Wil graag even jullie mening!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LadyAnn, 4 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    Hoi Allemaal

Ik ben sinds deze cyclus begonnen met ovulatie testen nou waren ze hele week echt negatief. Alleen controle streep zichtbaar. Zondag zagen we echt een licht streepje en Maandag nog duidelijker streep, maar nou moeten ze volgens de verpakking net zo duidelijk zijn als de controle streep. Dit was niet het geval. Nu vanmiddag weer test gedaan en die was echt weer negatief niet 1 vaag streepje.
    Nou had ik gister ook doorzichig wit slijmpropje( :oops: sorry) en beetje zeurderig gevoel dus wij hebben gister wel geklust.

Maar denken jullie ook dat het dan toch mijn ei wel was?

En als gister de ovu test streep gaf, komt ei dan nog of is die dan geweest?
    test meestal rond 18.00 vandaag iets eerder dus.

Wat denken jullie?

Alvast bedankt!

2. 2bb

2bb Niet meer actief

Bij mij wordt de test nooit superpositief, maar ik heb bewezen elke maand gewoon een eisprong, dus heel goed dat je hebt geklust! Misschien voor de zekerheid vanavond nog een keer ;)

3. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    haha ja dat zei me vriend ook al. Ik sport altijd op maandag en dinsdag dus dan ben ik vaak te moe maar nu heeft ie geluk :p hoop echt dat het mij ei dan ook is geweest dan is mijn cyclus iig kort mocht ik niet zwanger worden en daar ben ik ook al blij mee.
    bedankt voor je snelle reactie:)

Vaag eigenlijk he dat ze dan niet super positief worden? misschien door de tijd ofzo?

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Bij sommige worden de testen idd niet positief

Bij jou lijkt het me een goed teken dat ze nu wel donkerder werden en eerst helemaal geen streep zichtbaar was!

Ik denk dat de ovutesten zo voor jou positief zijn!

Voor de zekerheid zou je door kunnen testen en dan weet je zowiezo genoeg aan het einde van je cyclus

Goed dat je gister geklust hebt, bij mij is het vaak zo de dag na mijn posi test, dus de dag dat de test weer negatief is dat ik mijn eispring heb, dus grote kans dat bij jou ook vandaag je ei pas is, dus ik zou nog een keer voor de zekerheid klussen als ik jou was!

5. 2bb

2bb Niet meer actief

Ja dat schijnt te kunnen, zo'n test is snel te vroeg of te laat icm je LH piek! Ik ken dat gevoel hoor, lekker afgemat en dan "moet" je nog hahaha. Dus ondanks je sporten dus nog een keer aan de slag: veel plezier

6. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    Ohh werkt dat zo met je ei.
    Ja vandaag weer echt maar 1 streep dus mijn gedachten waren nog niet zo raar dat me ei gaat springen:) morgen nog even testen maar zou fijn zijn als niet zo lang meer hoeft. haha 4 uur niet plassen is erg hoor :)
    Fijn jullie reacties wordt ik even gerustgesteld.

7. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Bij mij werden ze ook nooit zo donker als de controlestreep, maar wel donkerder dan op de andere dagen en zie mijn banner voor het resultaat ;)

8. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ik zou als ik jou was nog even doortesten, bij mij worden ze soms ook even ietsje donker, terwijk ik pas later in de cyclus mijn ei heb, en de test dan wel overduidelijk positief is!
    Succes! ;)

9. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    wel stom dat er dan in zo'n bijsluiter staat dat ze net zo donker of donkerder moeten zijn voor positief resultaat.
    @ Pioen ga ik ook doen zekerheid voor alles dan toch.
    @ Kaatje gefeliciteerd hopelijk mag het dit keer wel bij jullie blijven. succes!

Deel Deze Pagina