Dit was de mijne 2 dagen voor nod. erg licht. Hij werd bij mij pas echt bij week 5 donker. dus rustig adem halen! X
Lijkt een ovulatietest van action en mss beter je een eigen topic opent is voor ts ook leuker en voor iedereen overzichtelijker
Ik vind de tweede net ff ietsje duidelijker maar na hoe lang is de foto gemaakt? Denk dat ie ook niet helemaal droog is. Heb je een foto hoe die er nu uitziet?
Hoi dames. Ik was na lang staren weer even in slaap gevallen. Hier de foto nu genomen de vorige had ik na 5 minuten genomen. En wederom weer bedankt voor jullie reacties ze stellen me erg gerust😊😊
Ik moet er wel bij zeggen dat ik het in het echt duidelijker zie dan op de foto maar dat komt door de flits. Even proberen te maken zonder flits Ik zie dat de foto op zijn kop staat hahaha. De bovenste is van vanmorgen vroeg.
Ik heb een test gedaan en die leek helemaal wit alleen in de rechterhoek bleef het roze. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb hem opengemaakt maar word er niet wijzer van.
Oh ik wist niet dat dit een prive topic was??? Vreemde reactie maar is prima ik vraag het ergens anders!
Hoezo vreemd? je kunt beter een eigen topic aanmaken,krijg je denk ook sneller antwoord En was niet vervelend bedoeld
Omdat de titel van deze berichten zijn: Wil iemand meekijken naar mijn test? Suggereert dus precies mijn vraag! Bovendien zie je aan tijdstippen dat er mensen actief zijn dus vandaar dat ik hem hier postte. Niet alles eerst doorgelezen!
Het is geen privé topic,je kunt hier je mening geven over de openingspost. Maar het is niet de bedoeling dat je jou vraag in iemand anders haar topic zet.Dat is niet netjes en bovendien krijg je dan geen reacties.Er is wel een verzameltopic,het vage en duidelijke testjes topic,daar kun je hem gewoon plaatsen.Of je opent je eigen topic.Dit alles houdt het ook een stukje overzichtelijker.
Hoi dames. wederom bedankt. Ik ben gerustgesteld door jullie reacties. Echt super bedankt! Ik ga vandaag nog een keer die kv 2 voor 5 halen en een cb digital met indicator. Morgen ochtend zal ik die plaatsen en hopen op goed bericht zodat ik niet van mn lichtroze wolkje val hihihihi