De tweede. Ik vind het qua bedrag nog wel meevallen, maar ik kan me voorstellen dat dat voor iedereen anders is natuurlijk. Het ligt gewoon heel erg aan het budget.
persoonlijk zou ik voor de goedkopere gaan maar je kunt ook kijken naar wat je belangrijk vind, wil je écht de jurk van je dromen al is het maar voor 1 dag, kan je het missen, hoeveel wilde je voor de jurk uitgeven, ik vind die dag alleen al ontzettend duur een bruiloft duurd maar 1 dag een huwelijk je hele leven (als het goed is) als voor jou dé jurk heel veel uitmaakt dan zou ik voor de ultieme jurk gaan, maar als je je eigenlijk in die andere jurk net zo voelt zou ik voor de goedkopere gaan er is dus geen a of b antwoord in deze gevoel telt hierbij en het enige juiste gevoel is jou gevoel
oowwww dat is andere taal persoonlijk denk ik dat het heel goed is helemaal omdat bruidsjurken duur genoeg zijn, maar ik vraag mij tegelijkertijd ook af of mensen daadwerkelijk doorhebben dat die jurk eerst duurder was of ga je dat erbij vermelden, ik denk wel dat als diezelfde jurk bij jou 1000 euro goedkoper is dat men dan uiteraard eerder bij jou gaat kopen als elders helemaal deze tijden waarin we toch op de centen moeten letten. maar het komt niet echt overeen met je eerste post daarin vraag je duidelijk of iemand zou kiezen voor een duurdere of goedkopere jurk
Hahaha, ik dacht niemand reageert op mijn berichtje nr 15. Ik kon het niet meer veranderen in de OP. Het zal niet exact dezelfde jurk zijn he, maar wel dus 2 jurken in dezelfde prijsklasse. Dus niet de ene van katoen en de andere van zijde, bij wijze van spreken Ik had het in eerste instantie niet bij de OP gezet om de eerste reacties te polssen en wilde dit naderhand veranderen, dat kan normaal, maar het deeltje wijzigen is er uit
Doorzoeken. Je kan zelfs bruidjurken op maat laten maken naar jou smaak voor minder dan 1000 euro! Ik vind 2500 echt teveel voor een jurk die je maar 1 x aandoet, ookal kan je het je veroorloven. Ik zou echte rgeen jurk kopen die ik maar zo zo vind..
Dames, de OP had moeten worden veranderd, dit lukt mij niet meer, lees AUB mijn berichtje nr 15. Het gaat dus niet om een jurk die je ZOZO vindt. Nee je vindt ze beiden mooi, en de duurdere dus net ietsjes mooier. Ze zitten dus ook in dezelfde prijsklasse, maar die tussen de 500 en 1000 euro zijn dus via een budget bruidswinkel. Van oorsprong kosten ook deze jurken dus tussen de 1600 en 2300 euro ongeveer.
dat vind ik dus ook maar ligt ook aan je besteedbare budget. Als je die goedkopere pakt kun je dat andere geld weer in iets anders stoppen kwa bruiloft of je hebt het bedrag gewoon gespaard. En ik denk dat je in allebei heel mooi zal uitzien want zeg nou zelf echt iedereen staat een bruidsjurk geweldig
Ik had precies dezelfde dilemma, ik heb voor de tweede gekozen, maar met de mazzel dat mijn moeder m betaalde..
Ik zou de goedkopere kiezen. Uiteindelijk doet de jurk er toch niet toe. Het gaat erom dat jullie een leuke dag hebben en een super gelukkig huwelijk!
dat is altijd leuk! ik denk dat daar zeker vraag naar is! leuk zeg! lijkt mij ook wel gewelidg heel de dag vrouwen blij maken met prachtige jurken... zucht... trek de mijne ook maar weer eens aan binnenkort... kijken of ik het gevoel weer krijg hehehe
Als ik nu weer zou trouwen dan zal ik eerst naar een 2dehands bruidswinkel gaan. Ik heb toen ik ging trouwen heel veel geld aan de jurk uitgegeven nu zal ik dat nooit meer doen. Ik geef liever 500 euro uit dan 2000.
Ja he? En jouw jurk lijkt heel erg op de mijne, heb die van jou een keer hier gezien, en die blijft zooooo mooi, zucht, zou er zo weer om willen trouwen..... hahaha
Je zou hem best mogen zien, maar moet ik wel vragen of mijn man dat kan Zakelijk ben ik bijdehand, maar met een computer ben ik blij dat ik de aan en uit knop kan vinden hahaha
als de eerste trouwjurk ook heel mooi is en me goed staat, waarom zou ik dan extra geld uitgeven voor een jurk die net ietsje mooier is en ik toch maar 1 dag in mijn leven aanhoef? van het uitgespaarde geld kan ik weer andere leuke dingen doen
Al zou ik al het geld van de wereld hebben, ik zou voor de goedkopere gaan. Maar het blijft persoonlijk. Een trouwdag en vooral de jurk zijn nooit een droom van mij geweest. Ik ben voor de wet getrouwd in een spijkerbroek en bij ons kleine feestje heb ik mezelf in een galajurk gehesen van iets meer dan 100 euro. We hadden het geld ervoor, maar geen haar op mijn hoofd die dat aan een jurk voor een keer zal uitgeven.