Ik heb vanochtend een zwangerschapstest gedaan en ik heb een dun, licht roze streepje. Ik ben pas eenmaand geleden gestopt met de pil. Kan het in 1 keer raak zijn? Ben ik zwanger? Ik durf nog niet blij te zijn. Maar als t zo is, moet ik t wel weten, want werk in de operatiekamer en met röntgen.
Natuurlijk kan het in 1x raak zijn! En een streep is meestal een streep! Over 8 weken ga ik bevallen van mijn dunne lichtroze streepje. Maar met een foto kunnen we beter meekijken! Spannend he?
Kan zeker ik ben beide keren in 1 keer zwanger geraakt. Maar de eerste keer sta je inderdaad wel even gek te kijken! Alvast een voorzichtige felicitatie!
Heb ook wel symptomen, gevoelige borsten en tepels, buikpijn paar dagen na eisprong (innesteling?), misselijk.... Ik had wel t gevoel van t zou wel 's kunnen. Maar om dan een licht streepje te zien is wel raar en onwerkelijk.
Natuurlijk kan dat. Ook hier was dat zo. Voelde verder ook niet echt wat dus ga er maar vanuit dat het zo is. En als je nog twijfelt doe je nog een test. evt. een digitale dan staat er gewoon zwanger of niet zwanger.
Ja ik wil vanmiddag clearblue test halen. En da morgen ochtend nog maar 's testen. Al is t wel moeilijk om te wachten hoor haha
Ben er niet goed in om foto op forum te zetten. Maar het is zonder twijfel een streep. Alleen. Dun en licht roze, niet net als controle streep.
wat spannend! een lichte streep die kleur heeft is echt wel positief hoor! morgenochtend zal hij vast duidelijker zijn!
foto erop zetten is zo makkelijk ga naar het boven balkje klik op de paperklip upload een foto sluit af klik weer op paperklip en klik op de tekst klaar is kees hihi
Ik dacht eerst uploaden op een andere site ofzo. Zit nu op IPad, lukt nu niet, zal straks ff proberen.
valt alleen niet mee om duidelijk op foto te zetten, zijn nogal wazig. In echt is streep wel duidelijker
haha, dank je... al durf ik nog niet echt blij te zijn. het is zo onwerkelijk Ik geloof t pas na een aantal testen haha
Ik had vandaag ook zo'n vreemd streepje. Vandaar dat ik benieuwd was naar je test Maar die van jou is een stuk duidelijker hoor! Ik zeg gefeliciteerd!