Weet niet of dit goede topic is, maar tref denk ik de meeste mensen. Heb 3 dozen jongens kleertjes gekocht, van maat 56 tot peuter maat. Nu is bijna alles wat verwassen en/of niet mijn ding. Vind ook niks om op marktplaats te zetten. Weten jullie een goede organisatie waar ik ze heen kan brengen? Voor arme ouders in Nederland of kindjes / weeshuizen in het buitenland?? Ik breng ze graag naar iets wat het hard nodig heeft dan dat ik het weggooi. Maar ben zelf helemaal niet thuis in organisaties ed.
blijf van mn lijf huis misschien. Vaak vertrekken vrouw en kinderen met de hoognodige spullen. Hier in t noorden hadden ze er wel belang bij, ga binnenkort de zolder opruimen en breng daar mn kleertjes heen. Zit vast wel een huis bij je in de buurt
Woon trouwens in Drachten, maar meestal hebben organisaties meerdere wegbreng plekken toch door het land?? Blijf van mn lijf huis is idd ook wel een goede.
Hier breng ik ze altijd naar het consultatiebureau....daar komen ook veel ouders die weinig hebben Liefs
Op internet vindt e best wel wat organisaties...ikzelf ga nu 2 zakken naar de kerk brengen en die zorgt dat het bij het goede doel terecht komt...ga even zoeken hoe ze ook alweer heten..
Zelf ben ik inzamelpunt voor de Stichting Baby Hope. Je kunt de kleertjes ook naar 1 van 'onze' inzamelpunten brengen t.b.v. de vele projecten die ze ondersteunen. Ik weet niet of alle inzamelpunten kleertjes innemen (dit i.v.m. opslagruimte), maar je kunt altijd even informeren. Overigens zit ik in Assen... Mocht je geïnteresseerd zijn, kun je even kijken op Stichting Baby Hope - home Ik ben benieuwd of je een bestemming zult vinden!
Hier is de voedselbank er ook erg blij mee, Ook kleding van ons zelf breng ik daar wel heen. speelgoed willen ze ook graag hebben
Blijf van mijn lijfhuis, goede tip, daar wil ik de kleertjes van mijn kind wel heen brengen, maaaaarrrr wat is het adres? Die worden toch altijd geheim gehouden?
Volgens mij zijn er gewoon in elke regio blijf van mijn lijf huizen. Maar degene die echt onderduiken zitten op geheime locaties. Ik reageer even op de pb'tjes want mensen die het hier niet breed hebben en graag ook willen kijken of er wat bij zit zou natuurlijk helemaal top zijn. Vind het belangrijk dat ze gratis blijven en niet naar een kringloop gaan die er geld voor gaat vragen bij de verkoop. Ik heb ze ook gekregen. Zitten ook enkele nieuwe dingen bij, maar meeste is gewoon al vaak gewassen.