Dit is mijn man zijn buikje op 19 weken, Hahaha, hij wou er ook eens opstaan ik ben zelf iets aan de mollige kant en mijn buikje is nog niet echt heel duidelijk zichtbaar. Komt nog wel. Wie heeft nog de ervaring dat de man een aantal kilo's bijkomt, gelijk met jou?
hahah vind het wel een leuk idee hoor en manlief komt hier harder aan als mij Elke keer als ik trek heb neemt hij ook iets.. maar mijn lichaam heeft het duidelijk harder nodig dan dat van hem
hoi, hihi, wat een leuke foto voor het geboortekaartje! Ik heb weleens gelezen dat bij mannen ook echt hormonale veranderingen plaatsvinden in de zwangerschap, maar kan het niet meer navertellen (stond geloof ik in de krant een keer een artikel). Jullie kunnen best een wedstrijd gaan doen na de bevalling; wie het eerste zijn buikje weer kwijt is!
Mijn mannetje is ook synchroon zwanger, die begon ook aan te komen.. Hij is van de schrik ook weer aant afvallen, gaat elke avond een stuk mountain bike HiHiHi.. Heb een hele goeie band met mijn Broer en die doet ook mee alleen dan met domme uitspraken etc. Want daar heb ik erg veel last van dat ik echt dom ben af en toe..
in het begin groeiden we even hard toen was ie een beetje geschrokken hoeveel ie was aangekomen dus hij ging daarna weer afvallen nu is ie ondertussen weer iets kwijt van zn extra kilootjes groetjes
Hahaha bij manlief zag je veel eerder een buik komen dan bij mij. Nu ben ik hem wel voorbij en dat is maar goed ook haha zou niet goed zijn als hij zo'n flinke buik zou krijgen. Ik ben nu 4kg aangekomen maar heb meer buik dan hij nu haha. Hij is 9 kg aangekomen lol
Als hij hetzelfde eet wat ik eet valt ie enorm af, mijn eetlust is behoorlijk verminderd dan voor mijn zwangerschap. Gelukkig eet vriendlief nog gewoon wat ie altijd at. ik wou dat ie net als mij wat aankwam want hij kan wel wat extra kilo's gebruiken vind ik! Helaas kan ie eten wat ie wil hij voetbalt het er zo weer af (2x per week)
Er is zelfs een echte medische naam voor dit verschijnsel; "Couvade syndroom". Op Couvade - Wikipedia kun je er meer over lezen. Mijn vriend doet dus ook met mij mee....als ie maar geen weeën krijgt strakjes.....
vriendlief vreet sowieso veel meer dan ik Telkens als ik denk dat we nog lekker een restje hebben voor morgen, eet ie alles op. Hij is ook bijgekomen, maar dat ligt echt niet aan mij! Want hij snoept, eet en smost veel meer dan ik! haha
m`n man probeert het wel. Hij gaat steeds met een holle rug staan en dan helemaal z`n buik naar voren drukken maar zodra ik dan ook zo ga staan wil ie niet meer hihi. Hij kan trouwens ook alles eten wat hij wil, aankomen doet hij niet. Moet wel eerlijk zeggen dat ikzelf ook nog onder mijn startgewicht zit dus het valt bij beide mee. Liefs
Hier ook een vent met last van het couvadesyndroom! Heeft geen trek, en heeft net als ik rare babydromen en last van nesteldrang! Het eerste wat hij zei toen de test positief was: Oooh, dan ga ik vandaag even strijken en schoonmaken
Wat een ontzettend leuke foto. Heb jier ff in mijn eentje zitten grinniken. Manlief is nog niets aangekomen. Maar volgens mij heeft ie ook een lintworm.
Mijn man is wel een aantal kilo's aangekomen, oa door mijn vreetbuien af en toe. Doet gezellig mee. Ik denk ook dat ie een beetje last heeft van nesteldrang. Het liefst wast ie alle kleding al. De babykamer is in ieder geval al uitgesopt.