Wil heel graag jullie mening horen.

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 29 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Kan je de dure jurk niet in China laten maken? Dat hebben een paar vriendinnen van me ook gedaan en zij hadden voor 200-300 euro hun droomjurk. Vroeger was de website www.peridress.com o.i.d. maar deze heet nu anders, weet alleen niet meer hoe.

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    1000 euro voor een jurk vindik nog veeeeeel te veel!!! Dat is gewoon duurder dan mijn auto :p

Ik denk dat er wel vraag naar is, mits de winkel wel een luxe uitstraling heeft. Zag bij een opgelicht programma eens zo'n winkel en dat zag er zo cheap ass uit. Ik denk dus als je goed maar toch heel stijlvol je winkel zou kunnen inrichten je bedrijf wel succes zou kunnen hebben omdat bruidjes willen wel een beetje leuk ontvangen worden in een winkel en zich tijdens het passen ook een prinsesje voelen en niet het idee hebben dat ze bij het leger des heils kleding staan uit te zoeken ;)

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Haha dat was ook niet de bedoeling. Het is de bedoeling dat de uitstraling net zo netjes is als een standaard bruidswinkel. Ik bedoel ik laat de bruiden echt niet passen op een betonnen vloer :p Gewoon normaal dus.

4. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
  5. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Ik heb niet alles gelezen, maar ik zou voor de tweede gaan als je het geld hebt. Heb je het niet, dan zou ik voor de eerste gaan, aangezien je die ook mooi vind. Maar ik moet er wel bij zeggen dat de tweede wel aan de dure kant is. Ik had mijn droomjurk op maat voor 600euro. En nu hangt ie in de kast :)

6. Vitamientjuh

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
  7. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik heb inderdaad ook een jurk in China laten maken (niet via die site maar eBay, dit zijn vaak dezelfde jurken als in een bruidswinkel maar dan zonder de gigantische winstmarge), ik was 125 euro kwijt voor een helemaal op maat gemaakte jurk.

8. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb er zelf nog nooit wat besteld maar 2 vriendinnen wel. Je kan een standaard maat bestellen of een jurk op maat laten maken. Op maat is iets duurder (15 dollar). Verzendkosten kan ik even niet zo snel vinden, maar ik dacht dat er ongeveer 100 euro bij komt aan verzendkosten, invoerbelasting etc. (invoerbelasting betaal je geloof ik bij een bedrag boven de 150 euro). Het is in ieder geval goedkoper dan een jurk in Nederland kopen.

9. Vitamientjuh

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Bedankt!

10. Vitamientjuh

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Mamabri, ik zou voor de iets goedkopere jurken gaan. Tegenwoordig kan je jurken namaken en zijn ze een stuk goedkoper. Veel vrouwen vinden hun droomjurk tussen de 'minder' dure jurken zitten. En als je jurken niet zo duur zijn, dan kan je natuurlijk meer klanten trekken.

11. PinkButterfly

PinkButterfly Actief lid

9 sep 2012
    441
    0
    16
    Ik zou de duurdere kiezen als ik met een miljonair het huwelijksbootje in zou stappen :)

Zonder alle gekheid, ik ben meer het type die haar jurk op MP zou aanschaffen, ik vind het allemaal maar achterlijke prijzen, je draagt het tenslotte maar eenmaal.

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dames, allemaal superbedankt voor jullie reacties, ik ga hier zeker wat mee doen, morgen gaat het ondernemersplan richting bank :)

13. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Ik had mijn trouwjurk uit China (afgelopen jaar), van "light in the box", voor 140euro, plus 30euro voor het op maat laten maken en iets van 50euro invoerkosten (geen verzendkosten boven bepaald bedrag). Iedereen vond mijn jurk heel mooi ;) je ziet van dichtbij wel dat het allemaal net iets minder netjes is afgewerkt, maar de trouwfoto's zijn er zeker niet minder om :cool: Hij zat ook als gegoten, en dat met een lengte van 1.85 :)
    Ik vind 500 euro al veel te duur voor een jurk die je maar 1maal draagt.. mijn moeder wilde betalen, ze zei 'max 1000euro', maar ik vind dat gewoon echt overdreven :p

14. misa

misa Niet meer actief

De goedkopere, omdat we een budget met alles hadden.

Ik heb toen ik ging trouwen een budget bepaald en wilde ook niets zien en aan hebben wat meer kostte. Is een veiligere optie! ;)

15. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    #75 cherryl, 2 dec 2012
    Laatst bewerkt: 2 dec 2012
    oeii lastige...
    Ik vind het prijsverschil wel heel groot... Als het een verschil van max 500 euro was, zou ik de duurste kiezen als die echt mooier staat dan de eerste.
    Maar 1000 euro of meer verschil, vind ik net iets te veel als ik me in die goedkopere ook een mooie en zelfverzekerde bruid zou voelen.
    maar dan moet ik me wel echt mooi en zelfverzekerd in die jurk voelen.

*** heb net je berichtje 15 gelezen ;) en ja ik zou bij voorbaat al naar een goedkopere bruidswinkel gaan, dus ik zou zeggen openen die handel en hopelijk kom ik dan ooit een jurk bij je kopen :D ***

Deel Deze Pagina