Pijn na plaatsen Implanon

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Twinkeltje, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twinkeltje

Twinkeltje Actief lid

4 jan 2008
    131
    0
    0
    Afgelopen donderdag heb ik de implanon laten plaatsen. Plaatsen viel wel mee, maar blijf nu een zere arm houden. Als ik het stoot of eraan kon, doet het pijn. Is dat normaal? Iemand ervaring?

2. Sonja165

Sonja165 Actief lid

25 feb 2009
    161
    0
    0
    Hoi Twinkeltje.. Ja dat had ik ook en dat duurde ongeveer een weekje bij mij ;)

Succes er mee

3. girlpower mama

girlpower mama Actief lid

6 dec 2006
    258
    0
    0
    Assistent filiaal manager
    Amersfoort
    mag ik vragen wat bij jullie de rede is geweest om zo staafje te plaatsen.
    Want ik wil het zelf ook. Ik zit nu aan de pil. maar ik vergeet het 4 a 5 keer in de maand. we gebruiken ook nog een condoom erbij. en een spiraaltje lijkt mij niks.

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik ben ook wel benieuwd hoe het werkt
    ik ken alleen de pil en spiraaltje
    en zit nu te twijfelen wat ik ga doen
    pil, spiraaltje of inplanon

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    ik heb m zelf een aantal jaar geleden ook gehad...en de reden die had was dat ik zooooo vaak mn pil vergat en ik het risico niet wilde lopen om toch zwanger te worden op dat moment.

Heb trouwens ook een weekje die pijn gehad...er zit toch iets in je lijf wat vreemd is...en daar moet het even aan wennen

6. Sonja165

Sonja165 Actief lid

25 feb 2009
    161
    0
    0
    Ik heb voor implanon gekozen omdat het bewust hormoon elke dag slikken op een gegeven moment zo tegen begon te staan dat ik de Mirena eerst geprobeerd heb . Elke maand had ik met Mirena het gevoel dat ik aan het bevallen was :( Niet fijn dus . Toen hoorde ik mijn vriendin over de Implanon en ja hij heeft anderhalf jaar gezeten en ik moet zeggen het was super ;)

Succes

7. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Twinkeltje, die pijn is normaal en het kan een tijdje blijven. Bij mij duurde dit ook een weekje à anderhalf.

Ik heb toendertijd gekozen voor het Implanon omdat ik niet tegen de pil kon. Heb twee verschillende gehad en kon tegen beide heel slecht, door de tweede pil zelfs zwanger geraakt (helaas mk).
    Mijn eerste Implanon de volledige drie jaar gehad. Daarna een tweede gekregen die ik bijna 2 jaar heb gehad. Heb hem laten verwijderen omdat we graag voor een kindje wilden gaan. Daarna duurde het 'slechts' 45 dagen tot mijn eerste menstruatie, en de ronde daarna was ik al zwanger! Heb nu een schat van een zoontje! :D

8. girlpower mama

6 dec 2006
    258
    0
    0
    Amersfoort
    Ik heb toch gekozen om een implanon te doen.
    vanmiddag wordt ie geplaats. ben benieuwd.

9. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik heb er ook eentje laten plaatsen en ik vroeg mij af of het normaal is dat je een tweede pubertijd ingaat , want ik heb me toch een last van bulten en puistjes , niet normaal :rolleyes: zit gewoon van boven tot beneden onder de bulten en ze jeuken ook nog eens als een gek ,, is dit normaal ?

10. girlpower mama

6 dec 2006
    258
    0
    0
    Amersfoort
    Zijn het geen gal bulten wat je hebt. die komen en gaan en ze jeuken ook nog eens verschrikkelijk. het lijken net van die brandnetel bulten.
    Kijk anders hier even op. bijna onderaan de pagina staan de bijwerkingen

http://www.anticonceptiepil.nl/content/ ... planon.pdf

11. girlpower mama

6 dec 2006
    258
    0
    0
    Amersfoort
    zoals eerder in een bericht heb ik een implanon laten plaatsen.
    het plaatsen wie reuze mee.
    en ik heb geen last van die plek waar het zit. heb wel een grote blauwe plek.

12. Sonja165

Sonja165 Actief lid

25 feb 2009
    161
    0
    0
    Hoi ik kreeg daarna wel last van puistjes ja en kwam ook wat aan , maar jeuken nee geen last van gehad maar heb je de bijsluiter gelezen ;) Daar staat ook in dat puistjes een van de bij werkingen is

Succes er mee !

Deel Deze Pagina