Hoi, Ik ben er net achter dat ik (zoals het nu lijkt..) bijna 5 weken zwanger ben. Nu had ik altijd een plat buikje en een normale borsten (Cup B). Sinds vorige week pas ik alleen cup C/D en er zit echt een bolling in mn onderbuik. Mn vriend zegt dat het niet anders kan dan dat dit komt van de zwangerschap maar jeetje, kan dit? Ik ben verdorie nog maar 5 weken zwanger? In mn album staat een foto van mn buikje.
ja dat kan meisiej maak je nie druk ik ben ook bijna 5 weken en je darmen zetten op is nog nie echt het kindje dat kom pas na 2.5 maand. Maar het hoord er allemaal bij ik heb ook tijdje gehad maar het zakt wel al die hormonen spellen door je lichaam suc6
Ja, zijn idd je darmen. Onder invloed van hormonen zwellen die een beetje op en er wordt ook alvast ruimte gemaakt voor je baby. Heel normaal allemaal.
Aha, kan daardoor de ehh "ontlasting" iets minder makkelijk gaan? (Naja minder, het gaat gewoon haast niet! )
nou en of, ik heb gelukkig maar twee dagen last gehad van verstopt zijn, maar dat kan wel degelijk, hoort erbij... zorg dat je voldoende drinkt dan kan je ook beter naar het toilet, en anders rosevicee laxo schijnt ook erg te helpen..
Ik heb veel symptomen van zwangerschap, zelf weet ik niet of ik zwanger ben. Ik heb hele gevoelig borsten en zijn ook groter geworden en veel donkerder, eerst had ik cup b en nu pas ik al bijna D, dat is tog niet normaal ? Ik heb best last van me onderbuik en ben ook vaak heel duizelig. Mijn ontlasting is hard, terwijl ik dat normaal niet heb. Ik moet nu ook vaker plassen en moet langer slapen om echt uitgerust te zijn. Ook heb ik last van hoofdpijn. Mijn menstruatie is normaal ook heel onregelmatig of helemaal niet, dat kan nog een reden hebben, ik gebruik de prikpil Mijn moeder en mijn vriend denken dat ik zwanger ben en ben pas 17 jaar, me moeder gaat op 6 april een zwangerschapstest halen zodat ik hem 7 april kan doen, tot die tijd wil ik gewoon alle informatie of ik nou wel of niet zwanger kan zijn. WIE KAN MIJ DEZE OMSCHRIJVING BEANTWOORDEN ?
Hoi Sheryna, waarom zou je niet nu al een zwangerschapstest doen? Als je zwanger bent, kun je het maar beter meteen weten, zodat je er rekening mee kunt houden (dingen die je beter niet meer kunt eten en drinken). Slik je bijvoorbeeld foliumzuur? Als je inderdaad zwanger bent en het nog niet slikt, zou ik daar zo snel mogelijk mee beginnen. Spannend hoor!
Ik slik nog niks, maar mijn moeder wil pas 7 april de zwangerschapstest gaan halen. Maar ik heb ook de prikpil, daar kan ik dan maar beter mee stoppen als ik zwanger ben tog ? Ik zou wel kijken wat er uit komt, dan laAt ik het wel weten, of ik zwanger ben of niet. Ik ben 27 feb. 17 jaar geworden, beetje jong he om zwanger te zijn Ik ben zelf tegen abortus, mijn moeder was op haar 13de zwanger, toen was ze verkracht, toen moest ze het weg laten halen. Het is nu bijna 25 jaar geleden en heeft er nu nog spijt van, ook al was het haar keuze niet. Niet alleen daarom ben ik tegen abortus maar ook omdat je gewoon je eigen kind vermoord, daar doe ik echt niet aan. Me moeder staat helemaal achter me, als ik zwanger ben, maar ze is er niet echt blij mee. Ik heb ook blauwe lijnen op me borsten sinds een week, hoelang zou ik al zwanger kunnen zijn ? Me moeder zegt, misschien ben je al 3maanden zwanger Groetjes
Als je misschien al 3 maanden zwanger bent, waarom wil je moeder (je kunt toch ook zelf een test kopen?) dan pas 7 april een test halen? Ik snap de logica hier niet van? Het is toch jou zwangerschap, dan kun je toch ook zelf een test halen?
ik heb precies hetzelfde kleinwonder. Ik ben redelijk dun...cup B...en platte buik...nu heb ik ook een "buikje" en inmiddels een cup C...moest ook even wennen dat het bij mij zo snel zichtbaar was...maar het hoort erbij (ik zal zo de eerste "bollebabybuik"foto's in m'n album zetten )
ja ik ben het helemaal met kleinwonder eens.. zo snel mogelijk een test halen! en niet lang wachten! t is toch belangrijk dat je het weet.. en as je zwanger bent moet je toch op dingetjes gaan letten.. en je hebt controle's nodig! helemaal als je misschien al 3 maanden zwanger bent! Succes.. en ik zou zeker niet wachten tot 7 april!
Hai meid, heb precies hetzelfde... ennuh poepen? Pfffffff hou op schei uit! Ik word snachts wakker om 3 uur met vreselijke kramp...en dan 10 minuten later moet ik poepen echt vreselijk! Ennuh dat buikje heb ik ook hoor...dat zijn inderdaad je darmen die zetten heel erg op in het begin van je zwangerschap!
Ja, zo'n idee had ik ook al, ik wil niet langer in de spanning zitten, of nou wel of niet zwanger ben. Zeg eens eerlijk, vinden jullie mij niet een beetje jong Ik ben net 17 geworden. Het is niet helemaal mijn schuld, ik gebruik de prikpil, ik dacht, daar word je tog niet zwanger van, maar mijn moeder had hetzelfde vroeger. Ik heb op dit moment een steekgevoel in me buik, dat heb ik na inspanning, bijv. eventjes naar de winkel of naar de wc... Als ik op bed lig in een verkeerde houding, doet het al pijn. Ik kan ook niet meer op me buik liggen, want dan doen me borsten erg zeer. Er zitten ook duidelijk zichtbare blauwe lijnen op me borsten en me tepels en rond om me tepels word het al aardig donker. Ik ga morgen een test halen voor woensdagochtend, dan laat ik jullie in de loop van de dag wel weten wat uit de test is gekomen Groetjess..
Ik heb vooral 's avonds last van een opgezette buik. En grote boodschappen lukken helemaal niet meer....
Ja ik heb je buikje gezien en dat zijn je darmen hoor Ik had dat ook al zo vroeg in de zwangerschap en omdat ik mager ben viel het extra op! Je darmen worden luier als je zwanger bent, dat merk ik hier ook en dat soms niet zo plezierig
Ik heb vandaag de test gedaan, maar kwam negatief uit, tog vertrouw ik het niet helemaal, dus heb nog een volgende, en als die ook negatief is, dan ga ik naar de dokter, om te kijken wat er dan wel aan de hand is. Ik moet de test voor de 2de keer doen op de dag dat ik eigenlijk ongesteld moet worden, dus dat wordt 7 april. Is wel een beetje spannend, als ik de 2de test positief heb Maar komt uiteindelijk hoop ik wel goed