wil geen fles

Discussion in 'Voeding' started by talia, Nov 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. talia

talia Fanatiek lid

Nov 27, 2005
    2,561
    0
    0
    kapster
    belgie
    de eerste keren gaat het altijd wat moeilijk maar daarna gaat het makkelijker.

mij hebben ze gezegd dat de flessen en spenen van avent het meest op de borst lijken.

wat je wel nog kan doen is (heb ik net gelezen) is een doekje wat naar jou ruikt op de fles leggen kort bij zijn neusje houden.
    omdat ze erg op de geur afgaan.

2. talia

talia Fanatiek lid

Nov 27, 2005
    2,561
    0
    0
    kapster
    belgie
    wat je ook kan doen als het aan de smaak van de flesoeding zou liggen een beetje roosvicee bij de voeding doen.

3. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    1,392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    ok ik zal kijken wat ik kan doen.

maar dat afbouwen schema is nu helemaal verward .

hij zou eigenlijk om 9:00 fles krijgen maar wijgerde dus dan maar de borst ik zal kijken zometeen .

oww hij is wakker ga er vlug heen .

gr loesmari

we praten er nog over

bedankt nog voor de tips

4. Kiki

Kiki Fanatiek lid

Jul 8, 2005
    4,364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ik heb met Leo ook een drama gehad toen hij aan de fles moest. Wat ik ook probeerde, zijn lipjes bleven op slot zodra de fles in de buurt kwam, om vervolgens open te gaan als de fles weer weg was en dan flink brullen.

Het enige wat bij ons heeft geholpen: ik ben een dag weggegaan en mijn man heeft hem bijna elk uur, tussen de schreeuwbuien door, de fles aangeboden. Pas op de na-middag, toen hij al bijna 10 uur niets meer had gedronken, hapte hij eindelijk op de fles.
    Vanaf dat moment heeft hij uit de fles gedronken alsof hij dat altijd al gedaan had. Ik kon toen dmv kolven mijn bv afbouwen.

Het is een rigoreuze methode, maar het heeft wel gewerkt.
    Groet van Kiki

Share This Page