Clearblue ovulatietest digital positief als je zwanger bent

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Colalight, 10 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Colalight

Colalight Bekend lid

13 apr 2016
    588
    1
    16
    Ik heb die vraag vaak zien terugkomen op dit forum: slaat een ovulatietest positief uit als je zwanger bent. Heb het net even getest, had er toch eentje over en ... Ja een smiley!

Dit ter info ;)

2. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Bij mij was het posi tijdens m'n NOd

3. Colalight

Colalight Bekend lid

13 apr 2016
    588
    1
    16
    Ja precies, ondat sommige meiden het zich afvroegen dacht ik: ff testen 😬😬

4. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Helaas geldt dit niet voor iedereen. Er zijn zo ontzettend veel meiden die een negatieve zw test hebben en positieve ov testen en die hoop hebben. In veel gevallen is het gewoon echt een teken dat er een lh piek gemeten wordt. Lh zit de hele cyclus in je lichaam en het is absoluut geen teken dat je zwanger bent als je ov test positief is. Toevallig lees ik net hieronder een topic waarbij de zw test onduidelijk is en de ov test knalt.

5. MaBaD

MaBaD Niet meer actief

Ben benieuwd wat een z.test zegt!

6. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Dat kan ja, maar ik had altijd een oploop van testen en dan liepen ze af naar geen tot heeeeel vaag streepje, en ik had op dag van NOd een knaller! Nog nooit gehad....... En wat denk je een posi zwangerschaps test

7. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ik ha het wel, maar het kan ook betekenen dat je niet zwanger bent. Je hebt immers altijd lh in je urine.Enige om het zeker te weten is een zwangerschapstest doen. Succes

8. Colalight

Colalight Bekend lid

13 apr 2016
    588
    1
    16
    Lieve meiden ik ben al bijna 8 weken zwanger van een tweeling :) ik testen het vooral even omdat de vraag zo vaak voorbij komt en ik toch nog een smileytest had liggen!

Deel Deze Pagina