wil graag ervaringen weten over kruitvat flesvoeding met name extra care

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door sapje, 16 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames

ik wil mijn baby eerst bv gaan geven maar tegen de tijd dat ik weer ga werken moet de baby aan de flesvoeding
    nu had ik met mijn zoontje de hypo alergeen van nutrilon omdat hij exceem etc had maar zo een pak kost wel 15 euro
    toen had je nog geen flesvoeding van kruitvat maar ik heb begrepen dat de flesvoeding best goed is van de kruitvat en dat de extra care te vergelijken is met de nutrilon hypo alergeen
    graag zou ik jullie ervaringen willen horen met name over de extra care maar ook over kruitvat flesvoeding algemeen

alvast bedankt sapje

2. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    ik gebruik de extra care van kruidvat en deze bevalt goed. Hij poept nu netjes elke dag (in het begin niet, toen moest hij nog even wennen) en lijkt geen last te hebben van krampjes. Hier tevreden dus!

3. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ik lees even mee!
    Ben sinds gister over op de standaardvoeding van kruidvat.
    Gebruikte de omneo van nutrilon, misschien moet ik ook de extra care gaan gebruiken dus ik lees even mee:)

4. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi ccwomen

hoe meer ziel hoe meer vreugd hahahaha
    hoop dat jij er ook wat aan hebt

groetjes sapje

5. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Hier kruidvat voeding Hypoallergeen geprobeerd. Prima voeding, alleen Thijs vond het niet lekker, in ieder geval geprobeerd. Scheelt iets van 6 euro. Is toch een hoop geld. Ik zou het gewoon proberen. Ontlasting zou ook makkelijker gaan.

6. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    van bv overgegaan op kruidvat extra care, en dat is helemaal goed gegaan. Eerst een pak friso gekocht (moest snel iets hebben), maar vond het prijsverschil aanzienlijk!! Amber doet het er goed op, en poept 1 a 2 x per dag!

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier ook eerst extra care gebruikt, en toen overgegaan op 'normale' voeding. Niks aan de hand hoor..

8. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    hier ook kruitvat extra care gebruikt, omdat mijn meisje niet kon poepen.
    ik vond het echt goede voeding,kon weer goed poepen na een tijdje enz

alleen wat ik 1 groot nadeel vond aan die voeding was dat het vaak uitverkocht was
    en dan moest ik weer naar een ander dorp toe om voeding te kopen
    ik sloeg al altijd meer in maar dan was het bijna op en dan hadden ze het weer niet!

dat is ook de reden dat ik nu met mijn pasgeborenen op nutrilon ben gegaan

9. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou dus opzich wel positieve verhalen denk dat ik het dan ook voor mijn baby ga nemen bedankt voor de reacties dames

10. marjan77

marjan77 Bekend lid

wij gebruiken geen kruidvat extra care, maar de kruidvat basisvoeding voor pasgeborenen. bevalt prima!!

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hier ook een tevreden extra care gebruikster. Bij 'onze' Kruidvat is er ook altijd genoeg op voorraad en ik zorg dat ik altijd een vol pak in de kast heb staan zodra ik een nieuw pak aanbreek.

Deel Deze Pagina