Hallo allemaal, Ik heb een beetje een lastig probleem. Ik werk namelijk in een dierenkliniek en werk veel in de ok en rontgen. Nu we dus bezig zijn met zwanger worden mag dat dus niet meer. Ook geen ok vanwege de gasnarcose. Dat ga ik dus vanmiddag vertellen. Ik vind het wel moeilijk om te zeggen, niet tegen mijn hoofd maar wil nog niet dat iedereen het weet. Vooral als het nog een tijd gaat duren voor het lukt. Ik heb het er al eens over gehad met de dierenarts met wie ik altijd werk dus dat is geen probleem en hij houd zijn mond wel. Ik heb nu ook een whiplash dus kan voor de overige mensen wel zeggen dat het beter is voor mijn herstel. En dan nu maar hopen dat het niet ineens moet voor spoed ofzo want dan moet ik het wel zeggen. Ik hoop dat het allemaal goed komt.
Hallo Sweepy, Toevallig, zit in het zelfde schuitje. Weet dat ik het direct moet vertellen, maar vind het zo jammer omdat ik het de familie nog niet eens verteld heb. Maar bij dit werk zul je wel moeten...
MeMe: Ook succes met vertellen. Het is leuk werk, maar dit is wel een nadeel Gelukkig zit mijn werk best ver van mijn woonplaats vandaan. Ik wil het mijn ouders enzo pas vertellen als het echt zo ver is.
Jeetje wat een lastige situatie. In mijn omgeving wist eigenlijk iedereen al dat wij graag zwanger wilden worden. Het heeft inderdaad zijn nadelen, maar ik zag er ook de voordelen wel van in. Wanneer ik zo gefrustreerd raakte omdat het niet wilde lukken kon ik er tenminste wel over praten. Ik vond dat altijd wel fijn. Maar goed je werk is natuurijk iets anders. Maar liever vertellen lijkt mij dan dat je het geheim moet maken en je zorgen moet maken over de veiligheid van je kindje. In ieder geval heel veel succes!
Gelukkig reageerde ze heel erg lief en begripvol. Toch blijft het vreemd om te vertellen dat je bezig bent. uiteraard hoop ik dat ik snel zwanger ben. Zodat ik het tegen iedereen kan vertellen. Het voelt toch niet goed om dingen te verzwijgen voor andere collega's.