Goedemorgen, ik ben nieuw hier. Sinds een jaar zijn wij bezig om zwanger te raken. Nu heb ik net een test gedaan 2 dagen voor mijn verwachtte menstruatie en er is een licht streepje te zien. Heel licht... Is het nu raak of niet? Het is een k2v5 test... Ik heb een foto bijgevoegd en hoop dat jullie mij kunnen helpen. Alvast bedankt
Ik zie ook een 2e streepje. Er is in ieder geval iets gaande in je lijf. Nu afwachten of je testen oplopen. Spannend meid
Er is iig iets gaande in je lichaam. Over 2 dagen nog eens testen en hopen dat je testen mooi oplopen!
Oh wat fijn dat jullie al zo snel reageren! Ik ben er zo zenuwachtig van en race zometeen naar de KV. Hebben jullie tips voor andere testen die ik nu 2 dagen van te voren kan doen?
Jahoor, ik zie ook een 2e streep! Ik zou voor nu even verder testen met deze testen en als deze goed oploopt, een CB digitale doen
Je zou ook een predictor early (6 dagen voor nod) kunnen doen. Ik heb er ervaring mee dat die gevoeliger is dan de kv test en dus een duidelijkere streep zal geven
T kan nog te vroeg zijn voor cb, ik zou morgenochtend weer met zo'n kv testen dan kun je t beste zien of t streepje duidelijker is
Nogmaals bedankt voor al jullie reacties! Ik kom net terug uit het winkelcentrum met de Predator Early.. gelijk getest en dit is het resultaat.... Ik durf nog niet helemaal blij te zijn maar als ik het goed zie.....
Ik vond de kruidvat duidelijker! Spannend joh, over 2 dagen nog een keer testen. Hopelijk is hij dan opgelopen. Zal voor je duimen! Hou ons op de hoogte.
Ja ben ik met je eens, moet ook wel zeggen dat de streepjes op de foto sowieso minder duidelijk overkomen... maar het is voor mij wel een bevestiging dat er iets is aangezien beide testen een tweede streepje vertonen... zie dan maar is rustig te blijven jeetje haha
Ik zie zeker iets. CB is inderdaad nog te vroeg denk ik, zou nog het weekedn afwachten. Wat mij wel enigszins geruststeld was elke ochtend een KV test doen; na een paar dagen zag ik een duidelijk oplopend rijtje. Spannend!
Ik zie zeker iets. Wat ontzettend leuk, en spannend.. Nog even 2 dagen geduld, en hopelijk gaan de streepjes mooi oplopen. Succes