Wil graag afstuderen!!!!

Discussion in 'De lounge' started by Babyzz, Feb 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babyzz

Babyzz Actief lid

Apr 24, 2007
    171
    0
    16
    Mother Earth
    Hallo allemaal,

Ik lees vaak dat anderen hulp nodig hebben bij een schrijven van een sollicitatiebrief. Of dat sommigen het ontzettend leuk vinden om spellingscontrole hier uit te voeren op ZWP.

Desondanks, weet ik niet of dit wel mag. En of de lounge de juiste plek hiervoor is, maar ik weet ook niet waar het anders hoort. Als het van de mods niet mag, dan hoor ik het graag.

Ik ben een HBO student. Ik heb veel moeite met het schrijven van Nederlandse tekst. Om af te studeren moet ik veel verslagen schrijven, meestal krijg ik hulp van vriendinnen maar ik kan ze ook niet altijd blijven belasten. Dus ik dacht misschien is het verstandig om een oproep te doen naar iemand die mij hierin wil ondersteunen.

Ik ben op zoek naar iemand dat heel goed Nederlands kan schrijven en het liefs iemand met een HBO achtergrond. Dit omdat ik ook hulp kan gebruiken in het bepalen of mijn teksten HBO niveau zijn of niet.

Uiteraard weet ik dat dit degene veel tijd en moeite zal kosten. Dus ik verwacht geen gratis diensten.

Mocht je denken mij hiermee te kunnen helpen. Zou je een PB willen sturen?

Mods, als dit niet mag, zouden jullie mij ook een PB willen sturen?

Alvast bedankt.

Groetjes Babyzz

2. mamavj2008

mamavj2008 Bekend lid

Aug 24, 2008
    553
    1
    18
    Heb je pb gestuurd.

3. Babyzz

Babyzz Actief lid

Apr 24, 2007