Mijn vriend en ik spelen graag bordspelletjes in deze donkere tijden IN de avond dus gezellig kaarsjes en en hupshakee we pakken een spelletje uit de kast. Welk gezeldschapsspel vinden jullie de leukste? Kan ik even tips opdoen hier en weer wat nieuws erbij kopen Wij spelen nu het liefst -rummicub -risk -monopoly Zijn de 3 favorieten Wat is jullie favoriet?
Voor met meer dan 2 personen absolute nummer 1 30 seconds !!! Absolute nummer 2 Boonanza ! Verder errug leuk: party animals koehandel halli galli elfenland voor met zn 2en; lost cities ballonrace
Met stip op 1 Mad-magazinespel (miss alleen wel leuker met meerdere spelers)... En verder, tja de leuksten (imo) zijn al wel genoemd...
De Kolonisten van Catan. Het enige nadeel is dat je dit niet met z'n 2-en kan doen. Wij hebben 'm uitgebreid naar 6 personen en spelen het geregeld met 2 bevriende stellen. Chippie en nootjes er bij, gezellig!
Zie al veel spelletjes staan die wij ook regelmatig spelen: - Boonanza - Carcassonne - Saboteur - Regenwormen - Geharrewar in de Sushibar En wij zijn helemaal dol op schotten totten! Is een erg leuk spel voor met 2 personen. (gaat al 4 jaar mee op vakantie en blijft leuk!!)