Poging 2 om mijn verhaal te typen: --------------------------------------- Heej Ladies, Gisteren was het D-day voor mijn ongi, zoals jullie weten. Omdat ik vandaag examen had, heb ik gisteren keihard moeten studeren en ben 's ochtends toen vergeten de ha te bellen (en hier in de ha-praktijk kan je alleen 's ochtends bellen voor een afspraak te maken).. dus ik bedacht me gistermiddag dat ik dan vandaag na mijn examen zou bellen. En wat denken jullie.... gisteravond hartstikke ONGI!!!!! Dus als ik gisteren tel als mijn eerste dag van de nieuwe cyclus, dan was mijn vorige slechts 40 dagen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen....!!! BEDANKT VOOR JULLIE STEUN!!!! Dikke knuf! PS.... examen ging ook nog redelijk..
mooi zo en fijn dat je ongi bent eindelijk.....nu uitgaan van cyclus van 40 en dan hopen dat het steeds een mooieer word...en fijn dat je examen ook redelijk ging
We don't need no verloskundige, we've got Beertje! Thnx, helder verhaal zoals jij het omschreef. En Flier, het lijkt er op of je cyclus zich aardig aan het vervatten is. Steeds iets korter, toch?! En nieuwe ronde, nieuwe kansen idd; joepie de poepieeeh!! Engeltje, je lijf heeft even een flinke optater gehad, lijkt me niet gek dat je daar nog een nasleep van hebt. Neem lekker je rust wanneer dit je is gegund. En Dobbermamama laat ook weer van zich horen, fijn! Hoe is het verder met iedereen hier? Binnenkort nog testers waar we mee, mee kunnen gaan leven?! Hier alles wel ok. Gister is mijn vakantie aanvraag voor januari goedgekeurd...joepie! Weer even lekker een weekje uitpuffen en voor nu lekker iets om naar uit te kijken. Dat doet den mensch goed
@engeltje.. ja net zoiets als de BMR prik zeg maar.. alleen krijgt niet elke zwangere vrouw deze prik.. (ik ben rhesus positief dus kan geen anti-D krijgen.. zou mn dood worden... ) En nee joh.. blijf niet mijn hele zwangerschap nachtdiensten doen.. maar op mijn werk weten ze nog van niks.. MORGEN MAG IK HET VERTELLEN!!! Eerst overdag aan mijn leidinggevende en savonds bij een personeelsfeestje aan mn collega's! Zaterdag ga ik nog naar mijn oma en dan vertel ik het de HELE WERELD!!! ZOOOOOO zin in!!!!! @Liz.. blij dat het ietsje duidelijker is nu.. @Flier... YEEEJ!!! zo blij voor je dat hij nu 'maar' 40 dagen is..!! Volgende keer weer een weekje korter hoor!! Of gewoon 9 maand lang niet! @hier... heb het zooooo koud!! Gadver nog aan toe.. kan het niet warm krijgen...! Vanavond squashen weer na 1,5 week.. benieuwd hoe t bevalt want voel mn buikspieren naar mijn idee constant rekken.. Abo loopt volgende week af.. bewust steeds mar maand gedaan.. kijken hoe alles loopt...! Zal even eten maken... rijst met kipfilet en groente in de wok! Mjummjum! BTW... dit neem ik morgenavond mee... zou het kwartje vallen denken jullie?!
@ Flier: Goed nieuws meid. Lekker beginnen aan een nieuwe ronde! Veel succes... @ Beertjeat moet toch wel duidelijk zijn!? Erg leuk die kleine chocolaatjes met gekleurde muisjes! Het zijn toch wel chocolaatjes?? Ik heb het erg druk gehad afgelopen week en de komende dagen ook nog. Aanstaande zaterdag het vrijgezellenfeest van mn schoonzus dat ik heb geregeld!! Ik heb er zo'n zin in... En dat ook nog eens mijn ei aanstaand weekend! Dat wordt lekker klussen!!!
@flier Fijn dat je je ongi eindelijk op gang is gekomen, ook fijn dat je weer rond de 40 zit.... hopen dat ze nu alleen maar korten worden of zo blijven maar vooral niet langer! Ben benieuwd of jij je examen hebt gehaald (wat voor opleiding doe je eigenlijk?) @ beertje wat een leuk idee zeg! en ja duidelijker kan denk ik niet haha @ Liz heerlijk een weekje vrij... ik d8 een lang weekend te hebben maar ze vroegen op het werk of dat ik aub op maandag wilde komen werken want het was te druk. Dus heb maar gezegd dat ik de ochtend kom werken, er wordt voor mij geregeld dat ik die uren ergens anders ik kan halen. @ jufa dat klussen is ook zo vervelend zo maar eens even naar me twee kleine nichtjes (bijna 2 en 4 jaar) voordat ze in bed liggen, kan ik ze nog ff knuffelen
even een korte reactie van mij... ben mega moe en wil mijn bedje in maar was even nieuwsgierig hoe het hier is... Flier, wat fijn dat je ongi bent!! 40 dagen gaat de goede kant op! Wanneer krijg je uitslag van je examen? Slaap lekker allemaal!
@pluus... krijg de uitslag binnen 12 weken... dus ook hiervoor geldt: geduld is een schone zaak @dobbermama... opleiding tot KNF-laborant (mocht je tijd over hebben.., ik heb het een keertje eerder in dit forum uitgelegd ) @iedereen... dank dank dank!!! ben benieuwd of mijn cyclus rond de 40 dagen zal blijven (is wel wat lang, maar kan geloof ik nog wel) En nu ga ik een heerlijk glas WIJN nemen Weltruste allemaal!!!
