Wil geen slaapzak meer aan.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Female24, 5 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    Hallo allemaal,

Mijn dochtertje is bijna n jaar maar ze wil al een tijdje de slaapzak niet meer aan met slapen want ze wordt dan echt 5 a 6 keer wakker en wil niet meer verder slapen daarna en in de zomer vond ik dat geen probleem maar nu het weer winter wordt vind ik het toch wel een probleem worden want dekens helpen dus niet die schopt ze van zich af of ze draait zichzelf er helemaal in totdat ze dus vastzit en dat lijkt me ook niet de bedoeling! ze is ook een ontzettend beweeglijk kind als ze slaapt ze draait echt de hele nacht van links naar rechts en van beneden naar boven in bed. Misschien iemand tips hoe ik dit in de winter kan gaan aanpakken??

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

Voorlopig kun je haar misschien een dikke pyjama aan doen... Maar is wel een lastige, ik weet ook niet zo snel wat je kunt doen. Hoop dat andere wel goede ervaringen hebben :)

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Heb je al eens een andere slaapzak geprobeerd? Misschien een iets langere zodat ze niet het gevoel heeft dat ze geen bewegingsruimte heeft met dr beentjes? Of een ander kleurtje of met leuke figuurtjes erop en dan daar de focus op leggen, dus hoe mooi en leuk ie wel niet is en hoe lekker je daar in kunt slapen?

Je zou natuurlijk ook een maillotje onder een dikke pyjama kunnen doen en dan losjes een dekentje er over leggen. Ze kan zich er dan niet in vastdraaien. Misschien dat je dan een tijdje haar 's nachts moet helpen wanneer ze het koud heeft, maar na een tijdje snapt ze dan echt wel dat ze zelf het dekentje over zich heen moet trekken omdat het anders koud is...

Succes!

4. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    hier ook geen slaapzak meer al sinds 4 maand niet meer...
    Lekkere pyama en dekentje. Als ik op bed ga dan doe ik het dekentje weer even over hem heen, want dan heeft hij hem alweer van zich afgeschopt. Die van mij is 20 mnd

5. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    Hey meiden dank je voor jullie advies!!

Deel Deze Pagina