Geduld word op de proef gesteld

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kweb, 27 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hey hallo meiden,

Ik moet even van me af schrijven hoor….Ik word zo`n beetje gillend gek.
    Ik zit 3 dagen voor NOD (dit is een geschatte cyclus) Mijn cycli varieren met lf`s van 9 tot 13 dagen. Ik zit nu op 11dpo. Tot nu toe heb ik maar 1 lf van 13 gehad en de rest allemaal 9 en 10 dagen. Dus ik ben op de goede weg nu ik al op 11 dpo zit. Langste cyclus 33 dagen

Gister heb ik getest met een vroege test van testpoint, deze was negatief. Nouja, kan nog te vroeg geweest zijn. Vandaag op 11dpo nog een gruwelijk hoge temp (voor mijn doen) heb ik vanmorgen vroeg op mn werk een klein veegje rood gehad. Natuurlijk schrok ik en dacht dat het mijn ongi was. Echter daarna niets meer…. Normaal is bij mij elke ronde hetzelfde als ik ongi word. Smorgens valt mijn temp ineens tot onder de coverline (of nog iets erboven) op mijn werk heb ik dan eerst 2 of 3 bruine vegen (en flink…het hele wcpapier zit onder) als ik daarna dan weer naar het toilet ga, is de ongi hevig doorgebroken. Tot nu toe heb ik daar de klok op gelijk kunnen zetten. Het is nu 14.45 en nog steeds niets te zien.

Ik heb me altijd laten vertellen dat alleen bruin bloed op een evt innesteling kan wijzen maar dat rood bloed meestal een slecht teken is. Nu heb ik vandaag hier en daar wel gelezen dat meerdere meiden op 10/11 dpo een rode veeg hadden en even later posi testte. Het was ook niet echt een veeg, meer een beetje spotting op het wcpapier. Heb ook even aan mn bbm gevoeld maar geen bloed te bekennen.

Uiteraard weet ik dat er niets anders op zit dan wachten, maartoch…..lijkt ook wel of ik momenteel nergens anders aan kan denken.

Zijn er andere meiden die dit herkennen en toch posi hebben getest?

Liefs kweb

2. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Hoi Kweb,

Ik heb nog geen ervaring met testen, ik zit ook pas in de eerste ronde. Maar je kaartje ziet er wel goed uit. Je temp blijft een beetje stijgen, terwijl je bij de vorige ronde een plateau had in je temp, die curve was veel vlakker. Maar ja, wat heb je eraan? Altijd maar weer dat eeuwige "nog even afwachten". Heel veel succes met wachten, duim voor je dat het goed is [-o<

3. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Dank je meis, voor je reactie.

word er gewoon erg onzeker van en alles is zo tegenstrijdig. Ik wil gewoon een posi test haha. Nou ik gooi er morgenochtend nog een testje tegen aan. Dan zit ik op 12 dpo kan ook nog te vroeg zijn, maar dan heb ik voor zondag/maandag altijd nog een testje over. Die testenfabrikant zijn echt multimiljonair door ons :)

4. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Je zou ook even kunnen wachten met testen, dan heb je minder kans dat ie vals negatief is. Scheelt ook weer in poen, je kunt beter je geld in eigen zak houden dan het cadeau doen aan de testenfabrikant. Wat het ook wordt, heel veel succes!
    Las net dat ik schreef dat we in de eerste ronde zitten, maar de eerste ronde hebben we al gehad, haha, foutje!

Deel Deze Pagina