Ik heb al wat pendels afgesleten en het waren allemaal jongens dit is mijn laatste dus ik hoop dat deze uit komt
He.. Leuk! Hier ook 2 voor in oktober. Beide een jongen.. We hebben nu een zoontje van 16 maanden. Zitten in ronde 3. Over 2 dagen testen. Kben benieuwd. VOel nog niet veel eigenlijk. Op lage rugpijn na en emotioneel..
Spannend Jannn Ik dacht dat de meiden pendelen op bevruchting, dus dan heb je iig nog een kans maar toch duim ik dat je nu zwanger bent
@ Puella: Jij heb een lang cyclus zeg... Altijd dezelfde? Ik dacht dat het beide kon.. Heb ik pas ergens gelezen..
Ik ga nu voor bevruchting in oktober, al is mijn ongi nog niet helemaal doorgebroken een posi test in okt gaat niet meer lukken
Ik een lange cyclus? Nee, hoor.. mijn laatste cyclus was 28 dagen met een ei op dag 14 maar helaas heb ik pas een miskraam gehad en dan zeggen ze dat je de eerste ongi kunt verwachten tussen 4 en 6 weken maar voor de zekerheid heb ik mijn banner op 6 weken gezet (als ik mijn eisprong eerder vind, zal ik mijn banner aanpassen) Jippie het is oktober.. laat de pendels maar uitkomen
Owww ik dacht een cyclus van 43 dagen... Snap je? Heb je hiervoor een mk gehad? Wat balen meid.. Was je alver??
Staat in mijn handtekening Ik was 7w5d zwanger en heb vandaag nog iets bruinverlies, maar denk dat we er snel weer voor kunnen gaan.. vandaag nog een echo gehad en gelukkig was de baarmoeder zo goed als schoon Ook mijn HCG is flink omlaag gegaan, vandaag nog 78, maar 28 sept dat was 10 dagen geleden was dat nog 4.930 HCG
Op deze banner staat dat ik morgen kan testen. Op de banner van zp staat dat ik zondag kan testen. Dus ik test zondag! Heb alleen nog 1 van cb leggen.. Digi.. Kga lekker slapen.. Morgen werken.
*breekt even in* Was al naar je op zoek Denise.. maar begrijp dat je ongi bent geworden.. Jammer! Heb flink voor je geduimt.. Succes voor de volgende ronde! *breekt weer uit*
Kblijf toch nog ff met jullie kletsen hoor meiden. Vanmorgen getest. Negatief.. 10 minuten later ongesteld haaha. Het positieve van alles is dat ik eindelijk een duidelijk cyclus gaat krijgen.. Vind ik ook wel fijn om te weten. Dus op naar ronde 4!!