@ flier haha heb het opgezocht haha maar klinkt wel super Interessant. Ik ben sinds afgelopen juli afgestudeerd als maatschappelijk werkster met als verdieping mannen mishandeling (niet mannen die mishandelen maar mannen die mishandeld worden) Heb bij een docent van mij die tevens ook in de politiek zit hier ergens in een dorp een artikeltje geschreven op zijn blog hierover. Jammer genoeg door alle bezuinigingen is het kwa banen heel erg zwak helaas. Nou ik ga maar eens me bedje opzoeken. Slaap lekker iedereen!
@ beertje: oh gelukkig maar! Dacht al, dat kan je nooit volhouden!!! Wat heerlijk dat je t aan iedereen kan vertellen nu! Denk dat t kwartje wel gevallen is nu toch? Haha leuk hoor! He, heb heerlijk weekend!! Moet zeggen, heb t wel ff gehad met alle poepluiers vandaag, dr heerst een lekker virusje....Aan de ene kant ook wel weer fijn, want ben nu van mn verstopping af, maar goed ik hoop niet dat ik t net zo te pakken krijg als de kids. Wordt trouwens al vanaf juli gebeld door een hijger op t werknummer. Echt wat bezielt iemand om daarvoor naar een kdv te bellen? Politie is al wel op de hoogte, maar kon nog geen officiele aangifte doen, omdat t in principe niet strafbaar is. Nu kan t eindelijk wel, want hij heeft nu vaak genoeg gebeld en nu valt het dus onder stalken. Volgende week dus maar eens gezellig met een collega naarbt bureau, hopen dat ze iets met ons bellijstje kunnen! Knuf!
Ha meiden, Morgen vrijgezellendag van mn schoonzus (zus van mn vriend) en van mn zwager! Ik en mn vriend hebben het georganiseerd! We hebben er enorm veel zin in en het wordt vast heel erg gezellig. Een hele dag vol leuke activiteiten, heerlijk eten met elkaar en dan 's avonds nog de kroeg in! En dan zondag bijkomen.... Heerlijk dit weekend! Jullie ook allemaal een heel fijn weekend! Groetjes jufaman
@Juf, Veel plezier morgen!!!! Volgens mij gaat het een supergezellige dag voor jullie worden! @beertje, Leuke traktatie! Neem aan dat het kwartje bij iedereen gevallen is.... @iedereen: FIJN WEEKEND!
Goedemorgen allemaal, En Beertje, hoe waren de reacties? Engeltje, wat vervelend zeg, die hijger! Hopelijk kunnen ze snel actie ondernemen! Juf, veel plezier vandaag! Flier, je moet inderdaad nog wel wat geduld hebben met de uitslag van je examen dan... poe! Mijn man viert morgen zijn verjaardag en dan gaan we het bekend maken bij de rest van de familie. We hebben een digitaal fotolijstje waarin we foto's doen van de echo en we zetten de kaarten die we tot nu toe gekregen hebben gewoon weg en ook de sokjes met i love mama en i love papa zetten we op zichtbare plaatsen! Ben benieuwd hoe snel iedereen het ziet!
@Pluus: Ben idd benieuwd hoe snel mensen dat zullen zien...!!! En hoe snel dan ook het kwartje zal vallen! Is je man ook morgen jarig? Of ergens in de komende week?
Hij is maandag echt jarig! Ben zooo benieuwd naar de reacties! Iedereen verwacht het wel hoor bij ons!
Oke.. dus je denkt dat het wel snel zal opvallen Leuk joh! Heb je alle boodschappen al binnen? Ik ga zo maar eens het dorp in... wilde eigenlijk nog shoppen in de stad, maar daar heb ik nu niet meer zo zin in... dus ik ga lekker thuis een boek lezen Veel plezier morgen Puus en alvast gefeliciteerd met je mannetje!
@ pluus: ben benieuwd hoe snel ze het in de gaten hebben! Hihi wel een grappige manier zo alvast gefeliciteerd met je mannetje! Ja t begint wel irritant te worden die hijger, in t begin lach je erom, maar nu is t gewoon niet leuk meer! Je bent toch met allemaal meiden in t pand....gelukkig werken we met een codeslot dus er kan niemand zomaar binnenkomen maar toch...
Bedankt meiden! De boodschappen zijn net binnen... lig nu voor dood op de bank terwijl er nog mega veel moet gebeuren... 2 taarten bakken, huis opruimen en wat schoonmaken, nog naar een andere verjaardag... Maarja even op de bank hangen en dan zo weer verder! @ Flier, geniet lekker van je boek! @ Engeltje, ik kan me voorstellen dat het de eerste keer lachen is, tweede keer ook nog wel maar dan... Ik kan me voorstellen dat zo iets wel wat met je doet ja! Succes!
Ooh dames, gister ochtend zat ik lekker met vriend op de bank tv te kijken en lekker wakker te worden, voel ik toch ineens heel duidelijk twee prikjes in mijn buik! Onze frummel heeft overduidelijk een teken van leven gegeven. Hoe mooi, hoe bijzonder, hoe leuk! Ik moest er zo van lachen, zo gek omdat het ineens zo overduidelijk was.