Witte afscheiding na ei

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sterretje08, 4 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Ik heb op internet overal gezocht maar kan tot op heden niet echt de info vinden die ik eigenlijk zoek

Ik heb deze maand gelijk een dag naar de eisprogn last van een gigantische (sorry) klodder witte afscheiding

Nu las ik dat via de billingsmethode word gezegd dat als je 3 tot 4 dagen na je ei dit hebt je eitje dan afgestorven is?
    Overal word wat anders gezegd, dus ja wat moet je hier van geloven?

Maar mijn vraag is eigenlijk, zijn er dames die er ervaring mee hebben dit al zo snel na hun ei te hebben en niet pas later na een dag of 4?
    Over al lees ik over afscheiding een aantal dagen na ei, maar nergens gelijk een dag na de eisprong

Kan iemand me vertellen wat het zegt om gelijk een dag na je ei deze witte papperige afscheiding te hebben?
    Gaat dit ook om een dode eicel, of is dit onzin?
    Zijn er meiden die dit hebben als ze zwanger zijn of juist niet, een teken dat het niet gelukt is?

Ik weet iedereen is anders, maar was gewoon benieuwd naar andere ervaringen!

Bedankt!

2. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ik had ook een dikke klodder witte afscheiding, denk niet dat dit een dood eitje is hoor, had het ook meteen na eisprong.
    Dus niet 3/4 dagen later ;)
    T is maar weer afwachten! ;)

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nee dat leek me ook sterk, maar dat is het enige wat ik kan vinden erover

Vond het toch al vreemd, overal staat ook pas dat afscheiding na een aantal dagen na je eisprong weer komt...

Hoe komt het er dan wel nu al?

4. 2bb

2bb Niet meer actief

Afscheiding is bij iedereen anders, het soort en de kleur zegt echt helemaal niks, noppes, nada over je eitje. Je kan zwanger zijn, maar ook niet, dat zul je pas over twee spannende weken weten.

5. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Geen idee... t vrouwenlijf zit maar raar in elkaar :) ;)

6. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    mmm, dus het wil waarschijnlijk niets zeggen...

't is zeker maar een raar iets het vrouwenlichaam :(

Denk je te weten hoe je cyclus is, je slijm enz, maar dan komt er toch weer wat nieuws om de hoek kijken :(

7. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Je zegt het zelf al. Iedereen is anders, dus wat maakt voor jou het verschil dat je het weet?

Oh dit Kopieerde ik uit de uitleg van de billingsmethode:

Deel Deze Pagina