Pfff sinds een paar dagen doet heel mijn onderlijf pijn. Ferme steken in mijn lies als ik te snel opsta en om omdraai in bed(wie weet wat dit is?). Mijn onderrug, een zeurende pijn en met steken naar mijn billen en benen. Tot kort dacht ik nog, nou het gaat me allemaal wel lekker af, maar nu...... Heb me dan ook vanmorgen ziek gemeld. Werk met lichamelijk en geestelijk gehandicapten, op een zorgintensieve groep, en ik trek het echt niet meer. Met een tillift rijden gaat niet meer lekker, met mijn buik kom ik niet meer over het bad brancard....enz. Woensdag gesprekje met afdelingshoofd om te kijken wat we gaan doen. Zelf denk ik niet dat het er beter op gaat worden als ik mijn werk na een week weer hervat. Ik ben helemaal GEEN thuis zitter, maar wil het straks niet zover laten komen dan ik plat moet, er loopt hier nog een mannetje van 4 rond die de nodige aandacht en zorg wil. Zal ik voor mijn verlof nog werken of zullen ze me over een maanden pas weer zien....? Eerst maar aan mezelf denken!
je zegt het zelf al, eerst maar aan jezelf denken! al eens gedacht aan een fysio? misschien even bellen en kijken of je geholpen kan worden? veel sterkte!