Geen brood willen eten..

Discussie in 'Voeding' gestart door MamavEsmee, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

De titel zegt het al:

Esmee eet geen brood.. ze eet de korstjes met smaak op , maar zodra ik een stukje in haar mondje doe werkt ze dit er net zo snel weer uit.. Ik heb het meeste broodbeleg wat er te krijgen is al uitgeprobeerd dus daar ligt het niet aan. Zelf laten eten werkt alleen met een korstje..

Ze heeft altijd erg goed brood gegeten maar dit gaat nu al zo'n 2 maanden met als gevolg dat ze s'nachts kwam om te eten.. Ze had dan zo'n honger.. nu krijgt ze naar gelang ze het brood op eet nog pap na..

Hebben meer kindjes dit? Gaat dit over en wat zouden we er aan kunnen doen..

2. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    Esmee eet graag brood voor al als ze het zelf kan doen.
    in haar mond doen heeft hier ook weinig zin ,ze wil het zelf doen.

wil jou Esmee het ook niet eten als ze het zelf kan pakken met dr handje en dan zelf happen?

3. MamavEsmee

Nee.. dan knijpt ze het samen en blijft er niets over. Alleen de korst eet ze zelf.

4. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    misschien in kleine blokjes maken (kruimeltjes) en dan even in wat melk dompelen en haar voor het mondje houden , zodat ze het kan sabbelen zeg maar.(terwijl jij het vast houd)
    en als ze dat toelaat gewoon het natte stukje loslaten in haar mondje :oops:
    zo heb ik het geprobeerd toen Gyano net met brood begon....
    succes ermee ;)
    groetejes van Ramona

5. MamavEsmee

Het stomme is dat ze vanaf 7 maanden 2 sneetjes at en toen d'r boventanden doorkwamen wou ze niet meer..

In melkdompelen werkt ook niet ben ik bang want ze houd d'r mondje stijd dicht :rolleyes:

6. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    hier ook een drama met brood eten, niets wil. en het stomme, op kdv eet ze wel brood. vanochtend zelfs een stukje tosti daar. ze eet hier thuis nu maar volkoren crackers met smeerkaas

7. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Hier ook niet zo'n broodeter. De ene keer wel en de andere keer niet. Vaak geef ik haar een droge boterham en dan plukt ze zelf wat en stopt het in haar mondje. Ik maak er maar geen drama van. Komt echt wel voordat ze het huis uit is. :)

8. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Aj, vervelend he, als ze niet willen eten... :(

Misschien stokbrood? Daar zit veel korst aan.
    Of een sneetje brood roosteren, dat is ook lekker hard.
    Succes ermee!

Deel Deze Pagina