Ja hoor, hier ben ik weer. Inmiddels op dag 150 van eerste cyclus na pilstop. Hoezee. Nu heb ik sinds vrijdag wel iets mafs. Ineens extreem veel afscheiding. Gewoon doorzichtig en ik voel verder niets qua pijntjes maar echt ineens de hele dag Door. Vandaag zo erg dat ik het voel tijdens het lopen. Zowel zwtest als ovutest is negatief. Zou dit kunnen duiden op een aankomende menstruatie? Hoop t zo maar voel totaal geen pijntjes.... gewoon even benieuwd naar jullie ervaringen!
Meestal heb ik dat voor mijn eisprong. Eerst heel waterig en dan paar dagen later wordt het plakkerig en kan je er draden van maken. En dan duurt het nog een paar dagen voor hij springt. Maar jeetje zeg 150 dagen al aan het wachten 😳 Je kan/ mag nu volgens mij langs de ha voor een cyclus opwekker. Succes in ieder geval, hoop dat je gauw duidelijkheid hebt!
Is het ook echt draderig of dat niet? Het zou ook kunnen dat er een ei aan het aankomen is... Heb je nu wel regelmatig seks? Want je weet het nooit he.
Draderig vind ik een moeilijk woord, haha, het is niet heel dun, maar het is ook niet heel dik. Ik denk dat (mocht ik in een kliederbui zijn, hehe) als ik het tussen twee vingers zou houden en mijn vingers uit elkaar zou trekken, ik er wel een piepklein draadje van zou kunnen maken. Ik heb vrij regelmatig seks met mijn man, dat had ik anders ook al, hehehe (lijk wel een nymf zo). Ovulatietest was negatief, dus ik denk niet dat het iets met ei te maken had, maar zou zooo leuk zijn. Lijkt vanaf vandaag trouwens plotseling wel weer vrij droog te zijn, dus 't lijkt weer op met de pret. Kan het zijn dat ovutesten nu nog negatief zijn? Welke gebruiken jullie trouwens die niet te duur zijn? Ik heb ze nu van test-it, maar vind ik erg onhandige kleine ieligee stripjes...
Ik had PCOS en ik had continue veel afscheiding. Bij mij duidde het nergens op en kwam het puur doordat mijn hormonen zo uit balans waren.