Hoi Jolanda. Leuk dat we blijven mailen want ik vind het altijd zo leuk als er iemand zwanger is. En word dit je eerste baby of heb je al kinderen? Mijn kindjes zijn al 6,4,en 2 jaar. 2 meiden en 1 jongen en het is fantastisch om moeder te zijn en geniet elke dag van ze. Groetjes van Esther
hoi essie ik heb ook al 2 kinderen 1van 13 en 1 van bijna 10 alletwee jongens dus dit kindje word een echte nakomeling moet helemaal weer opnieuw beginnen haha maar hb er wel weer zin in as maandag heb ik de 20 weken echo hoop dat alles goed is ik laat het je wel even weten
Goedemorgen Jolanda Jeetje twee jongens dat is ook leuk zeg. Ja ik heb dus Charlotte is 6 jaar en Isabella is nu 4 jaar en geweldige meiden en Bryan is nu 2 jaar oud en hele erge vrij doos. Toen ik zwanger was had ik echt niet door dat er een jongen in mijn buik zat want ze konden het niet zien in het ziekenhuis dus we kregen het pas te horen in de 8ste maand van de zwangerschap en dat bij ons laatste gesprek bij de verloskundige. We vonden het natuurlijk extra leuk dat we er een jongen bij hebben. Spannend dat je maandag de 20 weken echo hebt. Ga je ook een pret echo maken?met een video of dvd erbij? Ik wens je een fijn weekend en wie weet spreek ik je nog. Groetjes van Esther
hoi essie nou vandaag de 20 weken echo gehad en alles was ok ben zo blij verder laten we geen pretecho doen want mijn vriend is internationaal en kan niet steeds vrij nemen maar we hebben mooie fotoos van de echo meegekregen vandaag al een echte mensje prachtig groetjes jolanda
Nou daar reken ik in ieder geval niet op Essie, niet met de achtergrond zoals deze nu bij ons is. (ik hoop dat het toch nog een keer mag lukken natuurlijk) maar waarvan ik dat jeuk gedoe heb? ik zou het niet weten, ben blij met die zalf want het werkt wel heel erg goed. Ik hoop voor jou in ieder geval dat je cyclus zich gauw hersteld en nog meer dat je je gauw bij de zwangere mag melden meid liefs mamatje
Hoi Essie1975 ik slik geen tryginon, maar herken je verhaal wel helemaal. De afgelopen dagen heb ik een aantal testjes gedaan, omdat ik, ondanks pilgebruik, meerdere zwangerschapskwaaltjes heb. Een balgevoel onder in mijn buik, lage rugpijn, veel plassen, moe, misselijk 's ochtends, steken in mijn lies (afwisselend links en rechts), een trekkend gevoel bij mijn heupen (die ik ook had bij mn zwangerschap), jeukende pukkeltjes (ik heb cremor triamcinoloni ertegen van dokter) en mijn psoriasis speelt weer op. De adviezen van mijn dokter waren, of een periode ontpillen en zien of de kwaaltjes weggaan, of doorslikken en me er niks van aantrekken. Daar ben ik dus mooi klaar mee. Ik heb hier trouwens last van sinds een miskraam (door de pil heen) in juli 2007, nu dus bijna 9 maanden.