Friso Comfort

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door pipp, 13 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pipp

pipp Lid

3 aug 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Mijn zoontje krijgt nu 1,5 maand Friso Comfort,dat hielp eerst heel goed,maar nu sinds 2weken heeft hij weer erg last van krampjes en moeite met z´n ontlasting. Komt dat door de jbmp die erin zit? raar dat hij er nu dan pas last van heeft. kan ik een andere voeding proberen of over op standaard?

Alvast bedankt,

mvg

2. Nestle

Nestle Fanatiek lid

30 dec 2012
    1.094
    1
    0
    Beste Pipp,

Je schrijft niet waarom je zoontje op de Friso Comfort zit en hoe oud hij is? Waren er probleempjes? Krijgt hij ook al vaste voeding? Het kan soms zo zijn dat je baby daar eerst even aan moet wennen. Je kunt natuurlijk het Friso informatie nummer even bellen, maar ook proberen of je zoontje het beter doet op een standaard voeding. Dat kan Friso zijn, maar wellicht kun je ook eens aan Nestle Groeie Start denken. Deze standaard voeding bevat een ingredient wat lief voor babybuikjes is en waar andere moeders vaak over schrijven dat hun babies het er goed op doen.

Groet,
    Anne

3. pipp

pipp Lid

3 aug 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor uw reactie,

Nee idd. Mijn zoontje is 3,5 mnd.In overleg met het cb krijgt hij Friso comfort omdat hij heel erg lastvan krampjes had.het was een stuk beter geworden maar nu en vooral s´avonds heeft hij er weer meer last van.Hij krijgt nog geen vast voedsel. Dan probeer ik standaard of kan idd even kijken na de Nestle.

in ieder geval bedankt.

mvg

Deel Deze Pagina