ik ben zo benieuwd wanneer je het kan zien ik weet wel dat dat bij iedereen verschillend is maar ben toch heel benieuwd wanneer jullie het begonnen te zien liefs diane
mijn buikje is nu een heel kleine beetje te zien. Maar nog niet erg duidelijk hoor. Foto`s staan op mijn site
Bij mij begint het nu een beetje, vooral 's avonds is mijn buik dikker, heb het idee dat het door de darmen komt, die zijn nogal van slag.....
Tot een week of 8/10 had ik een bolle buik en ineens was he verdwenen . Het zullen waarschijnlijk mijn darmen zijn geweest en nu sinds een week kan je echt goed zien dat ik zwanger ben en gaat het ineens heel snel . Ben vrij tenger van postuur normaal maat 36 .
bij mij begon het met 13 weken ongeveer en toen had ik nog maar een heel klein bolletje . maar ja, het ligt eraan als je je kindje meer in je draagt zie je het minder, maar daarom niet minder leuk . groetjes joyce
Zo rond de 15/16 weken kwam er een buikje, maar het ging mensen pas echt opvallen toen ik de 20 weken al ruim gepasseerd was. Groetjes, Anakin.
ik ben 11 weken zwanger en bij mij zie je nu al een buikje. heb soms het gevoel dat het tweeling is.. maar zullen wel mijn darmen zijn denk ik.. xxx Tamara
Peeters: als je op mijn banner klikt komt je vanzelf op mijn site terecht. Female: Jij had met 14 weken al een flinke buik ! Hier mijn buikfoto van 17 weken en 1 dag
Dat is bij iedere zwangere anders, en bij iedere zwangerschap anders. Bij mijn eerste kon ik nog in mijn oude broeken tot 22 weken, je zag nagenoeg niets.Nu bij mijn derde was het al met 7 weken zichtbaar voor mijzelf, met 10 weken ook echt duidelijk voor anderen, kon het niet meer verbergen. Ik draag naar voren, heb een flinke buik, toch maar 1 kg aangekomen.Echt, je kan er niets van zeggen.
Bij mij is nog niets te zien. Alleen als ik met mijn hand voel, voel ik dat het ietsje boller is. Bij mijn moeder zag ze bij de eerste bijna niets. Ze had echt een mini buikje. Bij de 2de die ze kreeg, had ze een giga buik. Dus het verschilt toch altijd.
bij mij kon je het met 5 weken al zien, dus eigenlijk gelijk al en t groeit gestaag door foto's staan in mn album.