hoi hoi is er iemand die even naar mijn kaartje wilt kijken want ik begrijp er niets meer van. een normale cyclus is tussen de 32 en 35 dagen bij mij en mijn normale basale temp rond de 36,2 en na ei 36,5. vorige ronde heb ik primolut moeten slikken kan het daardoor in de war zijn. ik heb al een aantal tests gedaan omdat ik zelf dacht rond 14-2 mijn ei had. Ik heb voor vrijdag een afspraak staan bij de gynaecoloog wil graag jullie meningen ook horen. groetjes en alvast bedankt
Ik denk dat FF het kruis zo wel aardig goed heeft neergezet. Je gebruikt geen ovu testen? Succes vrijdag!
normaal gebruik ik die wel maar had er deze maand geen zin in. ik was het ff allemaal zat + eitje was uitgerekend rond valentijnsdag en toen waren wij romantisch een weekendje weg maar ik heb verkeerd gerekend denk ik. maar dank je wel voor je berichtje
Ik denk ook dat FF je kruis goed heeft geplaatst. Als je wel rond de 14e je ei zou hebben gehad, heb je wel een heeeeeeeeeeeeele lange LF. Ik denk dat je nog even geduld moet hebben voordat je kan testen, je zit nu op 8dpo. Dus nog zeker een dag of 2/3 geduld voordat je nog een keer gaat testen
hoi hoi net bij de gynaecoloog geweest en die denkt inderdaad ook dat ik op die datum een eisprong hebt gehad! toch uit mezelf handig om te weten maar ik heb nu pilletjes clomid meegehad en gaan we het daar mee verder proberen. bedankt en groetjes