Hallo! Ik ben morgen 38 weken zwanger. Mijn kindje ligt al vast in m'n bekken. Vandaag en gisteren heb ik ontzettende menstruatie-achtige krampen. Kunnen dit nog steeds indalingsweeen zijn? Bedankt! Xoxo Shelly
Ik heb al weken voorwerk gehad, maar dit is nieuw! Dus jullie denken dat het misschien toch dan gaat beginnen? Mmm ok... Ben benieuwd
Je schrijft dat je al veel voor werk hebt gehad. Als dit heel anders aanvoelt zou ik denken dat de bevalling gaat beginnen. Maar ook nu kan je lijf je nog foppen. Al hoop ik dat niet voor je.
Cindy, nee geen regelmaat, meer een contstant gevoel. Nynke ja daarom. Vorige keer had ik zulke ontzettende voorweeen dat ik ook dacht dat het zou beginnen maar dat zette ook niet door
Een constant zeurend gevoel klinkt mij niet als echte weeen in de oren. Sorry meis. Maar geloof me, je gaat het echt herkennen waarneer je wel echte weeen hebt.
Ik heb het ook al een aantal weken, indalingsweeen/voorweeen/menstruatiepijn, hoe dan ook, het is wel een teken dat je lichaam drukdoende is om zich klaar te maken voor de bevalling maar het wil nog niks zeggen over wanneer het gaat gebeuren.
Beetje niet te doen met die hitte hier. Smelt weg! Voeten en handen zijn dik... Ben uitgeput Jij dan?! Ga je thuis bevallen of in het ziekenhuis? Hier in Duitsland doen ze niet echt aan thuis bevallen.
mmm ja wie weet meid, je kunt ook ween over je benen krijgen maar als je echt weeen hebt heb je een pauze ertussen iedere keer zeg maar... Succes meid!!
Ja erg he die hitte, gelukkig is hier nu redelijk afgekoeld al heb ik al sinds de winter last van opgezette voeten. Ik moet in het ziekenhuis bevallen want Louise is gehaald met een ks dus ik heb niet veel keus Uitgeput ben ik niet echt, maar het is wel aardig zwaar zo met een peuter en al dat voorwerk in mijn lijf!
Bedankt Cindy! Jij ook veel succes Kan me voorstellen Manuela! Nou heel sterkte deze laatste dagen xo