haha weeen therapie.. Ik kan het ook prima taarten e.d. bakken, maar denk dat ik tijden de ween zo snel mogenlijk naar het ziekenhuis moet..verwachting is nl. binnen 2 a 3 uur bevallen, colin duurde 5 uur Maar vind het wel een leuk idee, misschien bak ik ze wel als ik nog iets mag aan het einde van de zwangerschap en vries ze in (zonder marsepein natuurlijk) en dan kunnen ze ondooien als we weer thuis zijn..
De Party Meesters! - Verzorgen uw feest - dit is blauw schepijs Komt op zo'n 30 euro incl verzendkosten (2,5 liter schepijs), heb ik even voor je bekeken. Je kunt ook kijken bij de plaatselijke ijscoman, en daar vragen of je 2,5 liter kunt afnemen, wellicht is het dan goedkoper (maar dan zal het wrschlijk effen kleur blauw zijn)
dank je wel.... ik ga het morgen aan me vriend laten zien hij vond het ook een leuk idee van die blauwe schepijs... op de foto ziet het er heel lekker uit krijg er nu al zin in
Ik zag al eerder de soesjes voorbij komen. Ik heb deze gemaakt om het op mijn werk t vertellen, bovenkant eraf gesneden en er muisjes op gedaan. Zag er erg leuk uit en smaakte heerlijk.
Ik heb bij mijn dochtertje choconellies van bolletje, een klein beetje chocopasta op het puntje en daar dan een klein beetje muisjes op. Ik kreeg er leuke reacties op!
leuke site en die Geboortebonbons zien er echt heerlijk uit... ga het zeker ff bij de collectie doen want jullie komen met zoveel leuke ideeen dat ik nu gewoon ff niet weet wat ik moet doen thanks all
Oh bedankt! Was al bang, heb net vanalles op internet besteld voor cupcakes en chocoladelolly's te maken met blauw en wit en dat wil ik wel invriezen.
super leuke ideetjes!! ga ik pikken haha! Maar ik hou wel van beschuitjes en het is hier in Griekenland erg origineel!! dat kennen ze niet dus wil toch nederlandse traditie een beetje houden haha! Maar cake en dipjes van langevingers enzo zijn ook erg leuke ideetjes!
ik volg ik volg! nog meer ideetjes want ook ik heb een hekel aan beschuit met muisjes..jakkie muisjes.. wat ik heel graag zou willen is blauwe tompoucen... rose kan je wel overal krijgen, niet eerlijk toch>?!
Hmmm als je dit nu overlegt met de plaatselijke bakker... of, als je er zin in hebt; zelf tomoucen maken met wit glazuur en daar een paar druppeltjes blauw kleurstof doorheen doen; voilá! Rood Wit Blauw Tompouce — Zeelandia (roodwitblauwe tompoes, maar daar moet je dan alleen blauw van maken!! duh..)
daar zat ik eerst ook aan te denken haha maar jha nergens vint baar snik snik hiervoor heb ik een leuke site gekregen met chocolaatjes enzo misschien ook iets bij. me vriend en ik vinden die wel zo leuk voor als bezoekers komen met bakkie koffie erbij altijd lekker..... en voor de jonge lui die komen halen we 7 up met blauwe kleurstof die 2 dingen staan al vast en voor de kleinste bezoekers halen we gewoon trekdrop want daar zijn ze allemaal gek op haha...