hoi dames ik wil mijn baby eerst bv gaan geven maar tegen de tijd dat ik weer ga werken moet de baby aan de flesvoeding nu had ik met mijn zoontje de hypo alergeen van nutrilon omdat hij exceem etc had maar zo een pak kost wel 15 euro toen had je nog geen flesvoeding van kruitvat maar ik heb begrepen dat de flesvoeding best goed is van de kruitvat en dat de extra care te vergelijken is met de nutrilon hypo alergeen graag zou ik jullie ervaringen willen horen met name over de extra care maar ook over kruitvat flesvoeding algemeen alvast bedankt sapje
ik gebruik de extra care van kruidvat en deze bevalt goed. Hij poept nu netjes elke dag (in het begin niet, toen moest hij nog even wennen) en lijkt geen last te hebben van krampjes. Hier tevreden dus!
Ik lees even mee! Ben sinds gister over op de standaardvoeding van kruidvat. Gebruikte de omneo van nutrilon, misschien moet ik ook de extra care gaan gebruiken dus ik lees even mee
Hier kruidvat voeding Hypoallergeen geprobeerd. Prima voeding, alleen Thijs vond het niet lekker, in ieder geval geprobeerd. Scheelt iets van 6 euro. Is toch een hoop geld. Ik zou het gewoon proberen. Ontlasting zou ook makkelijker gaan.
van bv overgegaan op kruidvat extra care, en dat is helemaal goed gegaan. Eerst een pak friso gekocht (moest snel iets hebben), maar vond het prijsverschil aanzienlijk!! Amber doet het er goed op, en poept 1 a 2 x per dag!
hier ook kruitvat extra care gebruikt, omdat mijn meisje niet kon poepen. ik vond het echt goede voeding,kon weer goed poepen na een tijdje enz alleen wat ik 1 groot nadeel vond aan die voeding was dat het vaak uitverkocht was en dan moest ik weer naar een ander dorp toe om voeding te kopen ik sloeg al altijd meer in maar dan was het bijna op en dan hadden ze het weer niet! dat is ook de reden dat ik nu met mijn pasgeborenen op nutrilon ben gegaan
nou dus opzich wel positieve verhalen denk dat ik het dan ook voor mijn baby ga nemen bedankt voor de reacties dames
wij gebruiken geen kruidvat extra care, maar de kruidvat basisvoeding voor pasgeborenen. bevalt prima!!
Hier ook een tevreden extra care gebruikster. Bij 'onze' Kruidvat is er ook altijd genoeg op voorraad en ik zorg dat ik altijd een vol pak in de kast heb staan zodra ik een nieuw pak aanbreek.