Dit probleem komt mij zooo bekend voor, zelf heb ik echt een paar mooie namen ( dat vind ik zelf dan) maar mijn man vind het tien keer niets. hij heeft uit zijn vorig huwelijk ook twee kinderen die wij samen fulltime opvoeden en die hebben namen die ik nou weer NOOIT zou hebben gekozen. Zo vind ik voor een jongen Sascha helemaal geweldig en Shawnee ook heel erg mooi die kan overigens voor allebei maar helaas ik denk niet dat het er in zit. Martijn vind ik ook te ouderwets maar goed smaken verschillen uiteraard hoor . esmeralda vind ik opzich wel kunnen maar ook iets aan de truttige kant. Maar nogmaals ieder zijn eigen smaak hoor. liefs Jet
Nee, Martijn dat is sowieso niks, en Esmeralda vind ik zo lang. Ik denk altijd zo van "Esmeralda eten!" Esmee vind ik wel weer leuk klinken en lijkt er een beetje op. Succes meid!
sorry,ik kan ze ook niet mooi vinden,zoals al eerder was vermeld in een berichtje zijn ze beiden een beetje ouderwets,ga een beetje op de amerikaanse tour,zoals bridgett,vince,aydin,jayson,darryl,Chimène,Claire,internet stat vol met namen leef je uit zou ik zeggen. groetjes miranda
esmaralda vind ik iets vreselijks je gaat het afkorten naar es als de kleine wat ouder is mijn zoontje jesse (zoals je het zegt niet op zijn americaans ) noem ik ook jes en de jongens naam vind ik wel aardig maar er zijn zoveel namen meis dat er vast wel een paar bij zitten die jullie samen mooi vinden suc6 ermee liefs diana
Esmeralda vind ik niks, maar je kan dan Esmé noemen. Martijn gaat wel, kan je weer Tijn van maken. Jayden, Dylano vind ik dus echt verschrikkelijk. Bo vind ik super!
ik merk dat Tijn weer wel in de smaak valt ik vindt dat persoonlijk nog minder leuk dan martijn bij Tijn denk ik meteen aan Teun
ik vind die namen ook echt niets aan, niet mijn smaak.. maar de namen die je zelf net opnoemde vind ik echt mooi, vooral die voor een jongen.. dylano
Ja, ik dus ook! Ik krijg ZO VEEL geboortekaarttjes met Britt, Sophie, Lieke, Luna, Sem, Daan, Koen en Kasper, dat is echt NIET leuk meer! Daar ben ik dus ook echt helemaal op uitgekeken. Maar ik zou zelf nooit kiezen voor een naam uit de top20 al is het alleen omdat je kind dan met nog 5 van dezelfde namen in de straat woont/ in de klas zit/ op sporten zit etc.
Dat heb ik dus ook. Vroeger zat ik met 3 sandra's en 2 sabrina's in de klas. Toen de mode namen. Dat was altijd erg verwarrend.
Dylan,.. 90210.. neuh (ook al hebben vrienden een geweldig jochie die zo heet) Martijn.. nee 130x per wijk (ken er minstens 5) Esmeralda, nee, echt niet. (mijn nicht heeft een dochter die zo heet.. pff.. het klopt gewoon niet) Dylano.. neem dan Delano.. is mooier, vind ik. mannen komen soms met namen joh... gewoon doorgaan, zeg bijvoorbeeld dat je zijn inbreng heel leuk vind maar of hij ook mooie namen weet die iets minder vaak voorkomen. Laat blijken dat hij het goed doet en stimuleer hem een beetje. Zul je zien, komt ie straks met fantastische namen! Blijf je hubs positief benaderen anders wil ie straks niet meer meedoen in de namensessies.
het is ook zo moeilijk om samen een leuke naam te kiezen.. voor een meisje weet ik het al wel als mijn man het ermee eens is maar voor een jongen.. pfffffffffff vorige keer kwam hij aanzetten met tristan..... vind ik persoonlijk een beetje een hondenaam dus zal nu ook wel weer erg moeilijk worden! we zullen zien, gelukkig nog tijd zat! martijn en esmeralda.. nee.. niet mijn smaak.
Ik vind esmeralda met een E niet mooi, EsmAralda daarentegen wel en klinkt ook mooier. Verder zou ik voor beiden niet kiezen. Mijn neefje heet Martijn en mijn zus heet Esmaralda (let wel, dit wordt vaak als Essie of Es afgekort hihi)
Ik vind Esmeralda ook een beetje misterieus, doet me denken aan de zigeunerin in 'De klokkenluider van de Notre Dam' Ik zou mijn dochter zo niet noemen, maar vind het ook weer niet heel vreselijk. Had vroeger een vriendin die zo heette, werd idd ook ALTIJD Essie genoemd. Martijn een beetje ouderwets en gewoontjes, maar zeker niet heel vreselijk ook Ik vind Bo en Britt heel leuk, Jayden ook... Dylan gaat, maar Caitlin en Dylano vind ik persoonlijk weer niks. Het samen eens worden over de naam van je kindje is het moeilijkste wat er is, ik weet er alles van! Ik kan je alleen maar VEEL STERKTE wensen
vreselijk martijn..is echt een afgebruikte naam..esmeralde vind ik te TE voor amerikaanse namen..tsja..ik vind dan bijv. Dean wel wat..dat jayden etc. dat heeft iedereen of damien..dylan pff lees het steeds op dit forum.. Maar moet zesggen ik heb me nooit verdiept in nederlandse of amerikaanse namen..wij kiezen gewoon voor turkse namen
hallo iedereen heeft het hierover tijn maar dat vind ik pas een stomme naam. heb net wat zitten zoeken en ik vind Isabella ook wel mooi heb er meer dus ga vanaaf ff lijstje overhandigen en dan laat ik jullie het morgen weten xx jessey