdaad ook in je achterhoofd houden dat je gemakkelijk een cyclus van 31 dagen kan hebben, aangezien je pas 2 maanden bezig bent kun je daar weinig over zeggen nog. Hoop natuurlijk gewoon voor je dat je overtijd bent hoor :) Maar vrijdag pas testen dan? respect!
    Ik heb al dik 2,5 jaar geen pil/nuvaring meer en ben mn cyclus toen gaan bijhouden met een app op mn phone om te weten wanneer ik ongesteld zou worden. dat ding rekent altijd het gemiddelde van (geloof ik) de afgelopen 3 maanden. dat klopte eigenlijk op de dag. soms een dag eerder/vroeger, maar meestal precies goed. ik zou dus (als je deze maand niet zwanger bent) een gemiddelde aanhoude van je afgelopen 3 cyclussen. volgend mij kan je dan redelijk goed zeggen hoe of wat.

En dobbermama: spannend!!!! ga je nog testen? ik duim voor je!!

@ hier: de pijnlijke boobies zetten zich voort.... doen elke dag een beetje meer pijn. begin nu ook wat steekjes/zwaar gevoel te krijgen in onderbuik. wordt alweer spannend dus! Ik hoop dat ik me in kan houden, wil eigenlijk pas volgende week do testen. via mn banner kan het dan ook, maar ik denk zelf dat ik mn ei een dag later heb gehad. waarschijnlijk houd ik het toch allemaal niet vol! Hahaha!
    Komt ook gewoon omdat ik de eerste keer uiteindelijk (bleek achteraf) 3 dagen voor nod al positief testte. ik had de test bekeken, was niks, en weggegooid maar toen ik m een paar dagen later vond in de prullenbak zag ik dat ie al wel een streepje had gegeven. dus dan denk ik: donderdag nod, dan kan ik misschien ma/di al wel testen.... ik maak mezelf dus weer heerlijk kriegel zo! heerlijk weer zo.....

Maar die pijnlijke boobies.... ik kan er niks aan doen maar ik wordt er helemaal vrolijk van! ik voel me op de een of andere manier er heel gerust over.... alsof ik weet dat alles toch wel goed komt.

spannend........

16. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    en nog meer posi testen hier...:D..

ik krijg volgende week 16 nov Moeders voor moeders hier op bezoek ben benieuwd...

en 8 december naar de Verloskundige vandaag nog 1 maand wachten poe wat duurt het lang:D

Vandaag mijn 1e buikband gehaald met 50% papa 50% mama en 100% ikke en een zwangerschapsbroek...en die zit echt heerlijk mijn eigen broeken waren al strak maar nu helemaal stom he...bij prenetal zeiden ze dat het ook wel kan dat je opgezette buik heb en die heb ik ook echt poe...dus vandaar...:D...

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ wolkje: heerlijk he die pijnlijke boobies! T geeft je toch echt het idee van: zou het dan echt ? hier zijn ze ook nog steeds behoorlijk gevoelig! De testdrang is er zeker wel, maar ik ben vrijdag pas vrij, dus dan ga ik een test halen als ik nog niet ongi ben. Had vandaah voor de zekerheid een inlegkruisje gebruikt, maar die heb ik ook maar weer weggedaan mn ongikrampjes zijn tog weer weg:D

@ Danty: owww wat duurt dat nog lang zeg! Wel echt iets om naar uit te kijken!

Is iedereen hier trouwens van plan om aan moeders voor moeders mee te doen? Vind het echt zo'n goed iets dat ze dat doen! Ik denk alleen dat ik er niet zo goed tegen kan....ik walg er al van als ik urine in ern bekertje op moet vangen en dat is niet eens iedere dag...

18. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Lieve meiden,
    Ben vandaag een half jaar gestopt met de pil !!! Nog niets te bekennen hier..!

@Danty.. 8 December, phoe dat duurt nog even haha! Succes met wachten :)

Lieve meiden succes met testen de komende dagen !!

19. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    @ danty oke dat is echt nog lang w8 tot 8 december. Ik ben ook helemaal verliefd op die buikbanden, gelukkig mijn ventje ook ;)
    Een oud collega van mij die had tijdens de zwangerschap ook zwangerschapsbroeken gehaald en die draagt ze nu nog haha is lekker warm in de winter aan der buik zegt ze (wilde ik even kwijt haha)

@ engeltje spannend joh, maar wel goed dat je nog geen test in huis hebt. ik heb die van mij ook pas weer sinds gisteren in huis... anders zou ik vast en zeker ook wel eerder hebben getest.

Hier zoals waarschijnlijk wel gedacht nog geen ongi. Morgenvroeg maar eens testen, de test ligt al klaar pff wat spannend. Ben echt zo bang voor een negatieve test... erg he :S
    Heb morgen ook een afspraak bij de huisarts, wel voor iets anders maar als ik zwanger ben vertel ik dit ook ffnen wanneer ik niet zwanger ben wil ik toch ook wel een extra babbeltje met de beste man.

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Dobermama: Dan moet je wel ff voor 6.45 testen morgen ochtend hoor! Hihi anders ben ik aan t werk en kan ik pas rond 13.00 weer op mn tel kijken ;) Heel veel succes ermee, ik zal voor je duimen! Tis te hopen dat je genoeg HCGtjes hebt opgevangen die hier zijn rondgestrooid!

Deel Deze Pagina